Wasabi suši - Slikts serviss
Vēlējos padalīties ar mūsu piedzīvojumu, pasūtot picas "Wasabi".
Pulkstens 17:58 pasūtījām picas, mēs kā pacietīgi klienti gaidījām 1,5h , kad pēc vairāk kā 1,5h mūsu pasūtījums vēl nebija atvests sākām uztraukties- zvanījām bet protams uz mūsu zvaniem neviens neatbildēja.
Pulkstens 20:17 beidzot sazvanījām, kad izstāstījām situāciju- darbinieki pat neatvainojās, bet sāka attaisnoties ar to ka bija daudz darba utt.
Darbinieku attieksme pret klientu vienkārši nepiedodama- nepietika ar to ka neviens mums neatvainojās par šo situāciju, bet darbiniece sarunas laikā pat atļāvās nolikt telefonu. Kad pēc atkārtotiem zvana mēģinājumiem izdevās sazvanīt "Wasabi", darbinieki pat neiedomājās piedāvāt kādu atlaidi. Kad paši uzprasījām varbūt mums pienāktos kāda pica bez maksas- darbiniece tikai atteica "Mēs nevaram uzsaukt jums vakariņas!"
Mūsu picas tika atvestas pēc nepilnām 3h, tā kā pat atlaide mums netika piedāvāta, no picām atteicāmies- jo pēc 3h gaidīšanas pat apetīte bija pārgājusi.
Ieteikums "Wasabi" īpašniekam:
1.Pieņemt darbā kompetentus darbiniekus
2.Mainīt attieksmi pret klientiem
Kā jau ir zināms- sliktās atsauksmes izplatās daudz ātrāk kā labās. Ieteiktu mainīt attieksmi, jo ir redzams ka neapmierinātu klientu jau ir ļoti daudz.
Комментарии (3)
Pirmo reizi dzirdu par tadu picu piegades kompaniju. Pasutu daudz sushi, picas un wokus.
Zvanija 06.03.20. Zvaniju no 18.00 un lidz 19.30. Telefonu neiesledza. Ka ta var stradat?
Labak sutisu cita vieta.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību