Vissauto.lv - Krāpšana, nepieklājīga attieksme pret klientiem.
Šodien pasūtīju šajā veikalā remontkomplekta sliekšņus, kur mājas lapā cena bija norādīta 36eur gabalā, saņemu pasūtījuma apstiprinājumu un gala summu par diviem sliekšņiem+piegādi 77eur.
Pēc kāda laiciņa zvana vīrietis, kuram bija loti lielas problēmas runāt latviešu valodā, sāka man stāstīt par to ka sliekšņa cena ir 43eur gabalā jo viņi redziet sūta no Polijas. Uz ko es atbildu kad es pasūtīju un rēķinos ar tādu summu kā ir norādīts mājas lapā un netaisos maksāt par viņu bezatbildību un to ka cenas norādītas nepareizi.
Krievu tautības kungs man uzreiz sāka klupt virsū, par to ka, ko es vispār iedomājos un kā es vispār uzdrīkstos domāt ka es varēšu dabūt sliekšņus par tādu cenu kā norādīts mājas lapā, un kā es varu iedomāties ka viņi strādās ar zaudējumiem un viņi nekdā gadījumā netaisās atbildēt par to.
Kad pateicu ka es tomēr vēlos sliekšņus par tādu cenu kā ir viņiem norādīts es saņemu atbildi - mēs netaisāmies segt zaudējumus jūsu vietā.
Beigās atteicu pasūtījumu un teicu ka rakstīšu sūdzību par jūsu kantori, pretī saņēmu ļoti rupju atbildi un bļaušanu klausulē par to ka lai tik es rakstot un varu iet D......
Tīrākā cilvēku krāpšana uz naudu, mājas lapā cena norādīta viena, bet kad jāpasūta tad pēkšņi cena ir pilnīgi cita un uz vietas nekādas preces viņiem arī neesot.
Комментарии (10)
Izskatas, ka lapā noradīta cena bez PVN, nevis no Polijas piegādā
cenas visas bija norādītas tā, kā prece maksā, ar visiem pvn un visu pārējo.
uz konkrēto gadījumu man pateica ka viņi sūta no polijas un cenas uzreiz ir augstāka
Jums, kā pircējam nav jādomā, kur, kā un no kā viņi pasūta preces, ir cena, ir rēķins, ja kaut kāds tirliņš zvana, tās vairs nav jūsu, bet veikala darīšana. Taču kā jau ļoti daudziem internetveikaliem ir slimība mājas lapā norādīt vienu cenu, lai pievilinātu pircēju, bet gala cenu noteikt reālo. Krāpnieku kantoris.
Aija23 vai jus zinat kā strāda interneta veikali? Jus domajat ka visas preces gaida jūs ofisā???
Nu protams partija taču nevar būt izpārdota :))))
Vai jus domajat, ka preces pieejamību katru stundu kāds pārbauda??? Cik jums gadu? laikam 10-11 :)
Ar jums viss ir skaidrs :)
Nav skaidrs tikai KUR IR KRĀPŠANA,
Vai jus apmasājat rēkinu un pec tam no jums prasa papildu naudu????
Jums laikam uzreiz pateica ka preces nav noliktavā un uz pasutījumu bus dargāk vai ne?
Laikam jus esat no tiem cilvēkiem, kuriem vajag tikai uz kādu pasūdzēties:))))))))
Ejiet uz centrāltirgu, jus tur gaida:)))))))))
Labdien, Aija23.
Mēs atceramies Jūsu pasūtījumu, un runājot ar mūsu pārdevēju jūs NEMAZ NEBIJAT TIK LAIPNA ka šeit rakstāt.
Atbildot uz jūsu sūdzību varam minēt citu piemēru:
Maxima lielveikals ievietoja sava akcijas avīze akciju cukuram OPTIMA LĪNIJA un norādīta pārdošanas cena ir 0.79. Atnakot uz veikalu Jus konstatējat, ka viss cukurs ir izpārdots. Protams tā “atpalikuša” Maxima nevarēja iedomāties ka Jums arī vajag to cukuru. Bet blakus plauktā ir pieejams cits cukurs – DAN CUKER, bet cena jau 1.02. Ko varam darīt sava labā? Noteikti vajag iet tiesa un sūdzēties uz Maxinu, jo viņi ir krāpnieki! Tā varētu notiks pēc Jūsu loģikas?
Vēlamies Jums pazinot – ka partijas cenas var mainīties. Tās nav nemainīgas, jo diemžēl dzīvē ir vairāki faktori, kuri var ietekmēt gala cenu. Tāpēc pat produktu veikalos cena var mainīties +- 5-10%.
Mūsu konsultants Jums laimi un izpalīdzīgi paziņoja, ka diemžēl šī partija ir izpārdota, bet piedāvāja tieši priekš Jums veikt pasūtījumu no Polijas, negaidot jaunas partijas piegādi.
Jums bija piedāvāts mierīgi pagaidīt nākamo partiju un nopirkt lētāk nekā 43 eur (nemaksāt par speciālu piegādi no Polijas, pa kuru mums, pēc jūsu vārdiem, ir jāsamaksā no savas kabatas) varbūt būs pa 36, varbūt pa 38 varbūt pa 30, mums nav pieejama gala cena līdz brīdim, kad prece būs pieejama Latvijas noliktavā.
Jūs domājat, ka mums nav nepieciešams piedāvāt cilvēkiem variantus, un uzreiz pajoņot "Prece nav pieejama" jums tā būtu vieglāk?
Un starp citu, lūdzam JŪS NEMELOT (to vel bērnība māca) par to, ka it ka mēs paziņojam ka cena noradīta nepareizi, MĒS TO NETEICAM, jo tas neatbilst patiesībai.
Kā arī lūdzam nejaukt cilvēkiem galvu rakstot šeit pilnība nepamatotas sūdzības un pretenzijas.
Neesiet tik nožēlojami un nemelojiet paši sev un citiem... man ir liecinieki kas stāvēja blakus kad notika saruna, un arī viņi bija pārsteigti par JŪSU "LAIPNĪBU"...
varat aizstāvēties cik gribat tagad, taču labi zinām kā viss patiesībā bija, un kāda politika ir internetveikaliem ...
nevajag nostādīt savu kantori cietušo lomā tagad labi zinot kāda bija jūsu attieksme...
tāpēc netērējiet ne manu ne savu laiku lai mēģinātu pierādīt pretējo
Paldies Dievam,izrādas ka mes JAU NEESAM KRĀPNIEKI.
Mūsu politika ir ļoti vienkārša, ja mums zvana vai raksta laipns un pieklājiegs cilvēks, mes arī būsim laipni un pieklājīgi, bet ja kāds mums diktēt savus nosacījumus viņš dabūs attiecīgu attieksmi.
Mes neuzskatam ka, ja cilvēka darbs ir apkalpošana tas nenozīmē ka viņš ir jums paradā.
Viss atkarīgs no pasūtījuma būtības. Ja klients ir veicis pasūtījumu, iegādājoties Jūsu mājas lapā eksistējošu preci ar norādītu cenu, tad pieprasot par šo preci citu cenu, esat veikuši PTAC formulējumā - patērētāju maldināšanu. Sodu maksāt nevēlaties?
Izlasiet mūsu pirmo atbildi, jus sapratīsiet kā nevar pārdot pa jebkādu cenu, preci no partijas, kurā jau ir izpārdota.
Jau 3 mēnešus gaidu preci,kad zvanu,vaino kurjerus... Kam ticēt?