Viesu nams Aļņi - negodīga attieksme
Sīkumos neiedziļināšos, bet pateikšu tikai vienu pirms izvēlaties šo viesu namu kārtīgi izrunajiet visu ar saimnieci.Un nekadas naudas nemaksājiet pirms nav parakstīts līgums, kurs ir sīki un smalki ar saimnieci izrunats, lai viņa pēc tam nevarētu teikt, ka tas punkts uz to neattiecas.Gatavojam sūdzību PTAC un pēc tam jau redzēs kam taisnība.Cita reizē mēs būtu tur atgriezušies vairakkārtīgi, būtu ieteikuši saviem draugiem.Bet pēc dažam niansēm no saimnieces puses ir palicis tikai rūgtums un vilšanās.Žē, ka šajos laikos, kad par katru klientu būtu jācīnās, joprojām sastopamies ar BIZNESMEŅU alkatību un negodīgumu.
Lai jau viņiem veicas, tikai jāuzmanās, ka nenonak zem bankas āmura, jo nav attieksmes-nav klientu, nav klientu-nav ienakumu, nav ienakumu-ir BANKROTS.
Комментарии (21)
vai tu vari sakariigi un konkreeti savas suudziibas izklaastiit? citaadi vardu ir sarakstiits daudz, bet par ko suudzies taa arii nav pateikts..
OOO, jūs ar tai bedrē iekrituši cik saprotu.Tur tā sieviete vispār nav nekāda saimniece, viņa ir pārvaldniece, juridiski.Un vispār viņi jau ir Bankrots!!!Jo ir tāda lieta, ka viņa jau iet uz pārdošanu!!!Redz ar cilvēku čakarēšanu vien nevar nopelnīt.Internetā par savu skaisto viensētu, kas tiešām ir skaista, ko nevar teikt par viņu pašu izdarībām ar cilvēkiem, kuri vēlas saņemt viņu pakalpojumus, prasa 415000:)Laikam baigais kredīts bijis.
Šī iestāde darbojās samēra nesen, bet starp pārējiem Ogres viesu namiem ir ieguvusi ļoti nesmuku reputāciju.Par cik esmu Ogrēniete, tad nekad dzīve neizvelētos apmesties šajā viesu namā.Varbūt, tikai tad, ja būtu no dziļiem laukiem, kur nav nekadas informācijas par attiecīgo viesu namu.
Baigaa suudu bedre.
Te nu var redzēt kārtīgu Latviešu attieksmi! Biznesmeņi gatavi viens otru ar sūdiem apliet, lai izturētu milzīgo konkurenci:) Ha, Ha!!! Lasot nelabi paliek! Cik es zinu ar viesu namu viss ir OK!!! Mums tur bija kāzas un esam absolūti apmierināti! Virtuve super, viesmīligi un jauki cilvēki, atsaucība visās lietās! Tikai konkurenti gan neliekas mierā!!! Tad viņiem reklāmas plakātu brutāli izķēmoja- izgrieza, tad logu izsita!!!
Es nesaprotu ko jūs te cepaties, jūs pat nevarat pateikt konkrētu iemeslu, kas tieši nepatika! Kāda kuram darīšana par materiālo stāvokli bankrots ne bankrots, Krīze tagad visiem ir! kas jums tur uz gadu jādzivo, Jums tik divas dienas jāpavada viesu namā!Un ja nogājis greizi jūsu kāzās, nevajag novelt uz citiem vainu, varbūt paši vien bijāt vainīgi! Mēs gan izvēlējāmies šo viesu namu savām kāzām, un godīgi sakot man no visiem viņš vilabāk patīk, Saimniese arī ir ļoti forša!
nezinu vel nesen bijam un pec pasakuma uzradas ka po to jamksa pa to jamksa uttt... baigi piecakareja
Es nesaprotu, kā tevi tur var piečakarēt ja pats nēsi samaksājis laicīgi tad pats čakarē viņu! :) Ne tā?
Svinēju kāzas šajā viesu namā. Viesu nams ļoti skaists - gan telpas, gan apkārtne. Ēdiens lielisks. Taču otrreiz šo vietu neizvēlētos. Pirmkārt, jaunlaulātajiem un vedējiem bija izveidots atsevišķs galds, kas atradās nostatus no viesu galda. Otrkārt, bija sajūta, ka saimniece tomēr nav gatava uzņemt viesu namā kāzas - vedējiem bija grūtības ar sagaavošanos, jo nekur pie sienām nekādā veidā nedrīkstēja neko piestiprināt (plakātu vai ko tādu). Acīm redzot arī mičošanu rīkot nedrīkstēja, jo nākamajā dienā bija jābrauc tīrīt no bruģa parafīnu, kas vietām bija sapilējis no mazajām svecītēm (ploškām), ko viesi turēja rokās. Kā arī dejošanai āra terasīte nav piemērota, jo starp dēļiem ir šķirbas, kurās iesprūst papēži - pāris viesu kurpju šādi tika arī sabojātas, par laimi bez traumām. Tāds ir mans vērtējums.
man bija tur kāzas-nekad otreiz nesvinētu-viss kā iepriekšējā meitene rakstīja-saimniece vienākāŗsi biesmīga!vieta smuka bet ja meitenes negrib bojāt savas kāzas tad nekad nesviniet tur.kazas bija mums šogad jūlija.
Ārprāts nevis viesmīlība!Mums itkā tika atļauts iepriekšējā vakarā dekorēt telpas, bet pēc divu stundu gaidīšanas aizbraucām prom, jo redz tieši tajā laikā saimniecei bija tikšanās.Var jau saprast, ka negribas tikties ne uz terases ne pirtī ne lapenē, bet tad iznāc vismaz ārā un pasaki, ka nevarēs.No rīta arī brokastis bija jāēd stāvot kājās pagalmā.Pretīgi.Nekad mūžā tur nebrauciet-pat neapsveriet tādu domu.
Piekrītu iepriekš rakstītajam!Vai jūs vēl kur būtu dzirdējuši, ka par ratiņiem ar kuriem 12os iestumtu zālē torti ir jāmaksā atsevišķi 5ls ?Tad jau saskaitīsim par visu par galdu, par krēslu, par nazi un dakšiņu.Kautkāds sviests.Un kā mēs no paša sākuma tikām biedēti, ja kāds kautko saplēsīs, vai bērni sienas aprakstīs!!!Par visu maksāsiet!!!Es neko nesaku, ja bojā mantu, tad maksā, bet kā tas tika pasniegts.Tākā tā!Un mēs izšķīrāmies par labu citai vietai!
neiesaku šo "viesu namu"! saimnieku attieksme pret viesiem bija nepatīkama, mēs īrējām uz vienu nakti pirtiņu, bet tualete bija jāapmeklē pašā viesu namā, kas ir iekārtota kā ģimenes dzīvojamā māja - respektīvi, tev jāciešas, jāciešas, kamēr pa acīm sāk līst ārā, tad sakaunējies bizo ārā no pirtiņas caur parādes durvīm ienāc viesu namā, kurā uz dīvāna ērti iekārtojusies ģimene, kaut ko dzīvojās, ēd, skatās Tv, dažiem gadījās redzēt arī, ka mīcās viens pārīts. jā, teorētiski ērtības tika nodrošinātas, bet faktiski es tā neteiktu - iet uz namu caur parādes durvīm un visu laiku justies neērti par trauc ējumu, lai tikai nokārtotu savas dabiskās vajadzības nav ērti. un es neesmu ar baigām prasībām. pa lielam pirtiņā bija labi - silti un mājīgi, otrajā stāvā ļoti ērti matrači (tas par labajām lietām).
nākamajā dienā izrādījās, ka par to, ka kŗēsls ir nedaudz ielūzis ir jāsamaksā (visnotaļ amizanti ņemot vērā to, ka par pašu pirts īri tika samaksāts ļoti sālīti).
aizdomīgi bija tas, ka ir jāizvācas precīzi 12os. ja respektē klientu, patīk rūpēties par viesiem u.tml., tad šādi nerīkojas, priecājas par visiem un aprūpē visus, izņemot, ja tas ir pamatojams, piemēram viesnīca ar lielu klientu plūsmu, kur jāmaksā par novēlotu ček autu.
secinājums - neviesmīlīgums pārspēj siltumu un ērtus matračus. vairāk tā pirtiņa ir piemērota viena pāra romantiskai naktij, pie nosacījuma, ka tiek paņemti līdzi tena lady ieliktnīši un kāda bļoda, kur kārtoties.
ā, vēl - ļoti mazs galdiņš, un no rīta nebija solītās krūzes (kas esot pirts īres cenā iekļautas).
atvainojiet, bet gribu brīdināt citus potenciālos apmeklētājus.
Lasot iepriekš rakstītās sūdzības, nelabi metas. Pārsvarā neapmierinātību izsaka cilvēki, kas manuprāt paši vien vainīgi. Pirms īrējat kādu vietu, jūs taču braucat to apskatīt un par visu vienoties. Ja neesat to izdarījuši, tad jau saimnieks nav vainīgs, ka Jums pēc tam kaut kas neapmierina. Esmu pati izmantojusi šī viesu nama pakalpojumus vairākkārt. Pirmo reizi biju draudzenes kāzās, otrreizs pati tur rīkoju savu jubileju. Esmu vienkārši sajūsmā- saimniece pretimnākoša, ja vien vēlaties kaut ko sarunāt - vienmēr var atrast risinājumu. Mēs izmantojām visu viesu namu ar pirti un ēdināšanu, pilnu servisu. Viesu namā ir ļoti mājīgi, saimniece palīdz visās lietās- pat puķes saliek vāzēs un ja ko vajag, tulīt nāk palīgā. Ēdiens vienkārši fantastisks. Pirtiņā ir ļoti romantiski- tie, kas to izmantoja, bija sajūsmā. Gultas vietas ērtas, veļa tīra- balti palagi. Nākamajā dienā vēlējāmies palikt ilgāk- piemaksājām par divām stundām un neviens mūs ārā nedzina.
Un, ja jūs kaut ko esat saplēsuši, tad par to ir tikai loģiski jāsamaksā. Neredzu tur nekāda krimināla, lai par to būtu jāsūdzas un jāceļ neslava citiem.
Tā kā uzskatu, ka viss ir lieliski, ja vien paši esat cilvēki un visu sarunājat laicīgi.
Ieteikums- pirms īrēt viesu namu- vismaz aizbrauciet apskatīties, lai vēlāk nav jāpārmet, ka jums kaut kas nepatīk!
P.S. Šovasar tur tiks svinēta mana vīra brāļa dzimšanas diena. Būšu viesu namā trešo reizi.
Lai Jums veicas:)
Santa
Lasot komentārus esmu šokā!
Bieži īrējam viesu nama pirti. Viss ir bijis lieliski. Pirms maksājām naudiņu atbraucām un apskatījāmies. Saimniece visu sīki un smalki izstāstija. Jā, tolete ir pašā viesu namā, taču vasarā arī ir ārā. Mums tas netraucēja.
Par visu ir jāmkasā- ja vēlies palikt ilgāk tad ir jāmaksā, ja kaut ko saplēs arī jāmaksā.
Ja jau maksā naudu, tad pirms tam noskaidro kur, kas atrodas, ja neapmierina vari meklēt ko citu, taču nevajag vainot citus savā neziņā.
Man personīgi šī vieta ļoti patīk. Un cilvēkam ir mute, lai visu izrunātu sīkumos.
Šogad svinējām dzimšanas dienu un viss bija labi.
Viss ir kārtīgs, tīrs, gultas saklātas, svaiga gultas veļa... Visiem vietas pietika.
Saimniece sagaidīja mūs un no rīta pavadīja mūs. Un neviens nekur mūs nedzina prom.
Viss bija labi. :)
lasost sos komentarus, esmu pilnigi soketa, , par so viesu namu varu pateikt tikai visu labako un saimniece ir vienreizeji jauka, un pretimnakosa, sogad vasara ireju so viesunamu un biju loti apmierinata, galds vienkarsi super viesmili, loti jauki, loti laba vieta svinibam...atmasvera ir loti laba..visus sos aplamos komentarus lasot vemiens nak.nelasiet sos komentarus sazvaniet sainieci un irejiet so namu, nenozelosiet.jusu svinibas bus izdevusas :))
Man rodas iespaids ka šos visus komentārus raksta konkurenti! 2010gada jūlijā nosvinējām šeit kāzas, viss bij vienkārši superīgi, ēdiens, apkalpošana un viss pārējais! Domāju ko ļoti liela starpība ir arī no tā kadi ir vakara vadītāji, ja ir pasīvs vadītājs un visi sēž dzer un gruzās tad jau problēmas gan jau var atras visu! Mums bij jautras dejas spēles un dažādas citas aktivitātes takā pat nebija laika lai meklētu pie kā piesieties! viss bija perfekti, saimniece ļoti atsaucīga, ik pa laikam tika pajautājusi vai viss kārtībā vai nekas netrūkst. Takā gan mēs gan mūsu viesi bija ļoti apmierināti! kāzu jubileju noteikti svinēsim šai pašā viesu namā.
Добрый день!
Я никогда до этого не писала никаких жалоб, но сейчас мне очень хочется предупредить ВСЕХ, кто захочет воспользоваться услугами гостевого дома Альни (Aļņi) в день своей свадьбы!
Мы делали резервацию дома за 7 месяцев, при этом конечно обговаривая все детали съема дома.
Заплатив спустя некоторое время за аренду дома, пришло время заказывать еду и обговаривать все остальные мелкие приготовления. И тут началось!
Во-первых, нам не было сказано, что нам НЕОБХОДИМО заказывать завтрак на второй день ( мы планировали барбекю на второй день) и за 7 месяцев это было обговорено, а за месяц до свадьбы было сказано, что « За такие деньги ( без завтрака) я работать не буду» -хозяйка дома.
Во-вторых, все таки обговорив меню с завтраком, оказалось, что и сумма за каждого человека –выросла! Не портя и так свои потраченные за пол года подготовок нервы, а так же нервы будущего мужа мы согласились со всеми условиями!
Еда была вкусная, все были довольны, НО нам говорили, что горячего будет достаточно, хотя именно нам приносили два раза поднос и через 5 минут его зачем то уносили, и когда через пару часов я наконец то собралась перекусить- мне сказали, что горячего нет! В общем оно куда –то пропало…)))))
По поводу еды для персонала – за фотографа, тамаду и т.д. + еще по половине от стоимости цены за гостя. Это ничего, но зато завтрак считали за всех гостей, хотя половина уехала ночевать домой и приехала уже к шашлыкам!
За 2 дня до свадьбы оказалось, что не будет еще 5 человек, на это мне сказали, что продукты уже куплены и деньги за этих « не прибывших» все равно возьмутся! Нам было сказано, что у нас будет просто больше еды, но в итоге мы и свидетели остались без горячего!
Далее разговор про украшения!
Стол для молодоженов- скатерть в пол на стол- 21 евро!
Канделябр -1шт-7 евро (предлагалось 5 штук для всех столов)
Даже столик для выноски торта стоил 14 евро!
Украшения для перил на веранде – «простыня» еще 20 евро!
Ну и еще много вещей подобного рода…Всего понемногу, но набегает еще одна приличная сумма! В итоге мы взяли все необходимое, а остльное украшали сами.
За день до свадьбы оказалось, что у комнаты для молодоженов нет ключа!!! – Ну как так? Гостей много, алкоголя тоже, а если кто-то пьяный ночью нагрянет, вот смеху будет! – в итоге все таки сделали нам и ключ.
Еще один момент… торт должны были привезти около 20, 00 – мой отец должен был заплатить за него. В 23, 00 я узнаю, где торт – а мне говорят, что его не привезли – ШОК!!!
Оказалось, что хозяйка сама заплатила за торт, при этом НИКОМУ, НИЧЕГО не сказав!!!
Об обслуге – официант стоил 60 евро, но нам было сказано, что на 37 человек нам нужно -2, в итоге договорились на 1, 5 ( хозяйка сама накрывала на стол, а все остальную работу делала 1 официантка!!!) – при этом людей было на 5 меньше! На второй день тоже нужна обслуга, ведь стол то надо кому-то убирать!
Итог- обслуга- 140 евро!
Фейерверк на торте в доме зажигать нельзя было, так же как и нельзя жечь латерны и салюты на территории дома.
Пруд был грязным, хотя нам говорили, что его будут чистить.
Выводы я сделала следующие: для вас свадьба-это день, которого вы ждете всю жизнь, а для этих людей- бизнес, но бизнес без вариантов идти на встречу заказчиков! Поэтому всем наплевать что у вас, и как, лишь бы побольше заработать! Люди пользуются переполохом… пропало много мелких вещей, включая маленькие бутылки с алкоголем, которые мы привозили за день до свадьбы!
Расписывайте все детали сразу, чтобы потом не расстраиваться перед самым событием!
Мы с мужем не советовали бы вам праздновать там ваш лучший в жизни день!
Labdien!
Atbilde uz Misslilu sūdzību.
Esam šokēti, par tik klajiem apmelojumiem slēpjoties aiz segvārda. Lai gan strādājam jau sešus gadus un esam apkalpojuši vairāk kā 250 kāzas, konkrēto klientu atceramies ļoti labi. Tāpēc sniegsim detalizētu atbildi uz visiem nekrietnajiem apmelojumiem pa punktiem.
1)”Заплатив спустя некоторое время за аренду дома ”
- Rezervējot viesu namu visas atrunātās iemaksas tika kavētas un ne jau par pāris dienām. Mēs izturējāmies ar lielu sapratni, lai gan parasti visi mūsu klienti ir atbildīgi un šādi gadījumi ir liels retums.
2) ”нам не было сказано, что нам НЕОБХОДИМО заказывать завтрак на второй день « За такие деньги ( без завтрака) я работать не буду» -хозяйка дома. Во-вторых, все таки обговорив меню с завтраком, оказалось, что и сумма за каждого человека –выросла! ”
- Mūsu viesu nama viesmīlības principi nepieļauj, ka cilvēkam, kas ir ielūgts ciemos, netiek dotas brokastis. Jāpiebilst, ka par brokastīm jūs piemaksājāt 1, 5 EUR/ personai ( parasti 3-5 EUR/ personai). Rūpējoties par Jūsu viesu labsajūtu mēs no saviem līdzekļiem pasniedzām omleti, par ko pat paldies neviens no Jums nepateica.
3)”Еда была вкусная, все были довольны, НО нам говорили, что горячего будет достаточно, хотя именно нам приносили два раза поднос и через 5 минут его зачем то уносили, и когда через пару часов я наконец то собралась перекусить- мне сказали, что горячего нет! В общем оно куда –то пропало…))))) ”
- Diemžēl man nav skaidrs, kā Jūs varējāt nepaēst, ja karsto ēdienu Jums pasniedza 2 reizes. Skan absurdi. Karstais ēdiens ir karsts tieši tik ilgi, cik ir, protams, ka tad, kad tas ir atdzisis, to nes atpakaļ uz virtuvi, lai sasildītu un dotu atkārtoti. Ja esat pasūtījuši karsto ēdienu uz 19:00, tad loģiski, ka tas pēc divām stundām ir atdzisis, līdz ar to karstā ēdiena vairs nav. Jūsu gadījumā viesnmīle sildīja Jums ēdienu plkst. 23:00 un Jūs tomēr nepaēdāt? Kā gan Jūs varat apgalvot, ka ēdies bija garšīgs, ja tajā pat laikā sakāt, ka neesat to ēdusi. Izklausās, ka esat sapinusies pati savos vārdos.
4)” Это ничего, но зато завтрак считали за всех гостей, хотя половина уехала ночевать домой и приехала уже к шашлыкам! ”
- Viesu skaits ēdināšanai tiek apstiprināts 5 dienas pirms pasākuma. Un Jūs maksājāt par to, ko pasūtījāt. Mēs neatbildam par to, cik no visiem ierodas uz brokastīm, cik ne. Ēdiens ir sagatavots cilvēku skaitam, kas jau iepriekš tika saskaņots kopā ar Jums.
5)” Далее разговор про украшения! Стол для молодоженов- скатерть в пол на стол- 21 евро! Канделябр -1шт-7 евро (предлагалось 5 штук для всех столов) Даже столик для выноски торта стоил 14 евро! Украшения для перил на веранде – «простыня» еще 20 евро! Ну и еще много вещей подобного рода… ”
- Tā vien liekas, ka cienītā Misslilu visu vēlas par velti. Par galda svārku nomas cenām internetā var atrast dažādus piedāvājumus. Mūsu cena ir tikai par galda svārku ķīmisko tīrītavu, nevis par galdiem. Par svečturiem- vienam svečturim ir 5 sveces (profesionālās ir dārgas, jo neatstāj plankumus uz galdautiem, pretējā gadījumā galdauti ir jāizmet). Turklāt visas izmaksas tiek klientam paziņotas iepriekš un saskaņotas. Par citiem sīkumiem – nezinu, ko gan ir domājusi Misslilu. Tādu nemaz nav.
6)”За день до свадьбы оказалось, что у комнаты для молодоженов нет ключа!!!...– в итоге все таки сделали нам и ключ. ”
- Jūs pati rakstat, ka atslēga bija. Dienu pirms pasākuma var būt dažādi mazi remontdarbi, tas ir normāli.
7)”Еще один момент… торт должны были привезти около 20, 00 – мой отец должен был заплатить за него. В 23, 00 я узнаю, где торт – а мне говорят, что его не привезли – ШОК!!! Оказалось, что хозяйка сама заплатила за торт, при этом НИКОМУ, НИЧЕГО не сказав!!!”
- Par torti, jūs nedevāt nekādus norādījumus un mums nācās situāciju risināt pēc mūsu labprātības un situācijas. Torti atveda, piegādātājs nevarēja jūs sazvanīt (iepriekšējās 2 stundas). Atvešanas brīdī vakara vadītājs vairāk kā 20 min bija aizņēmis Jūs izklaidēs un konkursos un mēs nevarējām Jūs traucēt, bet torte lēnām kusa mašīnas bagāžniekā, turklāt tur bija vēl viena torte, kura bija jāpiegādā citiem. Mums nekas cits neatlika, kā rīkoties un nepieļaut, lai Jūsu torte iet bojā. Šo jautājumu, Jums vajadzēja risināt sadarbībā ar viesmīli, vismaz viņu brīdināt.
8) ”Об обслуге – официант стоил 60 евро, но нам было сказано, что на 37 человек нам нужно -2, в итоге договорились на 1, 5 ( хозяйка сама накрывала на стол, а все остальную работу делала 1 официантка!!!) ... На второй день тоже нужна обслуга, ведь стол то надо кому-то убирать! Итог- обслуга- 140 евро! „
– Samazināt izmaksas piedāvāju Jums es - par 1, 5 viesmīli (Jūs paši rakstāt, ka saimniece klāja galdu, un to, ko dara viesmīļa palīgs virtuvē, atvieglojot viņa darbu zālē, loģiski, ka neviens neredz. Tātad par divu dienu apkalpošanu sanāk = 1, 89 EUR/ personai dienā. Mēs neuzskatām, ka tas būtu par daudz prasīts.
9) ”Фейерверк на торте в доме зажигать нельзя было, так же как и нельзя жечь латерны и салюты на территории дома. ”
- Taisnība. Mums ir niedru jumti, daudz koka konstrukciju un ugunsdrošības signalizācijas. Par to tiek brīdināti visi potenciālie klienti. Ja šīs lietas ir svarīgas klientam, mēs iesakām piemeklēt tam piemērotu viesu namu.
10)”Пруд был грязным, хотя нам говорили, что его будут чистить.”
- Diemžēl, jāatzīst, ka šie ir klaji meli. Dīķis tika tīrīts trešdien, Jūsu kāzas bija piektdien. Jāsaprot, ka mums nav hlorēts baseins, bet gan lauku āras dīķis, kas atrodas meža tuvumā un nekad nebūs pilnībā sterils, jo sakrīt putekšņi, lapas, skujas, kas veido nogulsnes pat vienas dienas laikā, taču tas parasti netraucē viesu atpūtai un labsajūtai.
11) ”Люди пользуются переполохом… пропало много мелких вещей, включая маленькие бутылки с алкоголем, которые мы привозили за день до свадьбы! ”
- Šie ir klaji meli un vislielākā mēra bezkaunība, par ko esam pārsteigti. Manuprāt, saprotams, ka viesu nama saimnieks nekad nezags, kur nu vēl apzagt savus klientus! Tas ir pilnīgs absurds! Ja klientiem ir kaut kas pazudis, tas parasti atrodas vēlāk pie pašiem viesiem, taču, ja tas ir palicis viesunamā, vienmēr tiek atgriezts. Esam sūtījuši pa pastu aizmirstās lietas, - sākot no pogām un matusprādzēm, beidzot ar gredzeniem un pulksteņiem.
Man ir ļoti žēl, ka pilnīgi nepamatotu apvainojumu un melu dēļ, Jūs ceļat neslavu mūsu viesu namam. Protams, atliek priecāties, ka tādu cilvēku nav daudz, jo no visiem apkalpotajiem viesiem dažādos svētkos, tāds ir tikai viens.
Mēs vienmēr cenšamies padarīt klienta svētkus pēc iespējas skaistākus, lai to izbaudītu ne tikai viesi, bet arī mēs paši, tāpēc šie apvainojumi ir personiski ļoti sāpīgi.
Tiešām ir ļoti žēl lasīt šādas sūdzības, jo paši svinējām kāzas pirms 2 gadiem un bijām ļoti apmierināti. Bija sajūta, ka esam ļoti gaidīti un uzņemti kā mājās, saimniece arī ļoti jauki izturējās pret mums...
Katrā viesu namā ir savi noteikumi (tas par to laternu dedzināšanu utml.), kas īstenībā katrā situācijā IR pamatoti, vai nu jūs tiem piekrītat, vai meklējat citu vietu svinībām.