www.sudzibas.lv Woow motors Nekvalitatīvs serviss, krāpšana, briesmīga attieksme

Woow motors - Nekvalitatīvs serviss, krāpšana, briesmīga attieksme

Sliktākā auto servisa pieredze manā dzīvē. Izgāšanās visos aspektos - remontā, izmaksās, attieksmē.
1. Servisa darbiem patērētais laiks ir nesaprotami liels. Izmaksu izskaidrojuma vietā tiek piedāvāta kaut kāda tabula, nevis reāli darbam patērēts laiks.
2. Remonts ir dārgāks par jaunu detaļu cenu. (piemēram, jauni priekšējie bremžu suporti ir apmēram uz pusi lētāki par piestādītajām remonta izmaksām!) .
3. Nesaprotamas remonta detaļu pozīcijas rēķinā.
4. Klients netiek brīdināts par lielām izmaksām.
5. Uzdodot jautājumu par izmaksām un to veidošanos, netiek atbildēts pēc būtības, bet uzdoti uzbrūkoši pretjautājumi un komentāri "ja jau tu tik gudrs, kāpēc brauc pie mums", "un cik tad tavuprāt prasa laika kardāna noņemšana" utml. , bet neviena konkrēta izskaidrojuma.
6. Atvainošanās vispār neietilpst woow motors vadlīnijās.
7. Prasa samaksāt uzreiz, pirms mašīnas saņemšanas. Neuzticas klientam.
8. Netiek atklāti būtiski defekti, kaut arī automašīnas diagnostika, kā liecina rēķins, tiek patērēta vesela stunda. Lieki teikt, ka, uzdodot jautājumu, kas ietilpst šajā stundas diagnostikā, vienīgais paskaidrojums ir "tā ir standarta procedūra". Konkrēti manam auto netiek atklāta pilnīgi beigta amortizatora bukse, lodbalsts, akumulatoru un klemmju stāvoklis, nomainītā eļļa ir pielieta krietni virs līmeņa.
9. Uzskatu, ka, salīdzinājumā ir citiem autoservisiem, kuros remontēju auto agrāk, esmu par remontu pārmaksājis apmēram 40%.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы