Viss dejai veikals Rakstā - pasūtījuma (ne)izpilde
Lai gan šajā veikalā ir sanācis veikt pasūtījumus vairākas reizes un vienmēr to izpilde ir kavējusies vismaz par nedēļu, tad šoreiz tā pārspēja jebko, t.i., ieilga uz 4 mēnešiem.
Lūk, kāda pieredze:
Bērna dejošanas grupai pie veikala vadītājas pagājušā gada oktobrī tika pasūtīta dejošanas bodiju šūšana. Tā kā nepieciešamās krāsas nav tās ejošākās, tās esot jāsūta no Lietuvas un Polijas. Pasūtījuma termiņš tika solīts 18. novembris (pēc).
Lai gan regulāri interesējāmies gan pa telefonu, gan pie veikala vadītājas Brigitas personīgi (kura regulāri solīja "būs jaunnedēļ"), gatavi tie bija tikai janvāra pēdējā nedēļā - puse nedēļu ātrāk, otra puse - vēlāk, pie tam daļa nemaz nebija tādā krāsā kā pasūtīti. Arī cena atšķīrās no pasūtījuma - daļa, kas bija gatavi vēlāk, izrādījās par 50 centiem dārgāki.
Nu lūk, veikala vadītājai šī situācija nemaz nešķita nepieņemama - paši vainīgi, ka pie manis pasūtījāt, viņa neuzskatīja par vajadzīgu informēt, ka pasūtījumu nespēj izpildīt, viņa neesot zinājusi, ka nav iespējams uzšūt no izvēlētā auduma un tā vietā tiek šūti no citas krāsas (auduma krāsā, kas veikalā pieejamā katalogā norādīts kā tepat Latvijā un nav ne no kurienes jāved!!!!!!!). Cenas atšķirības tika skaidrotas ar eiro kursa izmaiņām janvārī :)
Viņu nemaz neinteresē iepriekšēja gadā veikto pasūtījumu izpilde/ neizpilde gada beigās.
Lūk tāda nu ir šī veikala vadītāja, kuru neinteresē sava biznesa attīstība, kur nu vēl pastāvīgie klienti un, nedod Dievs, jaunu klientu piesaiste. Katrā ziņā, nevienam neiesaku kaut ko pasūtīt šajā veikalā, ja nu vienīgi gribas pārbaudīt savas pacietības spējas.
Ar šo dārgā Brigitas kundze zaudēja pietiekami lielu esošo un potenciālo klientu loku.
Добавить комментарий