Yuma sushi - Slikts serviss
Tika pasūtīts paliels suši sets, kur bija vēlme izmainīt trīs sastāvdaļas, jo bija vajadzība, kā beigās izrādījās, ka vairāk par divām sastāvdaļām izmainīt nav iespējams, savādāk sets netiek pieņemts. Būtu kaut piedāvājuši piemaksāt, lai visi paliktu apmierināti: / pārdevēja arī nelaipna. 17.11 laika posmā no 18-21
Комментарии (8)
Uķi puķi.. Jau tā pretīmnākoši, bet nē un vel jāsūdzās.
Esmu strādājusi tādā pašā apkalpošanas sfērā, un vienmēr ir bijis normāli, ka kaut ko vajag izmainīt, tālak jau tiek izdomāts, piemaksāt vai kā atrisināt🤷🏼♀️
Neņemiet, tad setu, bet atsevšķi kurus vajag, āā nu, tad dārgi sanāks...
Sabojāja nedaudz mūsu domas par iestādi
Kādā veidā? Viņiem ir noteikti seti un gatavi bija piekāpties, bet ne jau setu izmainīt līdz nepazīšanai. Pasūtiet atsevišķi kādus vajag vai arī sūtiet tur kur paši varat izveidot setu, bet protams, ka tas maksās stipri lielāku naudu.
Piekrītu, paņem vegānu setu komplektu un grib 3os ielikt lasi un nepatīk, ka to nedara. Kā teiktu Mr. Good Intentions - Uķi Puķi.
es visu varu saprast, tā ir restorāna politika. BET, attieksme kuru izrādīja bija šokējoša. kasierei jāzina, ka komunikācija ar cilvēkiem veidojas uz kulturālām manierēm
protams ja tu saliecs visu ko tu gribi tad tas ir stūlbi, bet ja runāt par attieksmi tad tā ir pattiesība. pie tevis atnāk klients un tu ar viņu runā uz pofig.