VSAA - Slikta klientu apkalpošana
VSAA darba laiks pirmdienā ir līdz plkst. 19.00, pēc plkst. 17.00 strādā tikai 2 pieņemšanas punkti, rinda ir padsmit cilvēki. Ja nevarat nodrošināt darba spēku, nav jāliek darba laiks līdz plkst. 19.00
Tā arī vairāk kā puse klientu palika neapmierināti un neapkalpoti. Kaut arī viena daļa ir atprasījusies no darba, tērējuši naudu autostāvietai, nosēdējuši 2h rindā un beigās apkalpošana nav notikusi!
Kurš apmaksās auto stāvietas r''ekinu un darbā zaudēto laiku?
Iepriekšējs pieraksts ir pieejams. Tikai neliels precizējums- jāgaida TIKAI 10 darba dienas! Apgalvo apkalpotāja Lidija!
Par ko valsts viņiem maksā algas? Par kurnēšanu?
Комментарии (3)
hmm dēļ kā vēl šobrīd jāiet klātienē uz VSAA? 99% pakalpojumu var izmantot caur internetu.
Ja bērns ir invalīds, tad lēmums jānes uz VSAA un jāpilda klātienē, to apliecināja 2 VSAA darbinieki! Esot pārāk sarežģīti aizpildīt, lai nekļūdītos! Un to apgalvo VSAA...tad arī paliek aktuāls jautājums, kurš raksta tās instrukcijas, lai cilvēki varētu attālināti - nekļūdīgi, aizpildīt visu nepieciešamo infomāciju.
Neuzskata,ka bērniem invalīdiem būtu jāsēž garās rindās. Manas domas tikai... Tiklīdz paši būs šādā situācijā dzīvē, varbūt sāks kustēties!
Es aizpildīju internetā bez nekādām problēmām. Nav nekā sarežğīta tikai kārtīgi jāizlasa un viss. Ātri, ērti un bez rindām, jau sen neesmu bijusi vsaa, visu pildu caur latvija.lv