www.sudzibas.lv Visi veterinārārsti sūdzāmies par klientiem

Visi veterinārārsti - sūdzāmies par klientiem

Mīļie klienti, vai jūs domājāt ka mums tiešām ir viegls un bezatbildīgs darbs? Un kā nu visi Latvijas vetārsti reiz apvainosies un sāks pieņemt tikai klīnikās (kuras VISAS ir privātās un atšķirībā no cilvēku privātajām klīnikām nesaņem NEKĀDAS valsts dotācijas) tikai darba dienās, tikai no 10 :00 līdz 17:00un tikai pēc pieraksta - kā poliklinikas - Un diennakts klīnikas varēs ārstēt savu mīluli tikai stacionāra par 20 LS par "gultas dienu" (Jo no valsts veti NEKĀDAS dotacijas kā jau teicu, nesaņem)!!! Un pie katras operācijas pieaicinās kā pienākās - divas māsiņas asistējošās, anesteziologu un sanitaru (nevis ka daudzviet tagad - pats ķirurgs un labi ja kāds palīgs) - paparasot attiecīgo samaksu 5X lielāku par tagadējo! Un ja vēl katra klīnika atļausies sev tadu šiku kā apkopēju un registrātoru, līdz ar to tīskāršojot vizītes maksu! Man liekas tad JŪS visi iemacīsieties novērtēt to, kas Jums ir!
Nu tad es arī pasūdzēšos:
1.Par tiem, kuri zvana uz privāto telefonu piektdien - svētdien no plkst 18 lai paziņotu ka viņa dzīvnieks jau nedēļu slims, un ka nu ir nolemts ka tam vajadzīgs veterinārārsta padoms.
2. Par tiem, kuri melo acīs skatīdamies: - ne, našķus nedodam - jā, regulāri attārpojām - viņš kaulus nav ēdis - nekādas zāles paši neesam devuši - jā, visas daktera izrakstītas tebletes esam izbarojuši - nē, tikai šodien sācis pļūtīt - noteikti atnāksim uz pārsiešanu - protams mēs šo brāķi nepārosim - iemidziniet kaķi, jo viņš ir neārstējami slims - nē, pie citiem ārstiem nebijam bijuši - utt...
3. Par tiem, kuri nāk pie vetārsta uz mājām ar slimo dzīvnieku uz rokām - jebkura diennakts laikā pat iepriekš nepabrīdinot pa telefonu.
4. Par tiem, kuri sarīko skandālu par uzcenojumiem svētku dienās un naktīs
5. Par tiem, kuri katru dienu iet pie cita ārsta - jo ar katram nākamajam ārstam uztvert slimības ainu, uzstādīt diagnozi un noteikt optimālu ārstēšanu ir par pakāpi grūtak.
6. Par tiem, kuri pusstundu klāsta problēmu par telefonu un beigās pasaka ka nav naudiņas un vai nevarētu pa telefonu kaut ko ieteikt. Un ja tas nelīdz - visai pasaulei pasludina ka ārsts ir idiots.
7. Par tiem, kuri ar savu attieksmi un uzvedību aizskar un aizvaino cilvēķu, kurš viņiem mēgina palīdzēt - un ārstām šādā uztraukta stavoklī ir jāstradā visu atlikušo dienu.
Iesākumam pietiks.

Pirms čīkstēt un rakstīt visādas sūdzības par sava ego aizskāršanu, der arī padomāt. Nezinat par ko? Šeit Jums viela pārdomām:
Veterinārie medikamenti maksā 3-10 reizes dargak nekā humānie analogi, bet nez kapēc vet.pakalpojumi ir lētāki nekā cilvēku privātklīnikās un zobārstniecībās.
Veterināra medicīna nesaņem NEKĀDAS dotācijas no valsts un dzīvo tikai no nopelnīta.90% apkalpojošo ārstu ir algotņi ar stundas likmi, un viņi nenosaka cenas un nesaņem procentus no nopelnīta!!! Turklāt 99% majās vizītēs izbraucošo vetārstu ir pašnodarbinātie, kuri PUSI no savas peļņas atdod valstij.
Dežurējiošis ārsts visbiežāk uz dienas beigām ir nodzīts kā suns, un ja viņš atrod sevī spēkus naktī piecelties un sasmakušajā telpā pieņemt pacientu, tad atrodiet arī jūs sevī spēkus būt cilvecīgākiem.
Dzīvnieks neprot pastastīt kā jūtas un kur sāp. Un ārsts nav staigājošs rentgens. Nevienu slimību nevar noteikt vien uzmetot aci, un jo īpaši pa telefonu pēc jūsu stāsta.
Ja ir uzsākta vizīte pie viena ārsta, nemetājaties emociju vadītie pa citām klīnikām, jo ļoti bieži diagnozi var uzstadīt vien pēc simptomu attīstības gaitas vai reakcijas uz medikamentiem (arī ar izslēgšanas metodi!) - katrs nākamais ārsts zaudē kādu daļu no visas slimības kopainas.
Demžēl veterinārārsts nav dievs. Nez kāpēc kad slimnīca mirst cilveks, visi saka " neizdevās glābt", bet kad mirst kaķis, kuru atstiepa pusdzīvu un atūdeņotu jau pie treša ārsta, tad saka " ārsts ir slepkava"? Vai jūs tiešam domājāt ka vetārsts to vien domāja kā tikt vaļā no jūsu kaķa? Kad ārsts izglabj 10 un 11-aijs mirst, ticiet man - tā ir trieka un emocionālais pārdzīvojums arī ārstam, bet viņam ir jāsaņem, jo gaidaciti pacienti.
Un pedējais. Ja ārsts ir nikns un nelaipns, pirms celt brēku, padomājiet vai tiešām jūs pats esat bez vainas?

A

Комментарии (28)

S studente 01.03.2010

Rita-pamācieties Jūs vismaz sākotnējos 3 gadus LLU VMF, un tad parunāsim par sausiņiem vetiem, labi?
Un Baaciens-man ir zināmi 10tiem gadījumi, kad par to, ka neizdevās dzīvnieku izglābt veterinārārsts naudu nepaņem aiz saviem pašpārmetumiem. Kā kāds vispār uzdrošinās teikt, ka veterinārārsti strādā tikai naudas dēļ? Neviens, kas te gudri komentē izņemot praktizējošus veterinārārstus, nezin cik "viegli" ir mācīties vmf, un kam tie studenti iet cauri.
Iesākumā ieteiktu vismaz internetā paskatīties šādu grāmatu: Zigmunds Brūveris "Mājdzīvnieku anatomija", mīlīši, tas ir tikai iesākums... Fizioloģiju uzdrošinos teikt, ka zinu tikpat labi, cik humānais ārsts... un tā vēl un vēl... Ja kāds sevi pakļauj šādām studijām 6 gadu garumā, lai apgūtu veterinārmedicīnas pamatus, tad tas ir, jāteic, interesants cilvēks... Vēl jau ir specializācija jāstudē... Draugi mīļie, jūs studētu 9 gadus ar vienu vienīgu domu-man riebjas viss ko es daru, bet es pelnīšu lielu naudu.
Ja kāds tā var atļauties attiekties pret sevi, piedodiet, viņa vieta ir Tvaika ielā.
Atvainojos par pēdējo frāzi,
Ar cieņu: Studente

A Acīmredzot 10.11.2010

Papētot sūdzību skaitu un attieksmi pret veterinārārstiem šajā portālā, ir skaidrs kāpēc ir tapic šāds raksts!

V vetiņš 10.01.2011

Pilnībā piekrītu, it īpaši 5. un 6. punkts...
Ir bijuši vairāki gadījumi, kad atnāk cilvēks ar suni/kaķi/citu dzīvnieku ļoti smagā stāvoklī. Sāk ārstēt, atsāpināt, pilināt sistēmu un darīt visu nepieciešamo - cilvēks kādas 2-4 dienas regulāri nāk uz procedūrām un pēc tam "pēkšņi" izdomā, ka šis ārsts tomēr ir galīgs lohs un viņa diagnoze ir galīgs sūds; aiziet uz citu klīniku un -ak brīnums!- tajā "perfektajā" klīnikā veic to pašu un kaķis/suns/cits dzīvnieks sāk atlabt.
Nu padomājiet taču vienreiz ar galvu, cilvēki mīļie! Kad jūs notrieca auto un jūs esat novietoti stacionārā - jūs arī pēc 2-4 dienām mainat ārstu vai tomēr atveseļojaties...?

D Dīdī 11.01.2011

Šādus dzivnieku saimniekus pašus vajag steilizēt. Vislabāk lai to izdara tieši vetārsts.

J Jolanta 15.02.2011

Žēl, ka mēs latvieši neesam inteliģenta tauta :( . Cik man zināms ar cilvēkiem taču var runāt un pieklājīgi pateikt zvanītājiem, ka zvaniet man, lūdzu, tikai darbadienās no 9-17, bet ja nepieciešama palīdzība naktī tad zvaniet uz diennakts vet.klīniku. Katrā darbā ir sava specifika, savi sūdi, savi prieki... ja Tu nevari ar to sadzīvot, ja Tu neizproti tos jokainos- ej prom! Tie jokainie-kas atnes savu žurkuli nakts vidū un raud, viņi ir nemaņā, apdulluši un citreiz nesaprot ko runā, jo...uz rokas guļ visa viņa pasaule-prieks kas sagaidīja mājās, tas kas nerunādams pretī vienmēr uzklausīja viņu... ne jau par velti cilvēki grib klonēt savus mīluļus.
Varbūt Agnesei jāpastrādā par sētnieku- ziemā aukstumā, vasarā karstumā, rudenī slapjumā? Katru dienu vienā vietā būs samestas alus pudeles un benčiki un tad vajadzēs pērties par to? Bet varbūt apdomāsim kāpēc mēs esam tur kur esam un novērtēsim to?

Z Zubnajafeja 13.06.2011

Agnese +1 :)))

S sonja 07.08.2011

Nu es gan varu saprast Agneses teikto - tas viss ir patiesība . Un par profesijas mīlēšanu vai nemīlēšanu - nevienu darbu nevar mīlēt tik ļoti, lai strādātu 24 stundas dienā . Bet tas gan, vetārstu pakalpojumi ir dārgi, un taisniba arī tā, ka ir pamats aizdomām, ka tās uzskrūvētas bišku par traku . Ja vienā klīnikā par runča sterilizāciju prasa 25 ls, bet citā to izdara par 15 ls, tad šādām šaubām ir nopietns pamats . Bet visā pārējā grūti Agnesei nepiekrist - gan par klientu liekvārdību, gan par to, ka dzīvnieks par vēlu tiek atrādīts ārstam, bet pēc tam vaino ārstu.

T ToAgnese 07.08.2011

Vetārsta darbs ir krietni vien smagāks un atbildīgāks nekā cilvēku ārsta, jo mazie brāļi nemāk pateikt, kas tiem kaiš.Visi man pazīstamie vetārsti ir labestīgi un saprotoši cilvēki, un pat šajos krīzes laikos saglabā cilvēcību 24 stundas diennaktī, neprasot par to fantastisku samaksu.Vēlu tev veiksmi un veselību taviem pacientiem!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы