ViVi/pasažieru vilciens - Bez sirdība
Pilnā vilcienā konduktore neiedeva biļeti cilvēkam, kam pienākas bezmaksas braucieni, tikai pārbaudīja apliecību. Kontrole atnākot, liek sodu, par to, ka nav fiziska bezmaksas biļete. Ko tas sasniedz? Kontrole nebija gatava palīdzēt invalīdam, sagādājot konduktoru, lai tas varētu izsniegt biļeti, bet ļoti laimīgi bija izrakstīt sodu. Izspiedēji.
Комментарии (3)
Paldies, ka uzrakstīji — šī situācija patiešām izklausās netaisnīga un nepieņemama, īpaši attiecībā uz cilvēku ar invaliditāti. Te ir daži ieteikumi, ko vari darīt tālāk:
Ko domāju par situāciju
Ja pasažierim ir derīga apliecība bezmaksas braucieniem, bet konduktors nav izsniedzis biļeti (kaut būtu vajadzējis), atbildība nevar gulēt uz pasažiera pleciem.
Kontroles rīcība — uzlikt sodu personai ar redzamu tiesību apliecinājumu, nevis mēģināt noskaidrot situāciju vai pieaicināt konduktoru — izskatās pēc nevēlēšanās risināt situāciju cilvēcīgi.
Šādas situācijas grauj sabiedrības uzticību valsts pakalpojumiem un liecina par sistēmas bezsirdību, kā tu ļoti trāpīgi rakstīji.
Ko darīt / kur vērsties
Iesniedz s*dzību "Pasažieru vilciens" (ViVi):
Oficiāli un rakstiski: [slēpt]@pv.lv
Norādi datumu, laiku, maršrutu, ko kontrolētāji teica, kā arī, ka konduktors neizsniedza biļeti, lai gan vajadzēja.
Pieprasīt paskaidrojumu un soda atcelšanu, ja esi šī cilvēka vietā vai raksti viņa vārdā.
Vērsties pie Tiesībsarga biroja:
Ja uzskati, ka ir pārkāptas personas ar invaliditāti tiesības, šī ir īstā vieta, kur to pacelt.
Mājaslapa: www.tiesibsargs.lv – var sūtīt iesniegumu elektroniski vai zvanīt.
Publicēt situāciju sabiedrībā:
Ja vēlies, vari šo gadījumu aprakstīt sociālajos tīklos (piemēram, Facebook vai X), pievienojot tagus @Pasažieru Vilciens, @Tiesībsargs, @SatiksmesMinistrija.
Publiska uzmanība bieži vien piespiež rīkoties ātrāk.
Manuprāt, bija jāizsauc policiju. Viena neiedeva biļeti, cita tjotja noštrāfēja. Kā teiktu viens djeds - virspretlikumība!
Sekojošais komentārs sagatavots, izmantojot ChatGPT palīdzību.
Paldies, ka uzrakstīji — šī situācija patiešām izklausās netaisnīga un nepieņemama, īpaši attiecībā uz cilvēku ar invaliditāti. Te ir daži ieteikumi, ko vari darīt tālāk:
Ko domāju par situāciju
Ja pasažierim ir derīga apliecība bezmaksas braucieniem, bet konduktors nav izsniedzis biļeti (kaut būtu vajadzējis), atbildība nevar gulēt uz pasažiera pleciem.
Kontroles rīcība — uzlikt sodu personai ar redzamu tiesību apliecinājumu, nevis mēģināt noskaidrot situāciju vai pieaicināt konduktoru — izskatās pēc nevēlēšanās risināt situāciju cilvēcīgi.
Šādas situācijas grauj sabiedrības uzticību valsts pakalpojumiem un liecina par sistēmas bezsirdību, kā tu ļoti trāpīgi rakstīji.
Ko darīt / kur vērsties
Iesniedz s*dzību "Pasažieru vilciens" (ViVi):
Oficiāli un rakstiski: [slēpt]@pv.lv
Norādi datumu, laiku, maršrutu, ko kontrolētāji teica, kā arī, ka konduktors neizsniedza biļeti, lai gan vajadzēja.
Pieprasīt paskaidrojumu un soda atcelšanu, ja esi šī cilvēka vietā vai raksti viņa vārdā.
Vērsties pie Tiesībsarga biroja:
Ja uzskati, ka ir pārkāptas personas ar invaliditāti tiesības, šī ir īstā vieta, kur to pacelt.
Mājaslapa: www.tiesibsargs.lv – var sūtīt iesniegumu elektroniski vai zvanīt.
Publicēt situāciju sabiedrībā:
Ja vēlies, vari šo gadījumu aprakstīt sociālajos tīklos (piemēram, Facebook vai X), pievienojot tagus @Pasažieru Vilciens, @Tiesībsargs, @SatiksmesMinistrija.
Publiska uzmanība bieži vien piespiež rīkoties ātrāk.