Zelta Zivtiņa - kartes atjaunošana caur internetbanku
9.martā ap plkst. pieciem vakarā papildināju Zelta Zivtiņu caur Swedbank internetbanku, šodien 10.martā desmitajā stundā konts vēl joprojām nav papildināts.
Lūdzu pārbaudīt nodarīto ZZ numuru. Ja Tele2 nav tāda tālruņa numura, nauda nākamajā dienā atgriežas atpakaļ, ja ir nepareizs numurs - kāds būs priecīgs.
Lai noskaidroto situāciju sīkāk lūdzu sazināties ar banku par tālruni 67444444 (8:30-17:00)
ja 10 minūšu laikā nav papildināts, zvaniet uz tele 2 un uzstājiet lai Jums piešķir kompensāciju, tele 2 to neafīšē, bet atteikt nav tiesības jo
pārsvārā 'tā i r tele2 vaina, kompensācijas izmērs līdz 5ls, atkarīgi no zz izmantošanas termiņa
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (4)
Pārbaudi vai ierakstīji savu mob.nr.?!
Lūdzu pārbaudīt nodarīto ZZ numuru. Ja Tele2 nav tāda tālruņa numura, nauda nākamajā dienā atgriežas atpakaļ, ja ir nepareizs numurs - kāds būs priecīgs.
Lai noskaidroto situāciju sīkāk lūdzu sazināties ar banku par tālruni 67444444 (8:30-17:00)
Caur Parex tā arī dažreiz notiek, īpaši ja papildini 5dienas vakarā vai brīvdienās. Tad parasti papildinās tikai 1dien.
ja 10 minūšu laikā nav papildināts, zvaniet uz tele 2 un uzstājiet lai Jums piešķir kompensāciju, tele 2 to neafīšē, bet atteikt nav tiesības jo
pārsvārā 'tā i r tele2 vaina, kompensācijas izmērs līdz 5ls, atkarīgi no zz izmantošanas termiņa