www.sudzibas.lv VIADA Neprofesionāla attieksme no DUS darbinieka

Viada - Neprofesionāla attieksme no DUS darbinieka

19.09.2025 biju iebraukusi Viadā, Rīgas ielā 56 ( DUS Jelgava - 3), iepildīt degvielu, ienākot iekšā samaksāt, pie kases stāvēja, jauna meitene, vārda zīmīti neredzēju, apkalpjot mani sasveicinājās, bet es vēlējos samaksāt ar skaidru naudu, kad iedevu naudu, viņa atvēra kasi un atmeta man naudu atpakaļ sakot, ka viņai nav ko izdot, ka nav skaidrās monētu naudas, kad piebildu, ka man arī nav, viņa turpināja atkārtot šo tekstu un ka nav ko izdot, ja arī izdotu mazāka nomināla monētas, nebūtu pret, bet šis variants netika piedāvāts, kā arī varēja piedāvāt alternatīvu situācijas risinājumu, piemēram samaksāt ar karti, tik daudz, lai varētu atdot šo atlikumu, vai pajautāt mierīgi, ka varbūt ir mašīnā šīs monētas, taču šis risinājums netika piedāvāts, salīdzinot ar citām Viadas stacijām, šādas alternatīvas piedāvā pašas operātores, esmu saskārusies, arī saprotot, ka diemžēl šīs skaidrās naudas var nebūt. Diemžēl šāda situācija ir radusies, un būtu vēlams ja stacijas vadītāja izrunātu šo situāciju ar operātori, un pateiktu, ka šādas alternatīvas ir iespējamas, jo dalīto maksājumu ir iespējams uztaisīt, lai citiem klientiem nebūtu šādas problēmas ar šo situāciju risinājumu.

21.09.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (8)

M MMāre 21.09.2025

Dīvaina sūdzība. Raksta Mārtiņš un sieviešu dzimtē... Vai tad operatore neļāva maksāt ar karti? Ja saprotat, ka var nebūt ko izdot, par ko sūdzaties?

Vai tad ir starpība, kas ievieto sūdzību? Vai problēma ir tajā, ka operātors nepiedāvā alternatīvu risinājumu, un šis risinājums ir jādomā klientam, nevis cilvēkam, kas stāv un vēlās samaksāt, mierīgi varēju aiziet prom un tā vairs nebūtu mana problēma, man nav jādomā par to ka nav skaidrās naudas kasē, par to ir jārūpējās cilvēkam, kas stāv aiz šīs kases, un japiedāvā alternatīvu gadijumā, ja nav monētas, skaidri izteicu savu domu, vai jums vēlreiz pateikt tieši to pašu, kas ir rakstīts tekstā?

beetlejuice 21.09.2025

Var redzēt, ka tu, dalbān, ne dienu pie kases neesi stāvējis. Ja nav ko izdot, liec karti pie termināla un maksā, tev pārdevējam atļauja nav jāprasa. Tas ir pirmkārt. Otkārt, degvielas uzpildes stacijās netiek glabāti miljoni, lai visiem histēriķiem lielās banknotes varētu saskaldīt. Treškārt, nākamreiz droši vari doties prom. Pārdevēja mierīgu sirdi tavu degvielu cauri kasei izlaidīs kā zagtu un tad varēsi maksāt caur policiju! Un tā absolūti nav un nebūs viņas problēma! 😘😘 Rēka nāk redzot, ka ķipa vecis raksta. Neesi tu vecis. Riktīga bāba. 😃 Un ja kasē nav nauda, ko tu no tā nabaga cilvēka gribi? Viņai no dirsas to alikumu tev izraut?

Paldies, ka pateicāt, ka Jūs var saukt par Dalbānu, prieks. Ja jums tiešām šķiet, ka zināt profesiju, kurā strādāju tad prieks, bet diemžēl neuzminējāt, pie kases ir strādāts. Runa nav par to ka ir grūti pielikt karti pie termināļa, bet gan tas ka operātors nepiedāvā šo opciju, jo laikam nezināt, ka ir dalītais maksājums. Nu ja lielas banknotes ir 50€ un 10€, kad jāmaksā ir 55.40, nu tad laikam dalbāns tomēr esat jūs. Neticēsiet, bet dodoties prom tā būs viņas problēma, jo viņai šī situācija būs jārisina, bet nu cilvēkiem bez loģiskās domāšanas neieskaidrosi, kā arī žēl ka smadzenes nepārdodās veikalā, jums vajadzētu iegādāties dažas, lai sāktu vismaz domāt, jo aizdomāties, ka situācija notikusi ar sievu un vienkārši raksta no vīra profila, laikam neienāk prātā, bet nu ko lai dara, ja tomēr smadzenes nav. Un ja jūs kārtīgi izlasītu tekstu tad redzētu, ka ir rakstīts, ka nauda tika atmesta atpakaļ, kas jau ir ļoti nesmuki pret klientu, kāda tiek veidota attieksme šajā iestādē, bet nu jums jau laikam visi met to naudu sejā, saprotams, kā jau pret Dalbānu šādi neizturēties, un izlasiet kārtīgi, operātors mierīgi varēja piedāvāt dalīto maksājumu ar karti, bet nu tas netika piedāvāts. Ja jūs tiešām domājat, ka šī sūdzība tika rakstīta, lai kādu aizvainotu tad stipri šaubaties, bet gan tādēļ, lai vadība izskaidro operātoram, problēmu risinājumus, bet nu cilvēkam bez smadzenēm šo nesaprast!☺️

G goblins1 21.09.2025

interesanti, kā jūs iedomājaties operatorei vajadzēja rīkoties? Viņai no pēcpuses birst ārā monētas, jeb kā? Varbūt jāpamet darba vieta un jādodas uz Lidl mainīt? DUS nav naudas kaltuve!

Vai tiešām tas ir par tieši monētām vai tomēr par opertores vienaldzīgo darbu? Nepiedāvāt alternatīvas maksāšanai un vai tad klientiem tas ir jāpiedavā, kad operatorei ir pilnīgi vienaldzīgs darbs.

M MMāre 22.09.2025

Jums nepaklanījās un nepateica, ka ir pašsaprotama iespēja maksāt ar karti?

Ja nezinat starpību starp pieklājību un klanīšanos tad man jūs ir ļoti žēl. Un nevis maksāt ar karti, bet dalīt maksājumu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы