www.sudzibas.lv Vektrum Slikta apkalpošana

РешеноVektrum SIA - Slikta apkalpošana

Apsveriet kārtīgi pirms jūs iepērkaties šajā interneta veikalā: www.nujas.lv. Ļoti vīlos! Pirmo reizi, kopš šādas tādas lietas pasūtu un iegādājos ar interneta starpniecību, nācās smagi vilties tieši sliktās apkalpošanas dēļ! Nezinu vai ar mani tik tā ir gadījies, bet tas bija nepatīkami! Stāsts sākas šādi: Pasūtīju radiniekam uz dzimšanas dienu florbola nūju sestdienas vakarā. Pirmdien zvana no veikala un saka, jā, šāda nūja ir noliktavā, atsūtīšot man rēķinu. Tajā pašā dienā rēķinu apmaksāju. Piegāde pa Latviju 2-3 dienas ( tā norādīts mājas lapā ). Gaidu, gaidu, kad atnāks paziņojums no Pasta, kad varēs nūju savākt. Paiet nedēļa. Nekā! Jubilārs jau taujā, kur nūja palikusi???Nākošā pirmdienā zvanu uz veikalu, sieviete atbild, noskaidrošot, kur mana nūja palikusi, un tad atzvanīšot! Gaidu, gaidu, neviens nezvana. Pēc divām stundām zvanu atkal, bet neceļ klausuli! Tā domāju, nevar būt, ka mani taisās kāds apkrāpt! Zvanu vēlreiz, pēc mirkļa atnāk sms, ka braucot pie stūres! Paiet gandrīz stunda, zvanu vēlreiz, beidzot klausuli paceļ, sieviete saka, ka esot noliktavā, pēc 5 minūtēm man atzvanīšot! Gaidu, atkal gaidu... Nesagaidu, apmēram pēc stundas zvanu atkal es pati. Sieviete paceļ klausuli un pat neatvainojas, tik nosmej un saka: Nu es beidzot iznācu no noliktavas, varu ar jums runāt! Bāc! Kas tā par apkalpošanu! Nu viņa noskaidrojusi, ka kolēģe neesot paspējusi to manu nūju laicīgi izsūtīt. Bet nūja būšot rīt manā pasta nodaļā. Atsūtīšot man šodien sms ar pasūtījuma numuru, un rīt es varot iet nūjai pakaļ. Gaidu, gaidu, tā arī sms tajā dienā nesagaidu! Arī nākošajā dienā nav. Zvanu atkal! Knapi pasaku Labdien, ka tā pati sieviete jau mani atceras un saka: Ā, jā , es tūlīt jums nosūtīšu to sms! Atkal, ne atvainojas neko, vēsā mierā! Tātad, ja es nebūtu pazvanījusi, būtu to sms gaidījusi dienām! Vai nedēļu, mēnesi? Kā jau biju paredzējusi, sms protams uzreiz nesaņēmu! Tikai pēc1,5h BEIDZOT atsūtīja! Un vēl pat 2 sms! Otrajā teikts, ka savu nūju varu izņemt tikai rīt! Forši! Atkal meli! Nākošajā dienā aizbraucu uz pastu un savu nūju arī beidzot dabūju. Rēķinu samaksāju 8.augustā, nūju dabūju 17.augustā! Tāda sajūta, ka tā atnākusi no ārzemēm, ka tik ilgi gaidīju! Sviests, ne veikals! Pirmo un pēdējo reizi tur iepirkos! Mana uzticība šim veikalam zudusi! Būtu vismaz atvainojušies, ka ar piegādi nogāja kaut kas šķērsām! Bet nē...Ja jau ir tik daudz darba, tad kāpēc uzņēmums nevarētu pieņemt vēl kādu cilvēku, kurš tikai sēž pie telefona, datora un kārto lietas ar klientiem, bet cits braukā apkārt pa noliktavām, uz pastu utt... Bet nē, viens dara simts darbus! Un kultūras sievietei, ar kuru es runāju pa telefonu, vispār nekādas! Tā kā esiet uzmanīgi!

Жалоба успешно разрешена Sudzibas.lv Admin 28.08.2016

Pēc sūdzības ievietošanas ar mani sazinājās uzņēmuma darbiniece un ļoti atvainojās par to, ka tā neforši sanāca. Kā morālo kompensāciju piedāvāja man bezmaksas izvēlēties 2 T-kreklus ar apdruku, ko jau nākamajā dienā man atsūtīja!

B

Комментарии (2)

M Maiga11111 05.12.2019
Slikts serviss

Par 08.07.2019. apmaksātu rēķinu korekti noformētu pavadzīmi neesam saņēmuši vēl 05.12.2019.
ārkārtīga necieņa pret klientu.

Sudzibas.lv Admin 11.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы