Vigomoto - Attieksme
Paldies par "jauko" sagaidīšanu birojā un jauko intervijas atmosfēru, kas nemaz nenotika.Jāatgādina, ka ierados uz interviju 12:55, bet attapos pie aizvērtām durvīm un pavisam neatsaucīgiem darbiniekiem. Pirms tam gan saskāros ar vēl vienu "nejaušu" traucēkli, proti- A. Čaka ielā 56 ierodoties, īsti nesapratu, kur atrodas birojs, tāpēc zvanīju uz Jūsu norādīto tālruņa numuru, kuru pacēla kāda sieviete, kas ne vārds nesaprata valsts valodā (jauks svētku sveiciens), bet tas ir nieks salīdzinot ar to, ka norādītais tālrunis patiesībā esot kāda veikala numurs. Gan jau kāds pamanīja, ka biroja telpas atradu, bet, stāvot ārā vismaz 20 min., biroja durvis palika aizvērtas ar aizslietni un iekšā esošās personas raiti no manis izvairījās un cītīgi centās kādu sazvanīt. Kaut kā nebrīnos, ka birojā tiek meklēta jau administratore, ja šī brīža situācijā cilvēks var nostāvēt pie aizvērtām biroja durvīm 20 min. un neviens pat necentīsies paskaidrot, kas notiek. Ak, pareizi, arī uz uzņēmuma busiņa esošais numurs vairs neeksistēja, jo tomēr gribējās kaut nedaudz tikt skaidrībā ar šo situāciju.Labi, neņemsim vērā kavētās stundas, ceļu, skriešanu ar kājām līdz Čaka ielai un manu vējā izmesto laiku, bet attieksme pret klientiem ir zem katras kritikas. Laikam jau uzņēmumam darbinieki un klienti rindām stāv, ja kāds vienkāršs intervējamais netiek pamanīts. Jāsaka, ka klientu Jūs patiešām esat zaudējuši, jo veikala tēlu veido ne tikai apkalpojošais personāls, bet arī pats uzņēmums.
Добавить комментарий