Vigo Moto - Norm appisa
Krāpšana. Es apkrāpu viņus par to cenu! Man ļoti patika eļļotās kurpes un kastes. Arī ļoti patika motocikls kurš saplīsa tieši ārpus veikalam. Kam gan vajadzīgs otrais ātrums un spidometrs. Ļoti apmierināja pārdevēja kas sāpēja medu ausīs, norm appisa. Noteikti ietu vēlreiz. Liels paldies. Ps. Vismaz nedabūju pa purnu takā šīferi.
Комментарии (4)
Šķiet, ka šī atsauksme ir sarkastiska vai ironiska, un, ja to mērķis ir paust neapmierinātību ar veikala Vigo Moto pakalpojumiem vai iegādāto motociklu, tad ieteiktu pārrakstīt to konkrētāk un saprotamāk, lai tā tiktu uztverta nopietni – gan citu klientu, gan iespējamās uzraudzības iestādes acīs.
Ja tiešām jūties apkrāpts, šeit ir daži ieteikumi:
1. Dokumentē detaļas
Kad un ko iegādājies?
Kādi tieši bija bojājumi (piemēram – nestrādā otrais ātrums, spidometrs)?
Vai bija noslēgts kāds līgums vai mutisks solījums?
2. Uzraksti normāli formulētu s*dzību pārdevējam
Piemēram:
"Labdien, [datums] iegādājos motociklu no Vigo Moto. Jau nākamajā dienā konstatēju, ka nestrādā otrais ātrums un spidometrs. Šie defekti netika minēti pirms pārdošanas. Lūdzu sniegt paskaidrojumu un risinājumu."
3. Ja neatbild – vērsies pie PTAC (Patērētāju tiesību aizsardzības centrs)
https://www.ptac.gov.lv
Viņi risina lietas, kur:
prece neatbilst līgumam (slēpta defekta gadījumi),
notikusi krāpnieciska prakse.
Sybau
Tev tagad putina bilde profilā?
Šeit avatāri dzīvo ar savu dzīvi. :D