РешеноZelta Zivtiņa - Krāpšana
Nopērku veikalā atjaunošanas karti 5.00 eiro vērtībā, stāvlaukumā pirms iedarbinu aktivizēju karti un momentāli saņemu sms ka "mans pieprasījums ir noraidīts, jo manā kontā esot tikai 4,85 eiro" - zelta zivtiņas krāpnieku kantoris ieviesis sistēmu, ka tiklīdz uz konta parādas nauda 0.15 tiek novikts kā "dienas maksa", līdz ar to spiežot klientu doties lielveikalā otro reizi (covid-19) laikā un iegādāties papildus atjaunošanas karti, jo vienīgais priekšapmaksas lietotājiem pieejamais tarifs ir "zz seniori" pa 4.99 eiro mēnesī. Riebīga ņirgāšanās par klientu no zz puses norādot cenu tarifam 4.99 un pārdodot 5.00 eiro atjaunošanas kartes, rēķinoties ar to ka 0.15 tiks automātiski atvilkts.
Vai šādam pakalpojumu sniedzējam var uzticēties ar pēcapmaksu? Kā jūs domājat?
Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam.
2vas dienas vēlāk TELE2 darbiniece ar mani sazinājās telefoniski un uzskaitīja uz ZZ konta papildus 1.00 eiro, lai es varētu pieslēgt tarifu. Lieta atrisināta.
Комментарии (8)
27125318-eskorta pakalpojumi
Par cik zināma pieredze ir, iesaku pārbaudīt iestatījumos pie mobilajiem tīkliem, vai nav ieslēgts automātiskais LTE (4G)/3G/2G un pārslēgt uz 3G/2G. Jo 4G ļauj Jūsu telefonam pieslēgties internetam, lai iestatītu laiku, Jūsu atrašanās vietu, laika ziņas un, nedod Dievs, sākt programmatūras automātisko atjaunināšanu. Ja ir 4G vai LTE atļauts, tad tur arī meklējami Jūsu trūkstošie centi. Ceru, šis padoms būs noderīgs. Tele2 darbiniecei atsevišķs paldies par situācijas vēršanu klienta labā!
Nē, jums nebūt nav taisnība. Priekšapmaksas kartēm ZZ kad beidzas tarifs pats automātiski pieslēdz bezlimita zvanus un sms uz dienu par ko iekasē tos 0.15. Tātad ja lietotāja tarifam ir beidzies tarifs, šī nauda tiek noņemta automātiski. Palasot sūdzības tieši par ZZ šī problēma ir plaši apspriesta pēdējo 2 gadu laikā, diemžēl šis ir nekrietns biznesa modelis - nekas cits. Ciniski ir pārdot 5.00 atjaunošanas kartes, rēķinoties ka ar to nepietiks līdz vienīgajam 4.99 vērtajam tarifam un būs jāpērk vēl. Skumji bet patiesība..
Man pat nepagāja neviena diena. Šodien bija jāpagarinās tarifam, jau dažas dienas iepriekš papildināju kredītu par 5€ un kopā bija mazliet vairāk kā 5€, bet šodien izrādās, ka ir nepietiekams kredīts, lai pagarinātu tarifu. Vienkārši kāš naudu visu laiku.
ZZ pataisa cilvēkus par muļķiem un novelk visu naudu ko var. Sūdzas retais, jo tie taču ir daži eiro mēnesī, kas pazūd, tomēr kopumā tiek nokrāpta liela nauda. Bet kā saka - ir aitas, būs cirpēji! Man pieteik izskatīju visus piedāvājumus un sapratu, ka ja tagad pie ZZ priekšapmaksā BS ir par 4.99, bet reāli citreiz sanāk krietni pārmaksāt, dēļ šiem dienas tarifiem, ko nav iespējams atslēgt, tad ZZ pēcapmaksā BS ir 6.50, kas arī nav lētāk, kā priekšapmaksa. Lmt sanāk 2.50 nedēļā bezlimita sarunas+sms, tātad 10 eiro mēnesī. Bet Bite piedāvā pāriet arī priekšapmaksā ar savu nr. bez maksas,kur bezlimita sarunas+sms mēnesī izmaksā 4.75.
Paldies! Savus secinājumus esmu izdarījusi, ar nākošo mēnesi uzneredzēšanos ZZ, ko izmantoju jau 15 gadus, varat norīt manu atlikumu, jo tas Jums būs pēdējais no manis, un esi sveicināta Bite! :)
Es arī apsveru domu pāriet uz Biti, bet viņiem vienīgi internets nenormāli slikts. ZZ jau visu laiku izdomā kaut kādas atrunas, kāpēc tā nauda pazūd. Man pateica, ka mobilie dati automātiski pieslēdzoties, bet, kad beidzot atradu, kur to var izslēgt, tad nauda tāpāt turpināja pazust. Visu laiku pa biškam novelk, lai nepamana, bet beigās tāpat savācas normālas summas, it sevišķi, ja katram šitā.
Papildināju kredītu un nepagāja pat minūte līdz noņēma no bilances 0,21 centu, telefons bija pieslēgts pie WI-FI un nekādu izmaksu tajā īsajā brīdī fiziski nevarēja būt. Tas jau ir tā kā apsurds!
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību