VOC trenažieru zāle - Slikts serviss
Ļoti slikts serviss, nepieklājīgi darbinieki, bez brīdināšanas paceļ cenu abonamentam. Esmu ļoti sašutis par šī uzņēmuma esamību. Vēl kaut ko dīvaini uz mani skatās. Tā kā es būtu kaut kāds lauķis. Esmu bijis uz visām kačalkām Valmierā un dažām Rīga, bet šadu pazoru piedzīvoju pirmo reizi. Kauns par tādu uzņēmumu! Fuu
Ar cieņu Ivars Priede.
Комментарии (3)
Uzskatu, ka mana sūdzība ir korekta!
Jā, komentārs pie paša sūdzības "Uzskatu, ka mana sūdzība ir korekta!" mani vienkārši piespieda uzrakstīt sūdzības analīzi:
"Ļoti slikts serviss, nepieklājīgi darbinieki, bez brīdināšanas paceļ cenu abonamentam." - diezgan korekti, taču ļoti nepamatoti. Slikts serviss, jo paceļ cenas, jeb darbinieki nepieklājīgi, jo nepabrīdināja par "abonamenta" cenu pacelšanu. Tas paliek "aiz kadra".
"Esmu ļoti sašutis par šī uzņēmuma esamību." - tas jau ir tiešām dīvaini. Būt sašutumā, ka eksistē kāds uzņēmums varētu tikai konkurējoša uzņēmuma īpašnieks.
"Vēl kaut ko dīvaini uz mani skatās." - ja tā nav paranoja, tad varbūt iemeslu tomēr vajadzētu pameklēt sevī.
"Tā kā es būtu kaut kāds lauķis." - vispār jau pufaika un gumijnieki nav tas īstākais apgērbs trenažieru zālēm.
"Esmu bijis uz visām kačalkām Valmierā un dažām Rīga," - un visur "dīvaini uz mani skatās"?
"bet šadu pazoru piedzīvoju pirmo reizi." - tas taču ir sīkums, kam negadās: https://www.youtube.com/watch?v=UpV3hY9826U
"Kauns par tādu uzņēmumu! Fuu" - nu gan dīvains veids, kā nokaunēties.
"Ar cieņu Ivars Priede." - kur šajā tekstā var saskatīt jebkādas cieņas pazīmes, nezinu, taču es viņus arī cienu jau par to vien, ka viņi nokaunināja Ivaru.
Visi skatās uz mani kā uz lauķi, bet esmu bijis uz visām kačalkām Valmierā, mazpisānos, staicelē un grobiņā.
Ar cieņu, TasEsLV.