Veselības Centrs Pļavnieki - Slikts serviss un nepieņemama attieksme pret pacientiem gados
Izejot holtera monitorēšanu, manai vecmāmiņai kurai 81 gads ārsti teica braukt pakaļ rezultātiem pašai citā dienā un citu iespēju saņemt rezultātus nav. Tas nozīmē, ka viņi piedāvā cilvēkam covid-19 saslimšanas grupas riskā braukt caur visu pilsētu ar sabiedrisko transportu uz iestādi, kur iniciāli atrodas lielākais iespējamais inficēto cilvēku skaits un tādējādi divās kārtās ilgstoši atrasties riskas zonā.
Zvanot uz iestādi 4 reizes, pēc ilgstošām sarunām ar reģistratūras darbiniekiem, kuri piekrita, ka tiek pārkāptas pacienta tiesības un trīs reizes solīja nodot informāciju administrācijai aizsūtīt rezultātus uz epastu, tomēr pēc 4 reizes aizsūtīja rezultātus ģimenes ārstam uz epastu.
Iestādes ekonomija ir sekojoša: pēc viņu domām - kam ir nepieciešams sekot līdzi 21. Gadsimtam un risināt reālās pacientu problēmas ar saviem spēkiem pielietojot tehnoloģiskus risinājumus (pa epastu aizsūtīšana nav nekas jauns, un tas ir saskaņā ar šobrīdejo likumdošanu) (kas arī jādara šī tipa iestādei) , ja var vienkārši sūtīt prom pacientus gados un vispār aizmirst par viņiem, vai nē? Kampaņa par sociālo distancēšanos - ir, bet praksē to īstenot - nē, tā nav prioritāte šai iestādei. Kauns.
Комментарии (1)
Ковид - была лишь причина отмыть деньги. Каждые три года появляется что то новое - то птичий, то свинной, теперь Ковид. Никто не отрицает опасности, но... Читать ранее. А пенсионеры... Они только квартиры занимают.