Veterinārā klīnika Kalnbērzs - diagnoze

Šodien pirmo reizi iegriezos veterinārājā klīnikā "Kalnbērzs", jo tā ir pavisam tuvu manām mājām. Neiedziļinoties sīkumos, varu pateikt, ka sekundes laikā manam dzīvniekam tika noteikta diagnoze - ļoti nopietna slimība, kas viņam būs visu mūžu un zāles būs jādzer visa mūža garumā. Daktere šo diagnozi sunim noteica pat neapskatot to kā nākas, bet tikai klausoties manos vārdos.
Tā kā īsti negribēju ticēt tam, griezos pie citiem mediķiem (konkrēti Kavet), kas veica pilnīgu izmeklēšanu un secināja, ka sunim mutes dobumā ir bijis iedūries svešķermenis un tā vieta jau ir iekaususi. Tagad jāuzsāk ārstēšana utt.
Tas ir vispar kaut kas neticams, ka veterinārārste Kalnbērzā varēja noteikt diagnozi, pat neaplūkojot suņa mutes dobumu un izrakstot ļoti spēcīgas antibiotikas, kas iedarbojas negatīvi uz nierēm. Pilnīgs vajprāts!!!
Nekad vairs neizmantošu šo mediķu pakalpojumus.
Vienīgais, ko šaja klīnikā varat darīt - apgriezt sunim nagus, varbūt...

Toties KAVETĀ strādā tiešām zinoši speciālisti. Iesaku visiem to apmeklēt, jo šajā klīnikā suņus ārstējam jau gadiem un varu teikt tikai visu to labāko!!!

G

Комментарии (9)

H harijs 07.08.2010

Izpļāpājies, reklamējam?, , ārstējam jau gadiem, ,

L LailaStrazdiņa 08.08.2010

NEKAD nevediet savus dzīvniekus uz Kalnbērza vet.klīniku !!!
Arī manam sunim(kurš pateicoties šai klīnikai-nu jau ir aizsaulē) tika noteikta pilnīgi nepareiza diagnoze un izrakstītas pilnīgi nepareizas zāles, no kurām protams nekādu uzlabojumu nebija.Kļuva tikai ar katru dienu vēl sliktāk!
Aizvedām suni uz klīniku Candera ielā, kur mums veica izmeklējumus un noteica pavisam citu diagnozi ! Kaut viss bija ļoti ielaists(dēļ neprofesionāļiem, kas strādā Kalnbērzā), stāvoklis nedaudz uzlabojās, un sunītis vēl gadu nodzīvoja ! Candera klīnikas ārsti teica, ja nebūtu to nepareizo zāļu, kas tik ļoti veicināja šo slimību, varbūt iznākums nebūtu bijis tik bēdīgs!
Nekad vairs neapmēklēšo šo klīniku Imantā un neiesaku aī Jums !

N Nikola 10.08.2010

Veterinarklinika ir loti laba, naku uz turieni jau 4 gadus, visi arsti loti labi un arste ka nakas

A Artjoms 26.05.2011

Pilnīgi piekritu!klīnika ir ļoti laba, tur strāda ziņošie un gudri specialisti, kuri izglaba dzīvību daudziem dzīvniekiem, tāja skaitā arī manam. Par to gribu vēl reiz izteikt pateicību tur strādajošiem specialistiem! Vai daudz klīnikas Rīgā bezmaksas spēj palīdzēt bezpajumta dzīvniekiem? Tādas klīnikas uz visu Latviju var būt atradīsies 1-3.

B bnd070bnd 15.10.2014

ХОТИТЕ ПРЕЖДЕВРЕМЕННО РАССТАТЬСЯ СО СВОИМИ ДОМАШНИМИ ПИТОМЦАМИ,
ОБРАЩАЙТЕСЬ НЕПОСРЕДСТВЕННО В ВЕТЕРИНАРНУЮ КЛИНИКУ КАЛНБЕРЗ.

ВАМ ПОМОГУТ!

A AleksaJe 23.09.2016

Нам тоже там кошку угробили. Только деньги вытянули и время потеряли.

Ягодкина 07.08.2017

Ужас и недоумение , сервис отвратительный ...
Ставят диагнозы и выписывают лекарства без осмотра животного , осмотр проводят прямо в коридоре у кассы, чеки не выдают , историю болезни не записывают .
Спустя несколько лет я вообще узнала о Карте , которая якобы должна быть заведена на животного .Раньше мне этого не предлогали и не говорили, когда же я сказала OK делайте карту , то врачи помешкались, что то в бумагах покапались но карту так и не оформили. На самом деле минусы можно перечислять долго.но самое ужасное то , что моя мама отвела собакевича с жуткой аллергией, восполение ушей но собаку даже не осмотрели , НИЧЕГО. ..."впарили" таблетки от желудочного растройства и все...ни чеков ...ничего .
Как же я была зла , когда мои домашние пришли нисчем, собаку напичкали таблетками от поноса и запора.
Делайте выводы , товарищи.

D D. Sunny 05.11.2017

Biju pati nesen. Būšu objektīva... man pateica, ja vēlies saņemt objektīvu risinājumu, ej uz Candera ielu. Noskaidroju,ka tur tiešām ir moderns aprīkojums, visa diagnostika, tāpēc, ja jūti, ka Tavam sunim vajag ultrasonogrāfiju, tad ej uz turieni.
Es šaubījos, jo bija cerība, ka arī citā vietā var pal;idzēt. Draudzene ieteica Kalnbērzu, jo pati savu sunīti tur bija ārstējusi un viss bija ok, tāpēc gāju pēc rekomendācijām... Arī maksa pieņemama.
Aizejot man jau suņa saslimšana bija tā izsitusi , ka vēlējos nedomāt un atstāt ārstu ziņā. Mani apkalpoja Dace. Kā izrādās, tas dz'vniekiem nav tik vienkārši kā pie mums un Kalnbērzs nesteidzās man ar nosūtījumiem uz baigajām izmeklēšanām, bet centās noskaidrot iemeslu.. Paņēma analīzes, ielaida zāles, suns sāka rādīt dzīvības pazīmes, parādījās dzīves prieks ačelēs, bija jāsaprot un jāuzticas dakterei, ka tomēr esam noskaidrojuši sāpju iemeslu... Klīnika ir draudzīga pret studentiem un tas respekt, ka ļauj praktizēties jaunajai paaudzei, lai gan, ja es būtu bargā tante, tad jau noteikti sabītos...
Par daudzām manipulācijām samaksāju prātīgu naudu. lai gan suns neatveseļojās uzreiz... Nākošajā rītā gāju uz darbu un domāju, vai tik mums nenāksies visu atkārtot Candera ielā, bet nu jau par naudas summu, kas sasniegs dažus simtus EUR. Pārnākot mājās mans suns jau bija aizmirsis par slimību un es pateicos Dievam, devāmies pie dakteres un atkārtotu vizīti. Kalnbērzs nav pati super modernākā klīnika, bet noteikti došos pie viņiem atkal, ja vajadzēs.
Pēc visa notikušā laikam pati esmu pārvērtējusi to, ko nozīmē suns mājās un it īpaši, kad ir slims... Novēlu visiem veselus dzīvniekus un lai ar dakteru rokām darbojas pats Dievs, lai mīlulis nostājas uz kājām. Un pirms ejiet pie dakteriem, izpētiet pakalpojumu sarakstu un aprīkojuma sarakstu, kas ir katrā klīnikā...
Paldies klīnikai , man palīdzēja.

S Sniedze sniedzite 01.08.2020

Darba organizēśana - Darba administrēšana

Kàdu laiku atpakał nācās kopā ar savu suńuku , kuram ir łoti smaga elpcełu problēma, apmeklēt kliniku Kalnbērzs. Tā kā pa telefonu pierakstoties pie vetārsta, man nejautāja par iespējamo veselības problēmu, tad es to ari neminēju. Ierodoties noteiktajà lakā, visi kabineti bija aizńemti, jo cik sapratu, tad vienlaicīgi stràdàja vēl divi ārsti. Daktere, atvainojoties par esošo netīrību pēc iepriekšējà pacienta, iebīdīja mūs mazā istabińā, kurā nebija nekāda aprīkojuma sarežgītu manipulāciju veikšanai. Pagāja zināms laiks , kamēr daktere sanesa dału no nepieciešmā, un tajā pašā laikā mans dzīvniecińš cieta lielas mokas. Bija jau sākumā skaidrs, būs vajadzīga ultrasonogrāfija, bet ora vetārste, kura šo aparatūru bija aizńēmusi, tajā pašā laikā skraidīja kaut kur citur. Ieteikums vadībai
1)nodrošiniet, lai registratūrā tiešām atrodas cilvēks, kurš, pierakstot pacientus, kaut vai aptuveni noskaidro apmeklējuma iemeslu, tādējādi novirzot pacientus uz kabinetiem pareizi, un kurš būtu kompetents pārdot tās preces, kur nav nepieciešama ārsta iesaistīšana,
2) nodrošiniet, lai vetārstam pēc pakalpojuma sniegšanas, pašam nav jāuzkopj kabinets,
3) lai nebūtu pārpratumu ar klientiem, kuri ir ieradušies bez iepriekšēja pieraksta, ieviesiet numurińu sistēmu, kā tas ir daudzās mūsdienīgās iestādēs, jo dotā brīdī rodas iespaids, esi nevis nokluvis komandā pie augsti profesionāliem speciālistiem, kas tiešām tā arī ir, bet tirgū, kurā katrs darbojas par sevi un kā konkurents otram kolēgim

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы