Xjeans - Krāpšana
Pirms kāda neilga laika iegādājos džinsu bikses, nebiju vel iepirkusies šajā veikalā. Paziņas gan, viņi man saslavēja ka esot labas drēbes, utt. Ta ilgi domājot beidzot pasūtīju. Kad saņēmu nevienas no biksēm nebija tās ko pasūtīju, bikses atnāca novelkātas (tā pa tiešām nonēsātas, nodilušas) sazinājos ar veikalu, veikals atsūta vēstuli ko saņemu tikai pēc nedēļas. (bet nu tas nekas, nesaprotu kāpēc nevar caur epastu uzrakstīt) pirms atgriezu preces uzrakstīju ari pieteikumu un visu. Kad atnāca vēstule, taja teikts ka bikses nodilušas, nēsāšanās pazīmes, nav īstās preces (visu to ko uzrakstīju es kāpēc atgriežu) atbildēja vel ka bikses tikšot sūtītas uz autletu, bet naudu netaisās atgriezst! Tagad mēģinu sazināties, nekādas atbildes. Palieku gan bez naudas, gan sūtītājam precēm! Nesaprotu viņu domu, ja bikses es būtu saņēmusi kādu laiku iepriekš un atgrieztu tās tikai pec laika, bet bikses saņēmu pāris stundas pirms atgriezu atpakaļ. Nekādi nevarēju tās ne nolietot, ne nodeldēt. Pat neuzvilku nevienas jo sapratu ka kautkas nav takā jābūt. + kad bikses atnāca, iepakojums katrai biksej bija savs un tie iepakojumi redzami ir pārgriezti! Taisījāmies ar draugu doties uz veikalu klatienē, saprotu ka visādi gadās un ir kļūdas visādas un ta. Bet ļoti nokaitina viņu attieksme uz šo! Pirms saņēmu vēstuli bijām jau sakusi domāt, jāaizbrauc uz veikalu un klatienē jāpērk, ietaupīsim laiku visādu precu sūtīšanai, tad atpakaļ. Bet pārdomāju!
Комментарии (13)
Tātad veikals jums atsūtīja nonēsātas un nodeldētas bikses ar domu pēc tam teikt ka jūs viņas nonēsājāt? Var jau būt. Bet drīzāk liekas ka kautkur putni čivina.
Pareizi. Bet fiziski pat nav iespējams par pāris stundam. Sākot ar to ka neatnaca biksas kuras iegadājos. Nekad neesmu iepirkusies vel šeit, ne interneta ne ari dzivē. Atsauksmes ari nav sliktas, tapec šoks nedaudz par šo. Pievienoju vēstules foto.
Šito joku ārzemēs šad un tad piekopj.. Iedomājies, kāds tavā vietā dabūja haļavno šmotu. Iespējams, pat tirgoja produkciju pa kluso zem tirgus vērtības.
Esmu dzirdējusi par to, ja. Bet pirms iepirkšanās lasiju atsauksmes un bija tiesam labas. Un ja vel neatbild, neliekas ne zinis par šo. Tas ir vienkarši murgs. Nav jau ari ta ka varu metāties ar naudu ta vienkārši. Samaksāt par neko.
Xjeans vēstule -atbilde.
Iepērkos Xjeans.eu jau gadiem, nekad nav bijusi vilšanas, pat ja tie atsūtītas preces ar defektu, ātri tiek novērsta problēma.
Šeit izskatās pēc ļoti pārdomātas krāpšanas, klients ar pieredzi.
Jā daudzi man teikuši ka nekad nekas tāds vel nav bijis, dēļ labajam atsauksmēm ari iepirkos. Bet sanākot šadai situācijai, man ir liela vilšanās! Viss vairāk uzdzen dusmas ka nav nekādas atbildes. Saprotu ka notiek visādi, varbūt kautkas noticis veikalā, bet viņi varētu vismaz izskatīt lietu nevis neatbildēt man vispār.
Atvainojiet, bet ar krāpšanu nenodarbojos! Man nav ne tam laika ne velēšanās. Un ari ja piemēram krāpju, tad es atkartoju - es neesmu nekad iepirkusies xjeans, to var viegli parbaudīt veikals! Maksājumus veicu ar karti, skaidru naudu līdzi nenesāju! Kā arī nevarēju noņemt no vienām biksēm un uzlikt citām visas cenas, viss kas bija piestiprinats! (To jau ar var pamanīt, ja veikals velētos ieintresēties)
Nevainīgs neattaisnotos tik daudz, bet meklētu iespējas kā aizstāvēt savas intereses .
Un liekas ka nemeklēju kā aizstavet intreses? Šeit sudzību ievietoju tikai lai veikals redzētu un varbut sāktu ar atbildēšanu! Zinu ka veikals ir saņēmis šo sudzību un seko līdzi!
Internetveikalam noteikti ir viedo novērošana biroja lai parbauda
Un to es ari cenšos pateikt, bet mani ignorē pats veikals.
Ko centies pateikt ?