www.3dart.lv SIA AVV Group - krāpšana
Internetveikalā www.3dart.lv piedāvā dažādus suvenīrus. Likās varētu būt interesanta dāvana draugam, gribēju iegādāties, pasūtot caur internetu. Sazvanījos pa mājas lapā norādīto tālr.nr., ar puisi vārdā Vitolds Gumbins, teicās 2 dienu laikā piegādās izvēlēto preci uz mājām. Tā nu samaksāju tai pat dienā ar interneta starpniecību SIA AVV Group par preci. Pagāja divas dienas, tā arī nekādu ziņu, zvanu, sola stundas laikā atzvanīt, diemžēl stunda ievilkās vairākās dienās. Zvanu kārtējo reizi, bet nu jau uz telefona zvaniem netiek atbildēts, vēlāk arī izslēgts. Pieļauju, ka mans gadījumus viņiem nav pirmais. Tāpēc esiet uzmanīgi ar šī uzņēmuma cilvēkiem un drošības pēc labāk neko nepasūtiet internetveikalā www.3dart.lv, kurš reģistrēts uz SIA AVV Group.
Комментарии (16)
Tieši tāpēc es nekad interneta veikaliem nemaksāju iepriekš. Lai man piegādā preci un es uzreiz arī samaksāšu. Negribas riskēt.
Ja vien buutu pamekleejusi, ko par sho firmu raksta, pirms pasuutiiju preci.. Diemzheel arii man sanaaca taapat. 1. decembrii sanjeemu shaadu epasta veestuli: Labdien,
Jūsu pasūtījums ir saņemts.
Jautājums cik drīz Jums to vajag gatavu?
Ar cieņu,
Vitolds [slēpt]@3dart.lv
Tel: 22005512
Uzrakstiiju, ka 15tajaa vajadzeetu. Veelreiz sazvaniijos, viss oki, teica, ka buus. Diemzheel 15tajaa uz telefona zvanu neatbildeeja un prece arii netika piegaadaata.
Vai kādam vispār ir izdevies kaut ko no viņiem saņemt ?
Labdien,
Ir jāatzīst tas kas ir, un tiešām šajos gadījumos mūsu serviss nebija tāds kādam tam bija jābūt. Lai viss paliktu skaidrs, tad paskaidrošu, ka tā aizkavēšanās ir sasitīta tehnisku iemeslu dēļ, mūs pieviļ iekārtas piegādātājs (jo to mainām uz labāku, lai sniegtu viskvalitatīvākos pakalpojumus), mēs pievīlām savus klientus, kas uzticējās..
Jautājums par to cik drīz Jums to vajag gatavu, ir attiecināms uz to, lai izpildītu Jūsu pasūtījumu ātrāk, mums jāizmanto konkuretni par dārgākām izmaksām nekā Jūs samaksājāt mums... un kā variants ir sagaidīt aparatūras nomaiņas procesa beigas un izpildīt darbu pašiem! (varbūt arī man iekopēt Jūsu e-pasta saraksti )
Ar iepirkšanos internetā tas nekādi nav sasitīts, bet tiem, kas tik ļoti no tā baidās no jaunā gada ieviesīsim pēcapmaksas pakalpojumu, kā arī gandarījuma garantiju (gadījumā ja Jūs neapmierinās rezultāts, atgriezīsim naudu).
Tāpēc lūdzu neiespaidoties un nespriest no viena gadījuma, jo strādājam jau ceturto gadu..
Ar cieņu,
Vitolds Gumbins
Nu zinieties ko...tā jau ir nekaunība augstākā mērā...Vitold, beidz pūderēt cilvēkiem prātu, esi un paliksi Tu krāpnieks un restota istaba jau raud pēc Tevis :( es jau zinu vairāk nekā 5 gadījumus, kad ir pasūtīta prece un tālāk visi gali ūdenī :( ne prece, ne nauda...
Ja jau būtu tādas problēmas, kā tiek teikts...piegādātāji, konkurence un kas tur vēl...tad ir jāsazinās ar klientiem, kuri ir nesaprašanā.
Biku vēl jāpiestrādā pie krāpniecības ja Vitold ??? :))
neticiet nevienam vārdam, ko raksta tā saucamais Vitolds Gumbins !!!
Jā, arī es iekritu uz šīs firmas izliktām lamatām!!! mājas lapa gan labi izstrādāta, ievieš pircējam ticību, krāpniecība kolosālākā.
pasūtīju preci, samaksāju naudu, bet ar mani pat nav sazinājusies, mēģināju zvanīt pa no°rādito tel.nr., bet neviens jau ar mani nevēlējās pat runāt :(
Vai kāds nezin, vai šis nelietis Vitolds nav tas pats puišelis, kas spēlē hoķi "Adria 19"?
ja jā, tad škrobe 3x lielāka, ka tāds piena puika tautu čakarē, es grasos iesniegumu policijā iedod par šo firmu, zinu to, ka policija pēc 10 dienām atsūtīs atteikumu, ka viņi nevar neko līdzet, bet tieši ar šo policijas atteikumu tālāk jāraksta iesniegums prokuratūrai, ar lūgumu uzsākt kriminalprocesu par krāpšanu, tas gan ievelkas uz kādiem 3-5 menešiem, bet rezultāts ir, saku no pieredzes .Vienu mēbeļnieku firmu jau parmāciju šādā veidā un arī atguvu naudu, tā kā ar šo nelieti tikt galā būs tīrais nieks !
...grasos uzsākt kriminalprocesu par šo lietu...pēc svētkiem jau nolikta tikšanās ar advokātu.
es silti ieteiktu atgriezt naudu tiem, kam V. ir parādā...uz sveša rēkina bagāts nekļūs tā vai tā .
Pilnīgi piekrītu par šādu tipiņu un co pārmācīšanu. Domāju, ka viņiem ar mutiskiem brīdinājumiem, ne silts ne auksts. Savu naudu atguvu, bet man ka klientam pilnīgi neinteresē Vitold Gumbin, tavas biznesa problēmas, ja nevari nodrošināt pakalpojumu laikā, tad nav ko naudu ņemt, un tad muldēt (tu pat nemēģini neko paskaidrot, vienārši neatbildi uz tel.zvaniem, kad jau nauda samaksāta, bet pirms tam nu tādā maigā balstiņā runā), ka šitais vai tas nesanāca, kādas tur tehnoloģijas, muļķibas.
Ja kāds tiešām uzsāks lietu pret Vitoldu un co, es atbalstu.
Vitold, kādu priekšzīmi savam bērnam rādi, ar šādām darbībām...?????????
Neviens te nevienu ne čakarē, es apbrīnoju tautu kam laikam nav ko darīt, ka sēdēt un rakstīt šādus apvainojošus tekstus..
Lai katrs paliek pie sava, sapratu ka nav jēga te mēģināt attaisnoties, jā kā var redzēt vairāk ir negatīvu noskaņotu cilvēku nekā saprotošu..
Nav neviena cilvēka, kurš pasūtīja un ja mēs aizkavējām piegādi, lūdzis atgriezt naudu un mēs nebūtu atgriezuši..
Tā un liekās ka te sēž ar konkurentiem saistīti cilvēki, kas tik to un gaidīja kamēr atrast kādu negatīvu gadījumu un sāktu to iztirzāt..
Tiem kam nācās ciest no musu " biznesa problēmām" megināsim to kompensēt..
Vitolds.
kaa nav neviens cilveeks...Es, piemeeram, nu jau meenesi gaidu, kad atgrieziis naudu ...nu jau vairs negaidu ...aizrijies ar tiem paaris desmit latiem.
Nu gan te tauta nikna..
Esmu 2 x pasūtījis no viņiem dāvanas, pirmo reizi maijā kad saņēmu solīto 48h laikā, otru-oktobra sākumā un nesaskaŗos nearkādām problēmām, ja neskaita nelielu aizķeršanos par ko Latvijas Pasta kurjers atzinās, aizbildinoties ar darbinieku trūkumu un citām problēmām Latvijā, respektīvi saņēmu pēc trim dienām..
Vispārjau gribēju uzrakstīt tikai pāris rindiņas, bet izlasot visu to žulti, kas te izliets nenocietos..
Izskatās ka šis portāls ir veidots lai tikai aprietu citus, bet gribētos redzēt arī kādu saprāta pazīmi no kāda, nu c`mon tauta, aizdomājaties taču kāda pašlaik ir ekonomiskā situācija Latvijā un ja loģiski padomā, tad problēmas ar pasūtījumu/pakalpojuma piegādi ir katram otrajam latvijas uzņēmumam! Es negribu teikt ka šis uzņēmums vai viņa īpašnieks ir baigais svētais, bet tas ka viņš nenoveļ šīs problēmas uz citu partneru(kurjeru serviss, konkurenti vai kas tur vēl) neizdarību uzņemoties personīgu atbildību un neslēpjoties aiz nikiem, jau ir respekta vērts.. Par cik kādreiz pats biju iesaistīts uzņēmjdarbībā, zinu ka tā ir liela atbildība un nav viegli, jo problēmas būs viemēr, bet pieļauju ka lielākā daļa šis žults raks'titāju nekad nav bijuši saistīti ar biznesu un kur nu vēl ar ražošanas sfēru, kas nav "kupi-prodaj"..
Vēl beigās gribēju piebilst, ka šim uzņēmumam ir arī apmierināti klienti un viss nav tik slikti kā te raksta, jo saņemtās dāvanas ir kautkas tik skaists, ka par krāpniecību te nevar būt nekādas runas, ja nu vienīgi vispārējs latvijas ekonomiskais iespaids uz šo firmu..
A ja tie ir konkurenti, kas te taisa melno PR, lai arī nezinu kas vēl taisa tādas dāvanas Latvijā tad man ir žēl ka nemāk sevi izcelt ar labiem darbiem, bet gan ar citu nomelnošanu..
Visiem priecīgus Ziemassvēytkus un laimīgu jauno 2009 gadu!
Klients no Alūksnes
Paldies klient no Alūksnes. Esam atjaunojuši savu darbību.
Tāpēc tiem, kam ir bijušas piegādes problēmas, esam gatavi tādu kā kompensāciju / atvainošanos uztaisīt vienu atslēgu piekariņu pilnīgi bezmaksas! Sevišķi aicinu tos visneapmierinātākos (ja tie ir reāli cilvēki) (jo atradu nokopētu tekstu no šīs lapas un ierakstītu www.antireklama.lv tāpēc variants par melno PR liekas realāks.. )
Tāpēc droši, visi tie kam ir bijušas aizkavēšanās, rakstiet uz e-pastu, norādot kad pasūtījāt un cik ilgi bija nokavējums un ko gribat lai iegravējam atslēgu piekariņā.
Pievienojos apsveikumiem par 2009 gadu!
Vitolds
Nu es gan nepiekrītu ! Es pasūtīju un laikā saņēmu labi izstrādātu darbu . es ieliku mammai koferī dāvanu un teicu, lai atver tikai tad, kad viņa ir jau mājās Anglijā .
Saņēmu šādu sms :
Mīļo meitiņ, kā Tu jaut ko tik skaistu varēji izdomāt un dabūt gatavu, tas nav vārdiem aprakstāms, kā man patīk …
Ha, ha... Palasot Vitolda vēstuli, smiekli nāk. "Tāpēc lūdzu neiespaidoties un nespriest no viena gadījuma, jo strādājam jau ceturto gadu.."
Arī es meklējot dāvanu iegāju 3dart mājaslapā un izdarīju pasūtījumu. Par laimi, nekad necenšos veikt naudas pārskaitījumu, neredzot gatavu preci, tādēļ vienojāmies, ka par to tiks samaksāts tad, kad prece būs piegādāta uz mājām. Norunātajā dienā tā arī neviens neieradās. Plkst. desmitos vakarā man tika atsūtīta sms, ka saslimis gravieris tādēļ prece tiks piegādāta nākamajā dienā. Arī nākamajā dienā kā muļķe nosēdēju mājās veltīgi gaidot. Kad zvanīju uz 3dart, otrā galā zvani tika pārtraukti.
Pilnīgs sviests nevis firma!!!
Jāpiebilst, ka manas domas par šo firmu ir uzlabojušās. :) Neilgi pēc tam, kad neveiksmīgi centos sazvanīt 3dart, man tika atzvanīts, uzklausīti visi mani agresīvie pārmetumi un apsolīts, ka nākošajā dienā saņemšu savu pasūtījumu. Protams, vairs neticēju šim apgalvojumam, bet nu pēdējo iespēju vēl devu. Un patiešām, brīnumainā kārtā savu pasūtījumu saņēmu norunātajā laikā (starp citu ļoti skaisti kristāli). Piegādātājs man simtreiz atvainojās, ka man sanācis tik ilgi gaidīt un par manu pacietību piešķīra ievērojamu atlaidi. :))
Pie reizes iztaujāja par visu, kas mani vēl neapmierina esošajā firmā, un manām domām par mājas lapas uzlabošanu. Sapratu, ka cilvēks tiešām ļoti cenšas laboties.
Jā, nervus nedaudz pabojāju, taču ar rezultātu esmu ļoooti apmierināta - kristāli kopā ar diožu paliknīti ir vienkārši dievīgi, turklāt beigās sanāca par ļoti labu cenu! :))
Mani gan pārsteidza pasūtītā dāvaniņa labā nozīmē.Nebiju domājusi, ka izskatīsies tik gaumīgi un eleganti.Esmu ļoti apmierināta.Laipna apkalpošana telefoniski, kā arī preces piegāde kā vienojāmies, maksāju preces saņemšanas brīdi.Paldies jaukajiem un atsaucīgajiem darbiniekiem!!!Noteikti vēl pasūtīšu kādu oriģinālu dāvaniņu.Lai veicas!