Vitalombards - Slikts serviss
Neiesaku nevienam neko ieķīlāt vita lombarda Valmierā. Pirms labu laiku liku datoru ķīla iekšā. Izņēmu ārā, baigi nepētīju. Pēc laika ievēroju ka datoram aizmugurē trūkst 2 skrūves. Esmu dzirdēJusi ka tur taisa tehniku vaļā un maina detaļas. Pec laikā fb bija posts ka cilvēks arī bija ķīlajis pilnīgi jaunu tehniku, izņēma ārā un varēja redzēt kā tikts taisīts vaļā. Tagad es nešaubos ka manu datoru arī vita lobarda ir skrūvēts vaļā, skrūves no datora aizmugures nevar tā vienkārši pazust. Dators bija pilnīgi jauns, pirkts no veikala. Skumji ka nevar uzticēties šādai kompānijai.
Комментарии (6)
Lietotu datoru pērkot/ķīlājot vienmēr jāatskrūvē vaļā korpusa vāks, lai redzētu, kas lācītim vēderā. Ja pats nezini kādas detaļas ir tavā datorā (videokarte, procesors utt.), tad lombards nav vainīgs.
Komponentus var parbaudit piesledzot to pie monitora un so info atrast. Vari informet lombardu jo var but ka kads no darbiniekiem, kas zin pa datoriem maina komponentus, izvelk dargakus un skruve letakus. Bet vispar to nav jegas darit, jo tu tak zini kas tev ir ieksa un vari easy parliecinaties.
BIOS un Win+Pause info ir iespējams viltot parametrus, un tikai atvērot var noskaidrot patiesību.
Kā jau tika teikt,dators tika iegādāts jauns.Lombardam nav tiesības neko vert vaļā
Kādēļ tad Banknote tā nedara?!
Labdien!
Līdz šim brīdim Vita Lombards nav saņēmis Jūsu iesniegumu par Jūsu aprakstīto situāciju, tāpēc lūdzam nosūtīt pilnu situācijas aprakstu uz Vita Lombards e-pastu - [slēpt]@vitalombards.lv, pievienojot pamatotus pierādījumus, lai Vita Lombards varētu izvērtēt Jūsu sūdzības pamatotību.
Informējam, ka Vita Lombards klientu apkalpošanas speciālisti pirms ķīlas priekšmetu pieņemšanas veic to pārbaudi, lai varētu noteikt to novērtējumu, pēc līguma noslēgšanas ķīlas priekšmeti tiek glabāti noliktavā un netiek izmantoti.