VISA Dental - slikta attieksme pret klientiem
Jā vēlaties kļūt viņu klients, tad rēķinieties, ka varat sagaidīt arī nelaipnu attieksmi. Mana situācija: pieteikcu 5 gadīga bērna vizīti mēnesi iepriekš. Dienu pirms vizītes zvanu viņiem, lai pārliecinātos par vizītes laiku - mened''zere man paziņo, ka vizīti nāksies pārcelt, jo bērnam kurš bija pieteikts pirms mana bērna, būs nepieciešams dubultais laiks. Man nemaz pirms tam nepiezvanīja un nepajautāja, vai tas nesagādā kādas neērtības. Kad zvanīju vēlreiz, izrādījās, ka manu bērnu nemaz nevēlas apkalpot. Sākumā to pasniedza tādējādi, ka manam bērnam varbūt jāmek;ē cita zobārste, jo iepriekšējās 2 reizes nebiaj izdevies (pirms tam bija arī sekmīgas reizes), vēlāk jau menedžere aizrunājās, ka tādējādi zobārstniecībai tiekot atņemta peļņa, jo apmekklējums, kad zobiņš netiek salabots maksā par 10 euro lētāk nekā sekmīga vizīte. Vārdu sakot, klientu menedžere zem katras kritikas. Apsveicu VISA DENTAL ar 4 klientu zaudēšanu savas "laipnās" menedžeres dēļ. P.S. Par zobārstniecības kvalitāti gan pretenziju nav bijis.
Комментарии (2)
Zobārstniecībā, menedžere? Tas ir kas jauns!
Varbūt arī kaut kas jauns, bet tieši tādā veidā - "menedžere" - pa telefonu šī darbiniece sevi pasniedza. Nosaukumam nav nozīmes, būtisks ir saturs un attieksme.