www.sudzibas.lv www.netshop.lv Naudu gaidu jau mēnesi, ko viņš sola atdot

www.netshop.lv - Naudu gaidu jau mēnesi, ko viņš sola atdot

Nesūtat neko no šī interneta veikala, man ir reāla pieredze ar pasūtītu mēbeli. Sola ka būs nākamnedēļ, katru reizi kad es zvanu un prasu kur ir mana mēbele, kad man apnika gaidīt(2 mēneši)pieprasīju atpakaļ samaksāto naudu un gaidu vēl šodien, jau būs pagājuši 3 mēneši kā esmu sapinies ar to idiotu Ingusu kas vada šito krāpnieku kantori.Naudu gaidu jau mēnesi, ko viņš sola atdot jau mēnesi un kad es viņam zvanu un prasu kad būs nauda, viņš atbild, ka visiem pa druskai skaita atpakaļ!!!Pēc šīs atbildes man bij skaidrs kādiem sūdiem esmu samaksājis naudu.

E

Комментарии (9)

U Uģis riktigais 15.04.2009

Neiet jau tik ātri, kamer koks izaug, nozāģē, izžāvē, tad saszāgā dēlēs utt.
Man šita ar vienu veikalu Taizemē--pasūtu preci par 200USD, tad uz e-pastu atnāk ziņa, ka vel pasta izdevumi ir 146 USD.Rakstu prom, ka tā ka pa dārgu, šie atbild, ka ta esot normāla cena. A man žēl tie 146 USD, jo tā prece citur maksa 150 USD ar visu piegādi no Malaizijas.Amerikāņi tadu pārdod pa 200USD bez palidus pasta izdevumiem, jo uz Latvia sūtot Aviopasts pa velti. Tā lūk! Tagad nezinu kā dabūt atpakaļ savu naudu. Es jau nesūdzos, bet tikai stāstu, ka arī citur dzīve nav medus maize, tāpec, ja neprot nopelnīt, tad iziet uz apčakarēšanu.

U Uģis riktigais 15.04.2009

Man liekās, ka viņi to naudu būs iztērējuši, jo krīze. Un tās iespaidā samazina izdevumus - nedod neko atpakaļ.

E Edgars 16.04.2009

Vienkārši jāielauž galvaskauss, labi, ka nav tālu jābrauc, piem. uz ASV!!!

A Aija 15.05.2009

Kādēļ www.netshop.lv norādītajais tālruņa numurs jau nedēļu ir slēgts?
Esmu pasūtījusi preci - jau 2 mēnešus ne preces, ne naudiņas.
Un sazvanīt šos vairs arī nevar. :(

E Elja 16.06.2009

Man arī tāda situācija, ne naudas, ne preces :( nezinu, varbūt var kaut kur sūdzību kādu nosūtīt, piem. patērētāju tiesībās.

P pufa 16.06.2009

Kas tur nauda pa priekšu jāiemaksā? Es, ja netā ko pasūtu, maksāju tikai tad, kad preci saņēmu- Tovar jestj- djeņģi b perjod...

E Elja 20.06.2009

Saņemu atbildi no patērētāju tiesības centra, ja ir interesanti, variet izlasīt :)

"Labdien!

Atbildot uz Jūsu e-pasta vēstuli, varam sniegt sekojošu informāciju.

Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 30. Pantu " Ja patērētājs
nesaņem preci līgumā noteiktajā termiņā vai ja pakalpojums no patērētāja
neatkarīgu apstākļu dēļ nav izpildīts līgumā noteiktajā termiņā un
patērētājs vairs nav ieinteresēts līguma izpildīšanā, patērētājam ir
tiesības vienpusēji atkāpties no līguma, saņemt samaksāto priekšapmaksu un
pieprasīt radīto zaudējumu atlīdzību, izņemot gadījumu, kad pārdevējs vai
pakalpojuma sniedzējs ir rakstveidā vienojies ar patērētāju par termiņa
nokavējumu."

Saskaņā ar MK noteikumu Nr. 207 "Noteikumi par distances līgumu" 16.punktu,
"ja pārdevējs vai pakalpojumu sniedzējs nevar izpildīt līgumu tādēļ, ka
pasūtītās preces vai pakalpojumi nav pieejami, viņš par to informē
patērētāju un atmaksā patērētājam visu veikto iemaksu ne vēlāk kā 30
kalendāra dienu laikā no dienas, kad pārdevējs vai pakalpojumu sniedzējs
saņēmis patērētāja pasūtījumu".

Jūsu gadījumā sākotnēji ieteiktu vērsties ar oficiālu iesniegumu pie
pārdevēja, pieprasot, atsaucoties uz augstāk minēto normu, atgriezt
iemaksāto naudas summu par preci. Iesniegumu vēlams sastādīt divos
eksemplāros, rakstiskā brīvā formā. Obligāti jānorāda adresāts - uzņēmuma
nosaukums adrese, iesniedzējs - Jūsu vārds, uzvārds adrese, pielikumā
jāpievieno samaksu apliecinošā dokumenta kopija. Iesniegums iesniedzams
personīgi (palūdzot uz jūsu eksemplāra parakstīties par saņemšanu) vai
izmantojot pastu, vēlams sūtīt, kā ierakstītu vēstuli ar paziņojumu no
pasta, lai būtu apliecinājums par saņemšanu. (e-pasta sarakste bez
elektroniskā paraksta nav uzskatāma par oficiālu dokumentāciju)

Pēc uzņēmēja neapmierinošas atbildes saņemšanas vai atbildes nesaņemšanas
vispār, aicinām vērsties ar oficiālu sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības
centrā, K.Valdemāra ielā 157, Rīga, LV-1013.

Tāpat aicinām vērsties un ziņot par šo konkrēto uzņēmēju Valsts Policijā, jo
veikala veiktās darbības iespējams, klasificējamas arī kā krāpšana.

Ar cieņu,

Ilze Žunde
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs
Patērētāju informēšanas un komunikāciju daļa
E-pasts: [slēpt]@ptac.gov.lv "

E Edgars 28.06.2009

Labdien izlasīju jūsu komentārus par manu sūdzību, sūdzības.lv, sakarā ar netshop.lv. Gribētu pielikt punktu šim bardakam.Biju vērsies PTAC, POLICIJĀ ar iesniegumu lai uzsāk kriminālprocesu par krāpšanu, taču atnāca vēstule ka viņi nesaskata nekādu kriminālu noziegumu.Ingus Bērcis www.netshop.lv vadītājs ir jāsauc pie atbildības, jo viņš ir paņēmis manu naudu, tāpat kā jūsējo!Nevajag sēdēt un gaidīt zilus brīnumus, ka viss nokārtosies pats, bet ir jārīkojas.Es uzrakstīšu vēstuli uz BEZ TABU, TAUTAS BALSS, NEKĀ PERSONĪGA UTT. lai viņi šo lietu paceļ augstākā līmenī un lai tas aiziet līdz dzirdošām ausīm.Lūdzu jūs piezvanīt vai atrakstīt man, ka jūs būtu ar mieru salasīties bariņā un novest šo bezkaunību līdz kriminālprocesa uzsākšanai, jo no manis viena paša nebij nekāda rezultāta.Edgars tel. 22011330
e-mail: [slēpt]@inbox.lv

U uldis80 10.12.2023

es jau skolas laikaa nevareju ilgi dabut atpakal no klasesbiedra Ingusa Bercha savu kladi, kuru vinam biju aizdevis, lai vinsh paarrakstitu maacibu saturu jo neapekleeja vidusskolu

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы