www.110.lv interneta veikals - Slikta apkalpošana

Šodien atdevu 117Ls par sliktāko apkalpošanu, ko esmu piedzīvojusi pēdējā laikā! Pasūtīju gāzes plīti i-veikalā 110.lv, aizbraucu pakaļ, piedzinu auto pie pašām durvīm, samaksāju .. un pēc jautājuma:
"vai kāds var man iecelts plīti mašīnā?",
saņēmu atbildi:
"mēs šādus pakalpojumus vispār nepiedāvājam" ..
es sašutusi jautāju:
"un ko darīt, ja vīrietis nav lv, bet man vajadzīga plīts un man nav 2 vīriešu, kas man vnk braukā līdzi, lai iekrautu lietas?"
veikala PĀRDEVĒJS atbild:
"nākamreiz jābūt apdomīgākai!"

un gariem zobiem, kā saka, kopā ar kolēģi iekrāva plīti, neatvadījās, nenoreaģēja uz paldies un vēl demonstratīvi sāka tīrīt rokas .. !!!

PAR KO JĀDOMĀ? Ja sieviete in general ir viena, tad viņai nav jāpērk tehnika? Vai par to, ka jāzivēlas cits veikals??

I

Комментарии (11)

T ToIeva 15.08.2011

Nākošreiz samaksā viņiem par iekraušanu, tad viņi tev teiks paldies!

J JR 16.08.2011

Nebrauc pati pakaļ bet maksā par piegādi! Besī laukā šitādas ļarvas!
Parasti neviens veikals nepiedāvā bezmaksas krāvējus!
Tāpat piemēram, mēbeļu nams - piebrauc pie rampas un krauj mēbeli iekšā kā zini un vari!
Tas pats DEPO vai k-Rauta - pats rūpējies par iekraušanu!
Un šī te iedomājusies, ka viņai redz viss pienākas!!! Vai tagad tam veikalam tevis dēļ ir krāvēju štats jāparedz? Varbūt tur vienas meitenes strādā, vei netrenēti puikas, kas nevar pacelt vairāk kā tu pati?!
Tizla un bezjēdzīga sūdzība!

Naudu tu samaksāji par preci! Ja nepatīk iepirkties internetā, nepērc! Ja tomēr gribi, tad sāc domāt ar galvu par lietām kas notiek un kam kā jānotiek!

S Sauliite 16.08.2011

Ja jau Tev nav kas ieceļ mašīnā to plīti, kā esi iedomājusies to ārā no mašīnas dabūt?Rakstīsi vēl vienu sūdzību, ka kaimiņi slikti, jo nepalīdz? Un pie plīts uzstādīšanas kurš būs vainīgs?

T ToSauliite 16.08.2011

Labdien! Prieks, ka atkal esi atradusies! Šodien ar spēlītēm nenodarbojies?

S Sauliite 16.08.2011

čiv! vēl ne, bet tūlīt jau pievērsīšos :D

T ToSauliite 16.08.2011

Tad jau tevi nedrīkst traucēt! Vakarā būsi pieejama?

S Sauliite 16.08.2011

Komentāra ierakstīšana kādā portālā, mani nemaz netraucē :D

T ToSauliite 16.08.2011

Spēlītes vēl neapnika?

R raimonds 22.09.2011

kamēr divi pārdevēji krāva iekšā plīti, noteikti kāds zvanīja uz telefonu un netika apkalpots un atkal ir iemesls sūdzēties!
Katram savs darbs, savi pienākumi!

D Dana 14.10.2011

Par plīti neko teikt nemācēšu, bet šajā veikalā pirku sulu spiedi kādu laiku atpakaļ.Puiši ļoti pat pretīmnākoši.Tāpat, tiklīdz rodas jautājums par kādu no veikala piedāvātajām precēm, zinu, ka varu uzrakstīt e-pastu vai piezvanīt un viņi vienmēr palīdz atrast labāko risinājumu.
Visiem mums ir labās un ne tik labās dienas, bet vienmēr taču var iepriekš noskaidrost, kas ir kas, lai nesanāktu nepatīkamas situācijas ne pašai, ne citiem.

A ADA 06.06.2012

SVEIKI!ESAM LOOTI NEAPMIERINAATI AR SHO SAUCAMO VEIKALU!BET NU VISMAZ KLIENTU IR ZAUDEJUSHI, TADA MES NEIEPIRKSIMIES NEKAD!JA NAV NEKAADU PRETIMNAKSANU!SAKARA AR GARANTIJU:ELEKTRISKAI PLITINAI.MUMS PATI NO SEVIS IZKRITA CEPESHKRASNIM AREJAIS STIKLS.UN PAT LIETOTS MUMS IR TIKAI DIVAS REIZES UN I TO PA ZIEMASSVETKIEM.UN VINJI MUMS NEKADU GARANTIJU NEVEIKS, JO SAKA, KA VARBUT MES PASHI ESAM IZSITUSHI STIKLU!NU KUR PRATS, MUMS PASIEM TA DARIT?KA VISPAAR TA VAR PATEIKT?CIENAS NEKADAS!KAUT TAS VEIKALS BANKROTA AIZIET!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы