Vigo Moto - Norm appisa

Krāpšana. Es apkrāpu viņus par to cenu! Man ļoti patika eļļotās kurpes un kastes. Arī ļoti patika motocikls kurš saplīsa tieši ārpus veikalam. Kam gan vajadzīgs otrais ātrums un spidometrs. Ļoti apmierināja pārdevēja kas sāpēja medu ausīs, norm appisa. Noteikti ietu vēlreiz. Liels paldies. Ps. Vismaz nedabūju pa purnu takā šīferi.

11.07.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

T

Комментарии (6)

God Save the Rave 11.07.2025

Šķiet, ka šī atsauksme ir sarkastiska vai ironiska, un, ja to mērķis ir paust neapmierinātību ar veikala Vigo Moto pakalpojumiem vai iegādāto motociklu, tad ieteiktu pārrakstīt to konkrētāk un saprotamāk, lai tā tiktu uztverta nopietni – gan citu klientu, gan iespējamās uzraudzības iestādes acīs.

Ja tiešām jūties apkrāpts, šeit ir daži ieteikumi:
1. Dokumentē detaļas

Kad un ko iegādājies?

Kādi tieši bija bojājumi (piemēram – nestrādā otrais ātrums, spidometrs)?

Vai bija noslēgts kāds līgums vai mutisks solījums?

2. Uzraksti normāli formulētu s*dzību pārdevējam

Piemēram:

"Labdien, [datums] iegādājos motociklu no Vigo Moto. Jau nākamajā dienā konstatēju, ka nestrādā otrais ātrums un spidometrs. Šie defekti netika minēti pirms pārdošanas. Lūdzu sniegt paskaidrojumu un risinājumu."

3. Ja neatbild – vērsies pie PTAC (Patērētāju tiesību aizsardzības centrs)

https://www.ptac.gov.lv

Viņi risina lietas, kur:

prece neatbilst līgumam (slēpta defekta gadījumi),

notikusi krāpnieciska prakse.

T Tiribams 11.07.2025

Sybau

God Save the Rave 12.07.2025

Šeit avatāri dzīvo ar savu dzīvi. :D

krāsIavietiss 12.07.2025

Sekojošais komentārs sagatavots, izmantojot ChatGPT palīdzību.

Šķiet, ka šī atsauksme ir sarkastiska vai ironiska, un, ja to mērķis ir paust neapmierinātību ar veikala Vigo Moto pakalpojumiem vai iegādāto motociklu, tad ieteiktu pārrakstīt to konkrētāk un saprotamāk, lai tā tiktu uztverta nopietni – gan citu klientu, gan iespējamās uzraudzības iestādes acīs.

Ja tiešām jūties apkrāpts, šeit ir daži ieteikumi:
1. Dokumentē detaļas

Kad un ko iegādājies?

Kādi tieši bija bojājumi (piemēram – nestrādā otrais ātrums, spidometrs)?

Vai bija noslēgts kāds līgums vai mutisks solījums?

2. Uzraksti normāli formulētu s*dzību pārdevējam

Piemēram:

"Labdien, [datums] iegādājos motociklu no Vigo Moto. Jau nākamajā dienā konstatēju, ka nestrādā otrais ātrums un spidometrs. Šie defekti netika minēti pirms pārdošanas. Lūdzu sniegt paskaidrojumu un risinājumu."

3. Ja neatbild – vērsies pie PTAC (Patērētāju tiesību aizsardzības centrs)

https://www.ptac.gov.lv

Viņi risina lietas, kur:

prece neatbilst līgumam (slēpta defekta gadījumi),

notikusi krāpnieciska prakse.

krāslavietiss 13.07.2025

Autors atzīstas, ka ir apkrāpis firmu. Tad raksta, ka apkrāpa viņu. Kā tur īsti ir?

krāsIavietiss 13.07.2025

Pārdevēja darbs ir ne katram pa spēkam. Ir tuvi čomi, kas gan tur, gan šur gadiem šansē.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы