Veselības Centrs Pļavnieki - Nelaipna apkalpošana
Nereāli nelaipna administratore piektajā stāvā , uzdodot viņai jautājumu kur atrodas kabinets, viņa atcērta -“ Man ar ir jautājums “ un turpināja kaut ko mutē žļambāt . Ka es kā klients , kas šeit ierodas pirmo reizi varu zināt kura kabinets atrodas ,l. Es uzskatu , ja Tu esi administrātors tad tev ir jāsniedz man atbilde uz manu jautājumu .
Комментарии (2)
VCA = WC
Ikvienam pacientam, ienākot ārstniecības iestādē, ir tiesības uz cieņpilnu un skaidru apkalpošanu, īpaši no administratīvā personāla, kas ir pirmā kontaktpersona. Šādu tiesību pamatā ir Pacientu tiesību likuma 4. pants, kurā noteikts, ka ārstniecības iestādei ir jānodrošina saprotama informācija par pakalpojumu saņemšanas kārtību un jāizturas ar cieņu pret pacientu neatkarīgi no viņa zināšanām vai pieredzes.
Ja administrators atbild pacientam nelaipni, ignorē jautājumu vai pauž necieņu, tas ir ne tikai profesionālās ētikas pārkāpums, bet arī iestādes reputācijas graušana. Klientam nav pienākums zināt kabineta atrašanās vietu – tas ir tieši tas, kam administrācija pastāv.
Šādā situācijā ieteicams: – Iesniegt rakstisku sūdzību Veselības centra vadībai, aprakstot konkrētu situāciju un pieprasot atbildi par darbinieka rīcību; – Ja atbilde neseko vai situācija atkārtojas, iespējams vērsties Veselības inspekcijā, kura izvērtē ārstniecības iestāžu organizatorisko darbu un pacientu tiesību ievērošanu.