VIP Rent - Krāpšana, ļoti slikts serviss
Šeit ex-pastāvīgais klients.
Ja vēl dažus gadus atpakaļ varēja ņemt, rēķinoties, ka bussi būs sliktā stāvoklī, bet parasti arī nepiesējās tos atgriežot (melnajiem darbiem tā teikti) . Tad šobrīd situācija ir krasi pasliktinājusies.
Pie auto nomas Cenas nu jau droši pieskaitiet klāt arī drošības naudu, jo pastāv visai liela iespēja, ka to vairs. Neredzēsiet.
Shēma vienkārša: auto nodod "draudzīgais operators", kurš laipni apstāsta, ka bussi jau nav jauni, bet nu drošības pēc tāpat nofotografēt drusku var (pie reizes apstāsta ar ko tad konkrētais būs īpašs - kādām īpašām kaitēm, par dažām, protams, piemirstot pateikt) . Pieņem jau piekasīgais (bieži izskatās arī paģirainais "operators". Kur jau viss skrupulozi - ar mikroskopu.
Saņemtie būsi vienmēr ir bijis ar ļoti nopietniem bojājumiem, netīri, sarūsējuši un no vienas vietas apdauzīti.
.
Pieminēšanas vērts:
jaunie "nomas līgumi" ir pat absurdi - no jums tiks iekasēts par jebkādu neatbilstību normai (busam, kurš vēlākais pēc 2 gadiem jau būs šrotā tīri objektīvi) . Pārlasot, skaidrs, ka tādu "līgumu" parakstīt nekādā gadījumā nevajadzētu.
No pēdējām 3 pieredzēm: 2 bijušas visai sliktas (vienreiz pavisam cits un drausmīgā stāvoklī esošs buss, otrajā - ziemas laikā nevarēja auto stundām ilgi pielaist - protams, ka neviens nebrauca palīdzēt) , pēdējā pat atsvaidzinoši šokējoša savā nekaunībā un būtībā pretīgā attieksmē pret ilggadēju klientu. Atgriežot bāku ar krietni vairāk degvielas, saņēmu "bonusā" 40eur sodiņu par "saskrāpētu" plastmasiņu, bussam, kurš būtībā nedrīkst piedalīties satiksmē.
No darbiniekiem šobrīd liela daļa izskatās, ka tikko no zonas vai labākajā gadījumā piepelnos zogot busus. Respektīvi diskutēt ar šādiem elementiem nav nekādas vēlēšanās, ja vien neesat sev līdzi paķēris bandu ar izsitējiem.
Īsumā: izvēlaties jebkuru citu pakalpojuma sniedzēju - sliktāk nebūs noteikti un neaizmirstat, ka skopais pie viņiem samaksās 2x un buss garantēti būs viens no sliktākajiem, ko esat jelkad lietojuši.
Комментарии (2)
Ņēmām E clases mercedes lidostā plkst 2 naktī. Vizuāli protams sīkos skrāpējumus nevarēja redzēt, Jo mašīna bija norasojusi, toties putnu atstātos baltos parakstus ideāli.Izbraucot jau sajutu ka mašīna velk pa labi,bet bija nakts. No rīta piedarbinot motors riebīgi grabēja,kļūdas no paneļa varēja lasīt kā detektīvu.Visu safotografēju un aizsūtīju viņiem. Apsolīja nākamā dienā ar evakuatoru atvest citu mašīnu, bet nākamajā dienā piezvanīja un pateica lai brauc tālāk viss ir kārtībā.Rezultatā diennakti bet mašīnas.Nododot atvainošanās vietā
centās neatdot drošības naudu aizbildinoties ka esmu salauzis mašīnu, ka mašīna netīra kaut gan biju viņu nomazgājis un iztīrījis.Pēc diezgan ilgām pārrunām tomēr izcīnījām savu naudu. Nevienam neiesaku.
Jā - klientu serviss visai šokējošā līmenī šim puskriminālistu kantorim. Precīzāk - servisa nav vispār - pats par visu atbildi/visu taisi.
Melo par visu - saņemot/pa telefonu viens stāsts - nododot jau pavisam cits. "Auto" vienmēr ir iedots miskastes līmenī un bieži vēl mēģinās iesmērēt, ka esi miskastei papildus švīku uzlicis/netīru nodevis.