Veselības Centrs Pļavnieki - Slikts serviss
Labdien. Saskaros ar savas ģimenes ārsta Astrides Kuzmanes māsiņas rupjo un neadekvāto apkalpošanu pa telefonu. Zvanīju uz kabinetu no darba (kad bija brivs britiņš) jo vajadzeja inhalatoru. Zvanu. Pacela māsiņa.
Es. - Labdien es Svetlana Gavrilova. Man vajag recepti inhalatoram
māsiņa (ļoti rupji) jums jāzvana vispār pēc pieņemšanas laika tikos un tikos.
Es- ? Ko. Kp? Es saku es nevaru vēlāk jo esmu darba. Jo vienmēr varēja piezvanit un pasūtit zāles.
Vina.- Ilgi burkšķēja, tad saka tulit atradīšu kartiņu
Es, - ok
dzirdu viņa dakterei saka, ko viņa doma ka mēs te nestrādājam! Es šoka par dzirdēto
labi noriju.
Paņema viņa klausuli saka man, - kādu jums vajag inhalatoru?
Es- saku neatceros nosaukumu, bet mana kartiņa ir rakstīts
Viņa man - Kā jūs nezināt (bļauj man virsu) jums jāzin!
Es saku - Bet kartiņa rakstisks un dakteris man nekad neprasīja nosaukumu un citas māsiņas (kuras iepriekš strādāja ari!) es vairs nevarēju parunat jo biju šoka
es viņai saku nu ejiet jūs 3 majas talak un noliku klausuli!
Kas tas par iekšejiem noteikumiem ka man jazvana pec laika lai man izrakstitu zales
un vel jazin ka saucas inhalators un vel izlama un rupji atbild
un starp citu ar manu viru ari vina tik pat rupji runaja pa telefonu un izlamaja ka vinam ir japierakstas jaiet pie daktera lai izrakstit zales! Tas ir normali! Ludzu pienemt sudzibu! Un uzlabot apkalpošanu pa telefonu! Daktere man ir ļoti laba bet ta masiņa. Arprats!
Комментарии (1)
1. Pa telefonu zāles nedrīkstētu izrakstīt, beidzās zāles, jāiet pie ģimenes ārsta un kontroli laiku pa laikam, nevar vnk lietot medikamentus neatrādīties vispār ārstam.
2. Nezināt kādus medikamentus lietojat ir bezadbildīgi.