ZB.LV jeb MFL Serviss - Esiet uzmanīgi, ka netiekat Kredītreformā
Pasūdzēšos un ceru, ka vismaz citiem izdosies izvairīties no tik muļķīgas situācijas kādā nokļuvu es. Bet, lai negadītos kā man, ir viens noteikums saskarē ar MFL Serviss darbiniekiem - NETICIET teiktajam!
Par lietu. Sāku īrēt dzīvokli, kur arī noslēdzu līgumu par internetu - zb.lv (līgumā bija norādīti visi mani dati, t.s. telefons un epasts, kuri nav mainījušies kopš līguma noslēgšanas līdz pat šodienai). Dzīvoju, ar pakalpojumu biju gana apmierināts, kā arī par rēķiniem maksāju savlaicīgi. Tā idillē pagāja pāris gadi. Tad es manīju dzīvesvietu, bet šai dzīvoklī turpināja dzīvot mana māsa, kura turpināja lietot internetu un savlaicīgi apmaksāt rēķinus zb.lv. Kādā reizē, kad pa telefonu tika risināta kāda problēma, operators datubāzē bija piefiksējis viņas telefona numuru). Tā nu pienāca reize, kad arī māsa grasījās pamest šo dzīvokli, tāpēc pēc pāris gadu sadarbības līgums bija jāpārtrauc.
Manis noslēgtajā līgumā ir punkts, ka par līguma laušanu jāinformē mēnesi iepriekš. Sazvanījos ar MFL Serviss un noskaidroju, ka Iesniegumu aizsūtīšu pa faksu. Lai paspētu esošajā (nesākoties jaunam) faksu nosūtīju svētdienā, kas bija mēneša pēdējā diena. Faksā minēju, ka sakarā ar dzīvesvietas maiņu un neiespējamu turpmāku sadarbību zb.lv tehnisko iespēju dēļ (jaunā mitekļa rajonā zb.lv nav komunikāciju tīkla), lūdzu pāŗtraukt līgumu. Pēc pāris dienām piezvanīju uz MFL Serviss un apjautājos vai faks saņemts - jā, faks saņemts un viss ir ok. Uzjautāju vai finansiāli pēc viņu domām ar viss ok (jo pēc manām domām finansiāli viss bija ok), arī uz šo jautājumu bija apstiprinoša atbilde. Tā nu mēs draudzīgi šķīrāmies.
Pagāja nepilns gads. Vienā jaukā dienā zvana man māsa un saka, ka viņai ir zvanīts no Kredītreformas un taujājuši par mani sakarā sakarā ar parādu MFL Serviss. Pēc pusstundas biju jau sazinājies ar MFL Serviss un noskaidrojis, ka esot palicis neapmaksāts rēķins par 1mēnesi. Uz jautājumu, ka operatore pārtraucot līgumsaistības teica, ka finansiāli pretenziju neesot, atbildēja - viņa kļūdījās, bet mēs Jums sūtījām rēķinus uz adresi, kas norādīta līgumā. Tas nekas, ka es tur nedzīvoju un pārtraucot līgumu arī tiku norādījis, ka mainu dzīvesvietu. Un tā kā es neesmu maksājis, tāpēc nodevuši Kredītreformai.
Tā arī nesapratu kāpēc nevarēja uzzvanīt uz kontakttāruni, ko izdarīja Kredītreforma (pēc 2 vēstuļu nosūtīšanas) un tai pašā diena rēķins tika apmaksāts.
Tagad esmu Kredītreformas melnajā sarakstā, jo viņu izdomātos 20ls par 2 vēstuļu sūtīšanu maksāt netaisos.
Комментарии (4)
Tiešām stulbs kantoris.:(
nu tajā kantorī mutiski nevajag kārtot lietas - tur pa telefonu var apsolīt jebko, pats tikko pārliecinājos.
Mīļie cilvēki, OBLIGĀTI, pēc līguma laušanas prasiet no kompānijas (jebkuras) izziņu ar visiem parakstiem, ka jus visu apmaksajāt, un jums nepaliek nekādu paradu, vienkaršs apstiprinājums pa telefonu neder. Tā jus ietaupisiet sev liekas problēmas!!!Izziņu gan saglabājiet vairākus gadus!!!
tieši tā, ticēt tikai papīriem ( un tad, ne pārāk), nekādu mutisko vienošanos, nekādu telefona apstiprinājumu! Tādi kantori, kā MFL Serviss, creditreform darbojās pēc sen, senā principa: "pecunia non olet", "nauda nesmird", un ja nesmird, tad tā jaizvelk no kabatas jebkurā veidā!