www.sudzibas.lv www.klingklang.lv Neievero pateretaja tiesibas

www.klingklang.lv - Neievero pateretaja tiesibas

Neperciet preces šājā veikalā. Preces atnāk lietotas ar defektiem, pārdevējs atsakas pieņemt tos atpakaļ. Zaudēsiet savu laiku, naudu un vervus.

L

Комментарии (8)

S sintija88 12.08.2015

Piekrītu, sānēmu raķinus, kādus nemaz nebīju pasūtījusi un mainīt pret citiem ar negribēja.

A anita1986 31.08.2015

Izskatās ka izsakās visai izglītotas sievietes kas pat rakstīt nemāk pareizi,
Man gan ir bijusi ļoti laba pieredze ar šo veikalu saņēmām pat līdzi dāvaniņu savam pasūtījumam, prece atnāca ar divu dienu nokavēšanos bet tas jau tāds nieks
Noteikti iesaku šo veikalu

A anita1986 31.08.2015

Izskatās ka izsakās visai izglītotas sievietes kas pat rakstīt nemāk pareizi,
Man gan ir bijusi ļoti laba pieredze ar šo veikalu saņēmām pat līdzi dāvaniņu savam pasūtījumam, prece atnāca ar divu dienu nokavēšanos bet tas jau tāds nieks
Noteikti iesaku šo veikalu

Z zaigits83 31.08.2015

Mums bija situācija kad atnāca krēsliņš ar brāķi, bijām jau izpakojuši originalo iepakojumu izmetuši un tad konstatējām brāķi uzreiz uzrakstījām epastu un sieviete palūdza lai ieliek jebkādā kartona kastē lai butu drosi un netraumetu vel vairak kreslinu un gaida kurjeru kad atbrauks pakaļ, viss bija bezmaksas un kurjers bija pakaļ nākamajā diena, jaunu krēsliņu dabujām pēc 5 dienām kopā ar atvainošānās dāvaniņu krēsla pārvalku, sieviete bija laipna un visu ļoti labi paskaidroja kas un kā jādara, bijām ļoti apmierināti ar pirkumu un ari ar problemas risinajumu!

H hughes 06.09.2015

Man arī bija slikta pieredze. Saņēmām arī krēsliņu ar brāķi, bet uzreiz pamanījām defektu uzzreiz viņiem zvanijām, paskaidroja, ka prece jāved atpakaļ uz ekspertīzi un viņii piedāvāja nosūtīt pie mums kurjeru, lai preci līd viņiem atved, bet par to vēl papildus 5 eur jāmaksā, protams atteicāmies un vedām paši. Pēc nedēļas saņēmām ekspertīzes ziņojumu un itkā mūsu vainas dēļ krēsliņš brāķes, mēs iktkā paši esam viņu sabojājuši mēģinot likt kopā. bet neko tādu nedarijām uzzreiz pamanījām ka brāķis. Portams naudu atgriezt neizdevās, rakstījām PTAC iesniegumu cerams, ka drīz jau būs kāda atbilde

A agnese 14.04.2017

Biju jau pārskaitījusi naudu par pirkumu, kad izlasīju internetā šīs atsauksmes un sāku nopietni bažīties par to vai viss būs kārtībā, tomēr mana pieredze ar šo veikalu ir pozitīva. Rati atnāca noteiktajā laikā un viss ir kā nākas. Esmu apmierināta.

J Janeks Lēģeris 12.02.2018

Es Jums teicu ka neesam sanemusi sistema pasutijumu jus neaizgajat lidz galam pasutijuma veiksana! Bet par cik pirms tam sazinajamies visu pieregistreju sanemu adresi naudas ieskaitijumu ko apstiprinaju! Un pirmdiena ir sodien pirms 37 minutem sakam darbu pat datori nav paspejusi iesilt process virzijas uz izsutisanu bet saprotam ari Jus! Mes vairak stradajam elektroniski !
KLIENTU VIEKĀRŠI ATŠUVA LAIKAM DAUDZ NAUDAS UN KLIENTU KA TĀ VAR DARĪT. PROBLĒMA KA PAZVANĪJU UZ NORĀDĪTO NUMURU

K KK2015 13.03.2018

Jā " atšuvām" jo potencialais klients zvanīja 100 x ,neskatoties,ka laiks bija 10 vakarā un 7 no rīta!
šeit gadījums vispār interesants,jo Lēģera kungs nebija veicis pasūtījumu,sistēmā,saņēmām naudas apmaksu un epastu,uz ko atbildējām pozitīvi jā esam saņēmuši naudas apmaksu,un sākām procesu vrzīt caur epastu,jau 2 stundu laikā bija prece gatava izsūtīšanai,bet arī mūsu pacietības mērs var būt pilns pēc 100 zvaniem ,atvainojiet zem SIA strādā cilvēki!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы