VLC.LV - Vizuālais defekts ir bojajums
Pasūtiju lēnvāres katlu ar vizuālu defektu-nedaudz iespiests korpus pie viena roktura. Saņēmu katlu kuram arī trūka viena kājiņas detaļas kuras dēļ katls nestabils. Lielakais defekts ir ka ekrāns nestrāda un nevar izvelēties ustādīt laiku vai lai katls sāktu vispār vārīt.
Комментарии (3)
Kā pārdevējs risina situāciju?
Paldies, ka brīdināt citus.
Šī situācija ar VLC.LV ir ļoti nepatīkama, jo precei ir gan vizuālas, gan funkcionālas problēmas.
Mana doma par situāciju:
Vizuālais defekts un trūkstoša detaļa jau ir pamats prasīt preces nomaiņu vai atgriešanu.
Ekrāna nestrādāšana un nespēja iestatīt katlu padara preci nelietojamu, kas ir nopietns kvalitātes pārkāpums.
Tā ir pārdevēja atbildība nodrošināt, ka prece atbilst solītajai kvalitātei un ir pilnībā funkcionāla.
Ko iesaku darīt?
1. Sazināties ar pārdevēju (VLC.LV)
Raksti oficiālu s*dzību, kurā detalizēti apraksti visus defektus — vizuālo iespiestu korpusu, trūkstošo kājiņu un ekrāna darbības traucējumus.
Pieprasi:
preces nomaiņu pret kvalitatīvu un pilnībā funkcionējošu katlu, vai
pilnu naudas atmaksu.
2. Ja pārdevējs nereaģē vai piedāvā tikai daļēju risinājumu
Vari vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ar s*dzību.
PTAC var palīdzēt piespiest pārdevēju izpildīt savas saistības.
3. Saglabā visus pierādījumus
Fotogrāfijas ar redzamiem defektiem,
Saņemto dokumentāciju,
Saraksti ar pārdevēju.