Warranty Expert, TET - Bojājums
No šiem abiem uzņēmumiem man neko nevajag, paldies, bet atsauksmi gan es atstāšu.
Pie Tet iegādājāmies kafijas automātu, protams, papildus paņēmām arī apdrošināšanu par kuru maksājam nepilnus 5 eiro. Diemžēl, automāts nomira (aizkaļķojās) . Apmaksājàm kurjeru, nosūtījām uz Tsc, pēc laika saņēmām zvanu, ka gadījums neatbils iekārtas garantijas gadījumam, ja vēlos, lai to salabo, jāsamaksā 60 eur. Norādīju, ka iekārta ir apdrošināta un man tika ieteikts sazināties ar apdrošinātāju un pieteikt apdrošināšanas gadījumu. Tas viss tika izdarīts, bet warranty service (compensa) atteica iekārtas labošanu. Atsūtīja 2 punktus no apdrošināšanas līguma, vienā norādīts, kādus gadījumus sedz un otrā, tikai citiem vārdirm, ka tos pašus gadījumus nesedz. Principā ar to arī viss ir skaidrs.
Sazinājāmies ar tet, pirms tika sniegta apdrošinātāja atbilde, kur konsultants minēja, ka viņiem ir jālabo, ja viņi atteiks, lai zvanam atkārtoti un šis jautājums tiks risināts ar atbildīgām personām. Tā arī tika izdarīts. Atbildīgie sazinājās un pateica, to pašu ko apdrošinātājs - izmaksas netiks segtas.
Uzdevām pretjautājumu - ok, nelabos, saņemsim iekārtu atpakaļ un nesot mājās kāja aizķersies un iekārta būd pagalam, tad segs. Nē, tad arī nesegs. Iekārta esot 3 reizes jānosūta uz remontu un tad izskatīs tās maiņu. Kāds sakars? Priekš kam tad ir tā apdrošināšana. Es arī garantijas ietvaros varu uzrakstīt prasījuma pieteikumu, kam man maksāt par apdrošināšanu? Manuprāt, apdrošināšanai būtu jasēdz gadījumi, kurus nesedz ražotāja sniegtā garantija, bet te ir jāmaksā par to pašu garantiju, tā sanāk un pēc 3 remontiem jāraksta prasījums pieteikums. Tas gan ir interesanti, ne?
Pirms iegādāties apdrošināšanu pie warranty service, ieteiktu apdomāties, ar ko šādu saskaros pirmo reizi. Pat rd electronics nekad nav bijušas problēmas, meistars vēl uz mājām atbrauc. Pakalpojums ne par ko un maksa tiek ieturēta ne par ko.
Paldies!
Комментарии (5)
Par ko te sūdzēties, ir jālasa līgums ko noslēdzāt ar apdrošinātāju, ja netiek apdrošināts aizkaļķojies aparāts tad netiek. Varu tikai pieņemts, ka aparāts netika pienācīgi apkopts, ja jau aizkaļķojās.
Nerunājiet muļķības. Kafijas automāts tika tīrīts tā, kā norādīts instrukcijā. Labi, ka ir zināma gan RU, gan ENG valodas un tehnoloģijās esmu gana advancēta(instrukcija LV valodā nebija pievienota). Līgums no TET puses, kā tāds, vispār netika pievienots. Tas bija vēl krietni jāpameklē. Otrkārt, ja automāts ir aizkaļķojies tur, kur fiziski, neatksrūvējot to visu vaļā, iztīrīt nav iespējams, garantija automātiski tiek zaudēta(pašdarbības).
Ikdienā strādāju gan ar apdrošināšanu, gan tehniku, tāpēc skaidri varu pateikt, ka, ja vien Jūs neesat viens no Warranty(compensa) "expertiem" palūgšu savus komentārus paturēt pie sevīm. Abas kompānijas tālāko info saņems no PTAC, kur varēs sīkāk paskaidrot savus noteikumus utt. Paldies, par Jūsu viedokli un jauku dienu!
Lai Jums veicas ar PTAC palīdzību izcīnīt taisnību!
Pirms tam katliņā kaļķi neredzēji?
Īblis nedapistais, neiznēsātais, nosprāgsti!
Ar cieņu,
TSC
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta tālrunis ir 113.
Ar cieņu,
Pataloganatoms, Ģintermuiža.