Veikals "Simba"

Kad veikalā izvēlējos vannas istabas piederumus, tajā skaitā arī tualetes podu, pārdevējs (ļoti runātīgs vīrietis) vairākkārt pievērsa manu uzmanību "podam par Ls 65,-", jo tam esot vairākas priekšrocības utt.. Tā kā es vēl svārstījos par šī konkrētā poda iegādi, abi ar pārdevēju stāvējām pie tā un apspriedām ar ko tas labāks utt.... Pateicu pārdevējam, ka pirkšu viņa piedāvāto preci.

Z

Комментарии (24)

K klients55555 22.11.2013

Kur palikuši vecie pārdevēji, varēja gan parunāt, gan sarunāt!Bet šobrīd savākuši no ielas kravējus.Bija veikala vaditājs, gados jauns vīrietis, kas bija ļoti pretimnākošs un atsaucīgs .Īpašnieki laikam nebaidās zaudēt ilggadējus klientus???!!!Atgriežiet veco kolektīvu!!!

A Aivis- Aivis 18.01.2018

Labdien,
Ilgi domāju pirms šeit kaut ko sāku rakstīt! Tomēr citas iespējas nav, jo vēlos palīdzēt citiem, kuri varētu nokļūt līdzīgā situācijā, kādā es nokļuvu! Jā, es arī iegādājos daudzas preces veikalā "Simba", Jāatzīst, ka ieprikšanās bija patīkama, pārdevējs KASPARS visu centās izskaidrot un dot preču salīdzinājumus. Tik tālu it kā viss bija labi! Jāatzīst, ka iepirkšanās izvēli man noteica tas, ka veikals piedāvāja preču piegādi, tātad, man tiek samazinātas problēmas un nav jādomā par to kā preci nogādāt mājās!
Bija patīkami un likās, ka problēmas samazinās ar katru brīdi, jo tas pats veikala pārdevējs - KASPARS piedāvājās šīs iekārtas arī uzstādīt, protams, ārpus darba laika un par atsevišķu samaksu! Protams, paļaujoties uz to, ka cilvēks kurš piedāvā savus pakalpojumus un strādā šādā specializētā veikalā, pie tam, Viņš arī uzsvēra to, ka pārzina santehnikas iekārtas un to uzstādīšanu, es nešauboties par piedāvājumu, ņēmu papīra lapiņu un sāku pierakstīt pārdevēja KASPARA darba izcenojumus. Jutos apmierināts un gandarīts par dienu, par labu veikala un pārdevēja pakalpojumu izvēli!
Pienāca norunātā diena, kad preces tika piegādātas, sakritība, ka tieši šajā dienā bija pārdevēja KASPARA dzimšanas diena, pat apsveicu un apdāvināju "santehniķi". Nu bija kārta demontāžas un montāžas darbiem. Šis arī bija brīdis, kad sāka rasties dažādas problēmas! Pirmais jau likās aizdomīgi tas, ka netiek ievēroti nekādi tīrības pasākumi! Jāpiebilst, ka dzīvoklis ir tiko kā izremontēts. Silikona tūbiņas tiek liktas uz jaunajām santehnikām un nopilinātas ar silikonu, bet tas arī nav vēl trakākais, jo var taču tā būt, ka cilvēkam vecāki nav iemācījuši būt tīrīgam un rūpēties par tīrību un sakārtotību sev apkārt! Otrais - "meistars" KASPARS uz visiem maniem jautājumiem atbildēja tādā tonī, it kā es neko nesaprastu! Darbi bija pabeigti un pienāca laiks norēķināties par padarīto. Izvilku savu lapiņu par norunātajām cenām kurām vēl pieplusojām izdevumus par papildus materiāliem (papildus materiālu īstās izmaksas man nav zināmas, jo KASPARS norādīja, ka čeku viņš nevarēja paņemt, ja gribu čeku, tad man pašam jāiet uz veikalu!) un kopumā samaksāju 215 Euro. Ceru, ka meistars valstij nomaksāja arī nodokļus. Viss it kā labi pabeigts, bet izjūtas bija ne īpaši labas! Nākošajā dienā atklājās, ka duškabīne tek pa visām malām, mazgājoties dušā grīda pludoja! Dušas savienojumu vietas bija tik vaļīgas, ka ūdens šļacās uz visām pusēm! Sazinājos ar KASPARU. Pēc pāris dienām "meistars"ieradās un centās novērst sava darba trūkumus. Par savienojumu vietām KASPARS gan atzina, ka neesot pietiekami stingri pievilcis savienojumu skrūves, bet par duškabini teica, ka ūdens esot izspiedies cauri silikonam un vajadzēšot silikona šuvojumu atjaunot. Atļāvos "meistaram" norādīt un teicu: "Varbūt es izskatos pēc muļķa, bet muļķis neesmu!", zinu kas ir silikons un ka silikonam cauri izspiesties ūdens nevar, var tikai tecēt pa spraugām, kuras radušās pavirša darba rezultātā. Nākošajā dienā atklājās, ka duškabīne joprojām "laiž garām"! Tāpat atklājās, ka arī izlietnes sifons tek, ka podā brīžiem ieplūst, bet brīžiem neieplūst ūdens!
Sazinoties ar veikala "Simba" pārdevēju un "meistaru - santehniķi" par to, ka tomēr vajadzētu novērst sava darba trūkumus, saņēmu atbildi ar norādi, ka par poda nestrādāšanu man vajag sazināties ar mājas pārvaldnieku, bet ja ir kādi citi darbi, tad man ir jāsamaksā viņam papildus maksa!
Tas, ko vēlējos pateikt citiem, neticiet, ka tie kas strādā santehnikas veikalā par pārdevējiem un sevi reklamē, kā labus speciālistus, patiešām tādi arī ir! Pasargājiet sevi no liekiem lielas naudas izdevumiem un "sabojātiem nerviem". Man tagad jāmeklē cits santehniķis kurš novērsīs šī "meistara" kļūdas!
Šādi cilvēki bojā veikala "Simba" reputāciju un uzticību "meistariem ', ka maksājot dārgi, saņemsi labu un kvalitatīvu darbu!
Ja vēlieties pasūtīt sev šī veikal "Simba" "meistara - santehniķa" pakalpojumus, tad zvaniet KASPARAM pa tālruni 28883133

F Fredis Doms 15.05.2024

Cilvēkam nav ne jausmas kā to lietu darīt...

E Espats19 02.02.2023

Sliktas kvalitātes preces. Ļoti lielas problēmas ar garantiju, ja ir stipri nervi un var mēnešiem cakareties tad var pirkt. Savādāk ļoti neiesaku.
Veikala īpašnieks bija klāt kad centos atgriezt preci kurai bija defekts. Lietoju preci 4 dienas.
Īpašnieks paskatījās uz manu auto veikala stāvlaukumā, pateica, ka droši vien saplīsa vedot ar to miskasti, norādot uz manu auto un aizgāja.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы