Ventspils Sociālais dienests - Maldināšana, nekompetence
Ļoti nekompetenta attieksme. Bija nepieciešamība izņemt ziemassvētku pabalstu. Uzrakstīju pieteikumu, minēja, ka 30. Decembrī varēs izņemt. Minētajā datumā dodos uz soc. Dienestu. Sieviete apkalpošanā plkst 12: 00 man paziņo, lai nāku pēcpusdienā. Ierodos plkst 16: 00, paziņo, lai nāku uz 17: 00, kad beigšot darba laiku - tad būšot ienākusi pabalstu nauda. Attieksme nepatīkama un izmejoša, jūtos tā, it kā nāktu lūgties nevis pēc naudiņas, kas pienākas. Ierodos pāris minūtes pirms 17: 00. Apkalpošanā jau sēž cita sieviete. Kad minu kaut ko par pabalstu izņemšanu, šī sieviete paziņo, ka kase šodien ir bijusi vaļā tikai līdz 13: 00. Vai cilvēkiem apkalpojošajā sfērā nebūtu jāiemācās komunicēt? Kāpēc pēc pieteikuma iesniegšanas minēt maldīgu datumu? Cik sarežģīti ir cilvēcīgi apkalpot? Vai kāds ar varu spieda strādāt šajā sfērā, ja tik ļoti riebjas savs darbs? Nožēlojami un nepatīkami. Situācijas ir dažādas, ir svētku laiks, ar konkrēto naudas summiņu cilvēki rēķinās, kamēr viena ar sevi neapmierināta dāma pie kases bojā gaisu.
Комментарии (6)
Strādāt ej, nevis ubago.
Debīls laikam esi. Ne visi var strādāt dotajā monentā. Ceru ka Tu jaunajā gadā nonāksi tajā situācijā un neviens Tev nepalīdzēs.
Cik sekla domāšana... :)
Ja vēlies saņemt naudiņu, kas Tev pienākas konkrētu iemeslu dēļ, tad automātiski skaities ubagotājs un bezdarbnieks. Pēc sevis spriežam?
Ak tev pienākas? Neko sev. Tad nodokļu maksātāji dod tev naudu, lai tu sev pārdzertu ptātu Jaugada naktī?
Lai veselība jaunajā gadā un nekad nesanāk iziet cauri kaut kam tādam, lai būtu jāsaņem pabalsts. Laimīgu Jauno gadu! :)
Jau ir noticis un varbūt agrāk nekā tev, tāpēc sad story neies cauri