Vigo - Neprofesionāla apkalpošana
Vakar iegāju šajā veikalā un jau nepatika tas, ka pārdevēja tieši pie pašām durvīm stāvēja ar muguru un galvu pat nepagrieza, lai vismaz apskatītos, kas ir ienācis viņu veikalā, kur nu vēl, lai sasveicinātos.
Man tajā brīdī ļoti vajadzēja apavus darbam, un es tieši ieraudzīju tādus, kas man derētu, tikai izmēru citu vajadzēja, tad nu stāvēju ar vienu kurpi rokās un skatījos kā pārdevēja apkalpo citu klientu, bet otra nostājusies pie spoguļa krāso lūpas, nedaudz pagaidīju un , protams, nesagaidīju nekādu reakciju, noliku viņu kurpi un pa taisno izgāju no šī veikala.
Jāsaka liels ''paldies'' par šādu apkalpošanu, tiešām nākšu vēlreiz..brīnos vispār kā šī iestāde vēl turās. Sākot jau ar apavu kvalitāti un beidzot ar apkalpošanu.
Комментарии (17)
Nu, redz, visiem nekad neiztapsi. Man, piemēram, riebjas, ka pārdevējas tekalē man apkārt bez vajadzības. Tādu princešu dēļ droši tad arī tagad drogās, RIMI un Maximā uzbāžas ar savu samāksloto "labdien", riebj iet. Man, savukārt, tev jautājums - prātā neienāca pašai ar to kurpi pieiet pie pārdevējas? Pamāt ar roku, uzsmaidīt vai dot jebkādu normāli redzamu mājienu, ka vēlies, lai tev pievērš uzmanību? Viņas tak nav gaišreģes. Man tās pārdevējas būtu patikušas, ka uz nagiem nelūr.
Tad nu man tev atbilde - ja tu strādā šādā sfērā, tad ir jāsasveicinās ar katru klientu neatkarīgi no tā ko tu tajā brīdī dari vai kāds tev garastāvoklis!Un šis ir apavu veikals nevis Rimi un Maxima, kur cilvēku apgrozījums ir 5 reizes lielāks un tajā brīdī veikalā bijām tikai divi pircēji!
Un zini neiegāja gan prātā, kad uz tavu pusi pat nepaskatās, lai es vismaz dotu mājienu, ka man ir vajadzīga viņu palīdzība un ar kurpi rokās skriet pa pus veikalu arī nebija gribēšana, vēl pie tam ņemot vērā, ka viņa manā acu priekšā ir pārāk aizrāvusies ar lūpu krāsošanu.
Tad nu man arī tev ir jautājums- Kā pārdevēja var saprast, kad viņai ir vajadzība tev tekalēt apkārt un kad nav?Jebkurā gadījumā tas ir jādara, jo varbūt kādam tas tieši ir vajadzīgs un, protams, nejauksim ar otru galējību, kad tas viss paliek pārāk uzbāzīgi, vismaz jābūt pieklājīgi un ar mēru.
Es zināju, ka man uzdos šādu jautājumu! :D
Kurpes kā jau rakstīju meklēju darbam un man viņas bija vajadzīgas tikai vienai dienai, tāpēc man nebija svarīga kvalitāte un vienai dienai man nav žēl samaksāt tādu summu, jo attiecīgi kāda kvalitāte tāda arī summa.
Te galvenais saprast to domu, ja šāds veikals, tad vismaz klientus apkalpojiet kā vajag!
Nu, lūk, kādam būs jāsamierinās, tā kā man nepatīk, ka man lien klāt, es samierinos, ka viņas lien, jo tā, redz, pienākas viņām darīt. Es taču tāpēc nerakstu katru reizi sūdzību, ka kāda man pirms laika uzbāzusies. Pasaku, ka pats apskatīšos, ja vajadzēs, pasaukšu. Un, ja nu ir tā, ka man to pārdevēju beidzot vajag un viņas acu skatienu nemanu, es savu pakaļu izkustinu no vietas un pieeju pats. Nekas no tā nenokritīs nedz man, nedz tai kurpei, nedz kādam citam. Varbūt vienkārši katram der atcerēties, ka ap viņu pasaule negriežas un pašam arī kaut kas jādara. Nu, varbūt tev ir taisnība tajā, ka lūpas jau nu var krāsot, kad klientu uz vietas nav, taču, ja vien tev nav kādas problēmas ar pārvietošanos, es neredzu iemeslu, kāpēc pati nevarēji pieiet klāt. Būtu jau viņa tad to lūpu krāsu gan novākusi malā..Nu, reāli, ko tu darīji lietas labā? Pilnīgi neko! Stāvēji ar kurpi rokās. Būtu viņas tevi atteikušās apkalpot, kad pati būtu uzrunājusi, tad saprastu sūdzības būtību, pašlaik neredzu pamatu.
ko tu kaza cepies aizklibo uz citu veici un nopērc sev viendienītes!
Es to jau izdarīju!
Un kas tev ir devis tiesības mani saukt par kazu?
Pipar, te tieši arī iet runa par to lūpu krāsošanu, dēļ tā arī negribēju pati iet klāt, savādāk man nav problēmu ar pārvietošanos.
Lūpas viņa krāsoja pēc laba mineta savam priekšniekam, lai nopelnītu Jaungada prēmiju. Tāpēc uz to brīdi tu viņai biji pie dirsas.
P'arspilēta sūdzība no dāmītes, kurai vajag kurpes vienai dienai un viņai nav svarīgi cik tie maksa. NEXT.
varbūt tai pārdevējai kura krāsoja lūpas, darba maiņa bija beigusies un viņa vienkārši atradās tirdzniecības zālē ārpus sava darba laika?
..cepiens nevietā, mēle ir visiem, iespējams pajautāt ko vēlas.
Nesaprotu šitos komentētājus, kpc jāpāriet uz personisku aizvainošanu.?Ne jūs tur bijāt, ne redzējāt uzrakstīju, tāpēc, lai pārējie zinātu, ka tur strādā vienaldzīgas pārdevējas, ja gribēsies, lai pret jums laipni izturās, tad šajā iestādē to nesagaidīt, jo arī iepriekš biju gājusi un attieksme bija tāda pati.
Kāds te sakars cepties-uzrakstīju sūdzību un viss :D
Un žēlot vari sevi ;)
Šie teikums jau mani dara uzmanīgu, vai sūdzības autore izsaka objektīvu kritiku!
Citāts Nr.1: "... arī iepriekš biju gājusi un attieksme bija tāda pati."
Citāts Nr.2: "...Jāsaka liels ''paldies'' par šādu apkalpošanu, tiešām nākšu vēlreiz..brīnos vispār kā šī iestāde vēl turās. Sākot jau ar apavu kvalitāti un beidzot ar apkalpošanu."
Cien. sūdzības autore, vai nu jūs lejat čugunu vai esat kaut kāda mazohiste, kas nepārtraukti iet bojāt nervus sliktas apkalpošanas veikalā, kas piedevām vēl tirgo sliktas kvalitātes preci!!!
Kā tad īsti ir???
Par Vigo esmu dzirdējis to, ka humpalas iet ar pelējumu ejot labi. Bet no pārdevējām, ka sekss darbiniecei tur esot garantēts.
Ejiet takš jūs visi dirst, cik jau var?
Humpalas ar pelējumu tiešām iet uz URĀ!
Un kas attiecas uz pašu vadītāju, jo jaunāka pārdevēja jo vairāk ar viņu gulējusi.
~darbiniece~