Veikals Valrek Valmiera - Apkalpošana
Biju šajaā veikalā ka kliente kas velējās nopirkt kādu preci kas bez attiecīgas pārbaudes tiktu arī iegādāta.Tāvietā lai pārdevēja korekti pienāktu klāt un paskaidrotu ka šo preci nevajadzētu atvērt un pārbaudīt(šajā situācijā bijha smaržas),viņa atļāvās pārkliegt no veikala otra gala to ka smaržas iepakojumā pūst nevajag.Šajā situācijā tas bija apsalūti nekorekti un necienoši pret klientu.Lai pārējie klienti neiekļūtu tikpat nepatīkamā situācijā un nesajustos kā noziedznieki,vajadzētu tad veikala drabiniekiem uzlikt pie attiecīgās preces uzrakstu- ....ar attiecīgu tekstu.....Tikpat nelaipna bija kasiere pie kases kas stāvēja kā "Velsas Karaliene"....ne lūdzu ne paldies.......Un bija rikai pirmspusdiena....Drausmīgi ka pircējs ieejot veikalā sajūtās kā otrās šķiras cilvēks tikai tapēc ka ir mežonīga pašvērte ...Varbū ka šis kolektīvs šķiro aklientus pēc iepirkumu daudzuma vai summas ko cilvēks atstāj,attiecīgi ir arī apkalpošanas "serviss" ???!!!! Sabojāts rīts un priekšstadts par veikalu un kolektīvu.P.S. Ne reizi arī neesmu redzējusi kad šajā veikalā kāda no viņām smaidītu.Tas neko nemaksā bet izsaka tik daudz ! :) Problēmas visas atstājat mājās.
Комментарии (3)
"Tāvietā lai pārdevēja korekti pienāktu klāt un paskaidrotu ka šo preci nevajadzētu atvērt un pārbaudīt" - vai tad kādreiz ir bijis savādāk?
Varbūt Jums pašai arī vajadzētu loģiski paanalizēt situāciju. Ja precei nav izlikts testeris, tātad iepakojumu nedrīkst bojāt. Ja Jums bija interese par šo preci, tad tā vietā, lai taisītu vaļā iepakojumu, Jūs pati varējāt pieiet pie pārdevēja un tādējādi rast risinājumu, nevis uzreiz apvainoties un sūdzēties. Esiet mazliet paškritiskāka.
Arī man bija šodien ļoti liela vilšanās ieejot veikalā! Uz mani skatijās kā zagli.. zāles darbiniece( vārdā Iveta) skatijas uz katru manu kustibu. Es no pirma stava ar preci gaju uz otro un tad gaju leja lai samaksatu.. Iveta saka ka naksot lidz lai redzot ka es samaksaju! Pec tam vel nekaunigi kasierei mana klatbutne skali prasija vai es samaksaju par precem.. protams es to izdzirdot versos pie veikala vaditajas.. vina nosarka ka biete jo es vinai prasiju vai tas ir normali ka tev bezmazvai skatas uz rokam ko tu ieliec grozina, vaditaja teica ka tas esot darbinieka pienakums.. jutos ka pedeja zagle kas censas no veikala iznest preces par ko nav samaksats! Man ka klientei ir tiesibas veikala justies brivi un apskatities kas tur ir, ko velos iegadaties, nevis jajutaas kaa noziedziniecei. Neesmu Valmieriete, bet otreiz noteikti taja veikala neiesu.. kad teicu ka versisos pateretaju aizsardzibaa Veikala vaditaja notzica ka varu versties kur gribu un ka valmiera ir ari citi veikali, ka valreks nav vienigais! Ar tadu attieksmi klientu tur nebus vispar!