VITE AUTONAMS
Jums ir gandrīz jauns auto (nobraukums - 11 504 km) un ir pavisam smieklīga "problēmiņa"! Uz priekšu - VITE Autonamā, Pulkveža Brieža 31, Rīgā, to novērsīs (nomainīs lampiņu ... varbūt pat riepu :)) ... Tomēr, ja problēma ir mazliet "dziļāka", piem. deg sarkanā "STOP" un eļļas kaniņas lampiņa ... nekādā gadījumā negriezieties šajā "lepnajā" iestādē ... kaut arī tā būtu vistuvākā (tieši tādēļ biju spiesta tur iegriezties, iepriekš telefoniski noskaidrojot, vai serviss algo JĒDZĪGU motora meistaru, uz ko saņēmu pozitīvu atbildi!) un braukt ar tāda veida brīdinājuma signāliem auto panelī nu it nemaz nav ieteicams! Rezultātā pēc mokpilnām 3 stundām un par apaļiem 15, - LVL mani informēja, ka 1) eļļas līmenis motorā ir pietiekams (to, pat es sieviete būdama "apjautu" un pats pirmais, ko izdarīju - atvēru kapotu un izvilku "šupu", eļļas līmenis bija min. un max. atzīmei pa vidu, tātad - OK); 2) informēja, ka mehāniskas motoreļļas noplūdes nav (arī to, nebūdama slinka - pārbaudīju, vienkārši noliecoties un paskatoties, vai zem auto nav "peļķītes" :) - un tādas tur nebija); 3) paskaidroja, ka eļļas "dačiks" rāda pareizi! TOMĒR NOVĒRST PROBLĒMU - ATTIECĀS, aizbildinoties, ka viņiem NEESOT TĀDAS (!) TEHNIKAS ! Rezultātā izsaucu auto evakuatoru (25 LVL) un manu dārgumu aizvilka uz NORMĀLU servisu, kur ātri vien noskaidroja, ka vaina ir aizsērējušā eļļas filtrā un pie "dačika" aizlaustā vārstiņā :), šeit samaksāju tikai 36, - LVL, bet jau par ATRISINĀTU "problēmu"! Rodas jautājums - Vai no "NORMĀLA" un kaut necik sevi cienoša servisa iestādījuma, kurš turklāt vēl ir jaunu auto (SEAT) oficiālais dīleris, būtu pārspīlēti daudz gaidīts, lai tas spētu novērst šāda, teiksim "paviegla" rakstura tehniskas problēmas gandrīz jaunam auto? ... un beigu beigās - par ko es samaksāju 15, - LVL? ... atbildi laikam zinu ... tādēļ, ka esmu BLONDĪNE (vismaz VITE autonamā mani tieši tā "uzņēma" ! ... bet ja esat brunete, varbūt varat savu "laimi" izmēģināt !!!!!P.S. Paldies PEUGEOT (Lauva Auto) servisam, kā arī cilvēciņam, kurš man to ieteica, par attieksmi, kompetenci un darbu!!!PEUGEOT 307 īpašniece
Комментарии (3)
Ir nu skaidrs ka serviss cenšas nopelnīt! Un šādas problēmas kā Peugeot īpašniecei ir gadijušas prasa rūpīgu problēmas izpētīšanu un attiecīgi laiku. Vite namā neviens negrib to darīt, vienkāršāk mainīt eļļu, riepas, filtrus - naudiņa plūst iekšā un nevajag lieko problēmu! Esmu sastapies ar šī servisa cilvēku attieksmi:(
Ir nu skaidrs ka serviss cenšas nopelnīt! Un šādas problēmas kā Peugeot īpašniecei ir gadijušas prasa rūpīgu problēmas izpētīšanu un attiecīgi laiku. Vite namā neviens negrib to darīt, vienkāršāk mainīt eļļu, riepas, filtrus - naudiņa plūst iekšā un nevajag lieko problēmu! Esmu sastapies ar šī servisa cilvēku attieksmi:( Un vēl ja nekas nav izdarīts kāpēc jāmaksā par kaut ko?
ka tad tik jaunai masinai ellas filtrs jau aizserejis??? kaut kā jocīgi. liekas ellas maiņa pat vēl nav bijusi. turklāt kaut kas vēl aizlauzts.