Veselības centrs 4 - Gausā apkalpošana
Lai savakcinētu bērnu"Veselības centa 4" fil. Spicē 18.04.2013., nostāvējām kājās rindā 1.5 st. Pirms mums bija 5 apmeklētāji, bet tie,kas stājās aiz mums rindā, drīz vien to pameta, jo apkalpojošā personāla gausums bija neizturams un nogurdinošs. Arī citi apmeklētāji bija neapmierināti, jo ir pieredzēts, kā citi speciālisti veic šo procedūrus- ātri un operatīvi.
Комментарии (4)
25.04.2013- ar 3 bērniem devos potēties arī uz Spici. Tiešām- apkalpošana lēna- jo visu veic viena darbiniece- var teikt pedante, kas visu dara pedantiski un leenaam- gan pieraksta, pote, druka cekus. No stavesanas rinda viens 11 puika pec potes- nogiba! Uzmanities vecaki! Un rekinieties- 21 bodite sledzas ciet neskatoties cik ilgi tu tur esi stavejis, cik mazi berni tur stav un t./t.t.
vjb, vai sūdzību būtu mazāk, ja tā darbiniece to darītu pavirši? Esi gatava riskēt ar sava bērna veselību, lai tikai viss notiktu ātrāk? Kurš vainīgs, ka tas bērns ir tik vārgs un nevar pat rindā nostāvēt? Un līdz cikiem tad "bodītei" būtu jābūt vaļā?
tad nevajag visur reklamēt- to, ka tagad redz var Spicē sapotēties, izdevīgs darba laiks- ja tik un tā- atbraucot pēc darba nezini- vai tiksi sapotēties vai nē- īpaši ja atbrauc ar bērniem. Runa iet par procesa organizēšanu- tur noteikti vajadzīgi 2 darbinieki- īpaši aktīvajā periodā- kad daudzi grib potēt ērču poti. kā lai atbraucot plkst 19-30 zin- vai tiksu līdz tiem 21 galā vai nē? un tad nākas stāvēt.
Ērcēm potēt jau, principā, ir par vēlu. To vajadzēja darīt ziemas beigās.