РешеноXiaomi veikali MI - Krāpšana, brāķis, slikts serviss, e Scooter Mi Pro 2
31.05.2022. Xiomi MI veikalā Akropolē iegādājos jaunu MI Eletric Scooter Pro 2 ( Black). Nepatīkami pārsteigumi sākās uzreiz pēc pirkuma. Pirmkārt, izrādījās melots par preces svaru - visur reklāmās un pat specifikācijās it kā sverot 14,2 kg. Kamēr uzreiz pēc pirkuma uz kastes ir redzams īstais svars - 19,2 kg. Domāju, kas melo - oficiālie dokumenti vai uzraksts uz kastes. Uzlieku uz svariem - jā, melo visi pielikumā esošie dokumenti, kuri apgalvo, ka preces svars esot 14,2 kg. Svari nepārprotami rāda 19,2 kg. Labi, sākums slikts. Ar cerību, ka pārsteigumi ar to arī beigsies saskrūvēju, uzlādēju bateriju un vizinos līdz brīdim, kad atkal jāsāk uzlādēt baterija. Tad arī sākās nākamais pārsteigums - a bateriju ta nelādē! Pārliecinos vai viss ir korekti pievienots. Jā, korekti. Lādētāja zaļā lampiņa deg. Bet panelī nerāda, ka baterija lādētos. Skūteris vnk atslēdzas. Atkārtoju operāciju. Nekas nemainās. Nepatīkami. Samaksāju gandrīz 500 eur, bet prece nav lietojama. Uzreiz jādod uz garantijas servisu. Sistēma ļoti neērta. Aizpildi pieteikumu un tad gaidi visu darba dienu mājās, kad tev atbrauks un viņu savāks buss uz Lietuvu. Vajagot arī drošo iepakojumu ( kursi jāiziet, lai iepakotu skūteri?). Labi, eju cauri visām neērtībām. Aiziet tas skūteris prom uz Lietuvu. Gaidu aptuveni 2 nedēļas. Atnāk. Iepakots kastē. Veru vaļā, pieslēdzu lādētāju un nāk nākamais pārsteigums - NELĀDĒ bateriju arī pēc "remonta"! Lasu servisa lapā - "Bad Baterry"! Jaunam skūterim! Tipa pats vainīgs, ka nopirki pie viņiem skūteri ar beigtu bateriju! Kura acīmredzot noliktavā tik ilgi stāvējusi, ka palikusi "bad". Nu, ko rakstīsim vēl vienu pieteikumu. Cita varianta nav. Ceru, ka šī atsauksme noderēs kādam, kurš domā nopirkt jaunu Xiaomi skūteri. Ar garantiju tā sakot.
Galu galā pie vainas izrādījās nekvalitatīvi izgatavots lādētājs, kuram nebija kontakta tajā galā, ko pievieno skūterim. Tas noskaidrojās, kad pirms sūtīšanas uz otro garantijas remontu mēģināju vēlreiz pārliecināties, ka tas nelādē, tad ņemot nost lādētāju no skūtera tā metāliskais uzgalis palika pie skūtera. Burtiski izmaucās ārā no vada plastmasas ligzdas...ja nu kādam vēl nelādējas xiomi, sāciet ar lādētāja pārbaudi visās iespējamās vietās... Garantijas remonts vnk nomainīja lādētāju. Bet nu neērtības sūtot 2x uz garantijas remontu paliek atmiņā. Citādi skūteris ripo normāli...
Комментарии (9)
Takā no mēness nokritis.Jebkuru preci var atgriezt atpakaļ 14 dienu laikā saņemot atpakaļ naudu!
Pirmkārt, izlasiet atgriešanas noteikumus: "Atdodamajai precei jābūt oriģinālajā iepakojumā, nelietotai un ar visiem piederumiem (instrukcijām, vadiem, kabeļiem u. c.) un dāvanām (ja tādas bijušas). Pircējs atbild par preces vērtības samazināšanos, kas notikusi tādu darbību dēļ, kas nav nepieciešamas preces rakstura, īpašību vai darbības konstatēšanai, t. i., par darbībām, kuras parasti neļauj veikt veikalā. Kā arī par to, lai atdodamā prece līdz atdošanai būtu kvalitatīva un droši glabāta." Otrkārt, ja tik tālu tikāt, tad sakiet - kā jūs varat noskaidrot, ka prece ir nederīga ( akumulators ir brāķis vai tam ir beidzies glabāšanas termiņš), kamēr jūs to neesat sācis lietot? Tikai pēc aptuveni 19 km brauciena ( ar ko prece automātā kļūst lietota un vairs nav atgriežama) noskaidrojas, ka baterija vnk nelādējas, bet garantijas serviss neko neremontē vnk atsūta atpakaļ tādu pašu. Vispār jau izklausās dīvaini, ka lietuvieši tirgo Latvijā ķīnas preces, jo ir zināms, ka Ķīna Lietuvai ir piemērojusi ļoti plašas sankcijas, kas nozīmē, ka, visticamāk, lietuvieši vnk iztirgo vecos krājumus un viņiem ir problēmas dabūt jaunas detaļas no Ķīnas. Kas atkal nozīmē, ka viss ko jūs tajā veikalā pērkat ir ar lielu risku, ka nauda tiek izmesta vējā. Ej tagad tērē savu laiku un strīdies ar viņiem.
Spuri, šis likums attiecās tikai uz i-netā pirtām precēm.
Autoram: Ja baterija ir nepilna uz skūtera ekrāna neko nerāda, ja tikai viņš nav ieslēgts, displejs, ja izslēgts, to ka ir uzlādēts var redzēt pēc barošanas bloka indikātora, bet vislabāk ielādē: m365 Tools (izvēlies Pro 2 versiju) un redzēsi kāda kapilicāte, kurai baterijai ir un kuras ir beigtas, ja viss ok, tad vienkārši lādēt neproti. Par svaru, uz kastes ir uzraksts, svars ar kasti 19,2 kg, kurā ietilpst, kas svars, rezerves ritenis ar kameru, skrūvēšanas komplekts un barošanas bloks. Pats skūteris sver 14,210 kg.
Tā, pirmkārt, par svaru. Skūtera svars IR 19,2 kg tīrā veidā. Bez kastēm, rezerves riteņiem. Būs laikam jānofilmē kā to uzliekam uz svariem un cik tie rāda. Par lādēšanu runājot. Viss, ko es protu un izdarīju - pievienoju lādētāja kontaktdakšu rozetei, bet otru galu, kas paredzēts skūterim attiecīgajā skūtera ligzdā. Lādētāja indikators rāda zaļo lampiņu. Bet varbūt es kaut ko nesaprotu? Varbūt ir kaut kādi kursi, kuri jāiziet, lai iemācītos lādēt šo Ķīniešu brīnumu. Jebkurā gadījumā skūteris var būt ieslēgts, var būt izslēgts nelādē nekā. Pārbaudīts pat atstājot uz nakti. Nelādē. Aplikācija sen novilkta. Rāda, ka baterijai atlikums 18%, tā esot "normal", bet ir izsaukuma zīme un "sleeping" režīms, kuru garantijas remonts nevarēja atrisināt. Šobrīd redzams, ka baterijas ražošanas datums - 08.08.2019. Nu, ko tad tur var gribēt - ražotāja garantija ir 6 mēneši šiem ķīnas brīnumiem, bet tā ir stāvējusi noliktavās aš 3 gadus. Kāds brīnums, ka nelādē. Starp citu, paskaties ss.lv, cilvēki šos skrejriteņus tirgo nost ar ļoti maziem nobraukumiem, vai tik tirgošanas iemesls nebūs tā pati bateriju problēma, kuru katrs mēģina nogrūst uz citu, saprotot, ka naudu par to nekvalitāti viņiem neviens neatdos.
anonimais 007 Tas attiecies uz jebkuru preci ,kurai ir pirkuma čeks.Nav savarīgi vai pirkts internetveikalā ,tirdzniecības centrā vai tirgus placī.Ja ir čeks tad ar to pietiekoši. Tapēc nestāsti basņas.Ja neatgriež naudu vai nemaina preci pret citu,tad jāraksta pretenzija ,tad sanemot vai nesaņemot 14 dienu laikā atbildi var doties tālāk uz PTAC un tad jau lūkoties pēc apstākļiem.Var ierosināt lietu tiesā arī pieprasot arī morālo kaitējumu un t.t.
Juris Rancāns visticamāk ka akumulatora dīkstāves laiks par cik iztecējis un nav pareizi veikalā uzglāts braucamais ir pagalam.Vel jau arī nav zināms kādā telpā tika turēts.Ja tur ir bijis mitrums tad pavisam čābīga iespēja ,ka akumulators ir sācis tecēt. Ir tāda lieta kā doties pie Neatkarīgiem ekspertiem.Maksas pakalpojums taču viņi izpētīs un dos stabilu iemeslu kapēc nedarbojas.
Vecīt! Es ar savējo nobraucu jau 6000 km, 9 mēnešu laikā. Sleeping režīmu pats esi ieslēdzis braucot. Tas ir kā telefonā safe mode. Protams viņi neko nevarēja izdarīt, ja tu esi piesaistījis stāvdrāzi pie MI konta, viņiem jāzin piekļuvi tavam kontam, iziet no šī režima vari ieejot savā MI kontā izvēloties stāvdrāzi un atslēgt sleeping mode un viņš atbloķēsies, t.i. ja viņu tev kāds nozog, tu uzliec šo modu, ka zaglim tas ir kā ķieģelis. Protams vari netā atrast programmu un viņu pāršūt, bet tad tev jāzin pēdējā parole vai noklusējuma parole, ja neesi licis to var netā atrast, kā to izdarīt vai samaksāt darbnīcā 25 eur. Bet tad tu no garantijas nolidosi.
Interesanti, kā var ieslēgt sleeping režīmu braucot? Kurā brīdī un kura poga jāspiež, lai viņš ieslēgtos? Viņu var nobloķēt/atbloķēt aplikācijā caur telefonu. To es esmu darījis, bet pirmā dzirdēšana, ka viņš vēl arī kaut kādā veidā tavā kontā nobloķējas automātiski, ja esi telefonā viņu bloķējis un pēc tam, lai atbloķētu jālien iekšā kontā. Tagad katram sū...m prasa reģistrēties un bezgalīgas paroles jāievada. Protams, ka visu neatcerēsies. Mēģini atjaunot - jau divas dienas nestrādā tā viņu atjaunošanas iespēja. Tā arī dzīvojam. Bet es pārbaudīšu vai kontā tur vispār var kaut ko "atbloķēt". Katrā ziņā interesants info - žēl, ka ne no paša kantora vai servisa, bet no anonīma sūdzību lietotāja. Instrukcijās par to, ko tu saki ne vārda! Tiešām kursi jāiziet, lai šo produktu varētu sākt lietot...
Blēņas un pasakas Tu stāsti. Nav nekādas piesaistes, nekādam kontam šim "stāvdrāzim". Pārbaudīts! Tas nav bolts vai tuul un nav aprīkots ar GPS. Vienīgā sasaiste ir caur aplikāciju telefonā un bluetooth un arī tad var nobloķēt tikai motoru. Nekādi ne bateriju. Tā, ka nezinu ar ko tu tur brauc, bet tas pavisam noteikti nav xiaomi scooter pro 2.