Veikals "Simba"
Kad veikalā izvēlējos vannas istabas piederumus, tajā skaitā arī tualetes podu, pārdevējs (ļoti runātīgs vīrietis) vairākkārt pievērsa manu uzmanību "podam par Ls 65,-", jo tam esot vairākas priekšrocības utt.. Tā kā es vēl svārstījos par šī konkrētā poda iegādi, abi ar pārdevēju stāvējām pie tā un apspriedām ar ko tas labāks utt.... Pateicu pārdevējam, ka pirkšu viņa piedāvāto preci.
Комментарии (24)
Tiešām neiesaku neko pirkt veikalā Simba, jo nopirku vannu, pārdevējs solīja pēc divām dienām piegādās, pagājusi nedēļa un pārdevējs cītīgi apgalvo, ka vanna ir, bet tikai vēl gatavo???????
Mana vīramāte nopirka podu,bet tikai mājās atklāja,ka tam ir plaisa ūdens kastē.Veikals samainīja,pateicoties meistaram,kas remontē viņai vannas istabu,jo savus klientus ved uz šo veikalu.
Es arii neieteiktu neko Simbaa taadu lielaaku (nu es domaaju lielaaku par trubinjaam, skruuviiteem utt). Pati nopirku boileri, kursh peec nepilniem triis meeneshiem jau saaka teceet.
Mendi. Izskatās ka Jums īpaši neveiksmīgs gads, jau divi boileri tek? Bet varbūt tā nav īsti taisnība?
Kāpēc Jūs uzskatāt, ja tek boileris, tad vainojams veikals "Simba"?
Jums ir izniegts garantijas talons un lietošanas instrukcija. Griezieties servisā pie ražotāja pārstāvja .
Šai situācijā serviss noteikti nomainīs boileri pret jaunu .Atteikumi garantijas saistībām šai gadijumā var būt tikai;1) nepareiza uztādīšana, 2) izmantošana ne sadzīves vajadzībām.
Mēs varam piedāvāt arī citu ražotāju boilerus, ar kuriem problēmas varbūt būs mazāk, tikai maksās nedaudz dārgāk. Mēs piedāvājam, jūs izvēlaties un pārdevēja argumentus visbiežāk neuzklausat.
Ja ir jautājumi zvaniet 67616070, vai rakstiet [slēpt]@inbox.lv.
Ar cieņu Juris Briņķis, "Simba "veikala vadītājs.
Man jauki pat;ik šis veikals jauki pārdevēji un pats veikals ienākot jūties kā mājās jauki aprunājas apkalpo un ja prece nav uz vietas tiek pasutita, vienmer var visu nopirkt nav jābraukā pa visu Rīgu un jāmeklē prece visa santehnika te ir pieejama par visu ir padomāts, es visiem iesaku apmeklet šo veikalu nenožēlosiet
Man arī Simbā iesmērēja leišu maisītāju, kuram automātiski pēc dušas izmantošanas beigšanas neatkrīt tas pulķītis atpakaļ. Būtu normāli, ja to pieminētu, nevis tā -neko nesakot, pārdot. Jo es to nekādi uzminēt nevarēju. Tagad jācenšas atcerēties to nospiest lejā, citādi visādi gadās...
Visiem lētajiem maisītājiem neatkrīt tas puļķis atpakaļ, bet veikals labs!
Visu var sarunāt, uzņemas atbildību, ja kas salūzt, paskaidro to, kas nav skaidrs. Bet foršākais, ka var sarunāt atlaides.
Vismaz šāda ir mana pieredze:))
Nezinu ka ir Mendijas gadijumaa, bet manu vecaaku gadiijuma, arii boileris pirkts veikala "Simba" pec 1, 5 gada ir janodod metalluznjos, jo tek un ieksaa viss ir saruuseejis, boileri uzstadijaa meistars, kas jadoma zina ko dara, otra varbuutiiba citeeta no cien. Jura Brinka atbildes "izmantošana ne sadzīves vajadzībām" man ja godiigi iisti nav saprotama. Boileris maksaaja pie 100 ls un tas 2 pensionariem sajaa kriizes laikaa ir loti daudz. Ta ka es nedzivoju Lv par veikalu kura mani vecaki iepirkas saku meklet informaciju interneta, ievadot "Simba" pirmais paradijas shis sudzibu saits, tad nu pievienoju arii es savu vecaku ruugto pieredzi. Un divreiz par sho veikalu noteikti nerakstisu, jo vairaak noteikti mani vecaaki tajaa neiepirksies!
Ar cienju.
Pastāvīgi iepērkos, un iesaku saviem paziņām veikalu'' Simba''.Pats nedaudz noņemos ar santehniku.Pa 15 gadiem esmu savā dzīvoklī nomainijis 4us boilerus.Ir dārgs noplīsis un lēts.Pat prezervatīvs nav 100% drošs.Veikals labs, pārdevēji saprot, ko tirgo, kondicionieris utt.
Cilveki patiesham irdiivaini. Taada ir dziive katram kadreiz gadaas fabrikas brakis. Lidz ar to veiklas nekadiigi nevar atbildeet par katras atseviskas, individualas preces kvalitaati, ja reiz ta ir no vairumtirznieciibas atsuutita iepakojuma. Rimii tachu nepleesh valja vissus maizies iepakojumus un no katra nepagarsho kadas kvalitates maise. Vel jau pastaav iespeja, ka cilvekam kuram bija problemas ar boileri, udens silditajs ir bijis nekvalitatiivi pievienots(lielaakajaa gadijuma ta ari ir)lidz ar to veikals automatiski nav vainiigs. Neuzskatu arii, ka pods par 65ls butu kas dargs, pastav jau ari ifo/ido podi kuriem cena ir pat lidz 200latiem. 60ls taa ir videeja cena, galu galaa par kapeikaam neko vairaak nenopirkt, tie laiki beigushies. Galu, galaa jus jau preci iegadajaties sev lidz ar to jums pashiem jadomaa vai veelaties ekonomet uz sevi vai ne. Visstragiskaakaa ir kinieshu santehnika lidz ar to arii vissletaakaa un pastaav liela iespeja, ka jums par letaaku preci naaksies maksaat lielaaku uzstaadishanas cenu meistaram.
Ļoti slikta apkalpošana. Ieejot veikalā visi pardeveji sēž pļapā un nevelas palīdzet. Man jau vienalga es tur nekad vairs neiešu, bet jūsu biznes no tadas atieksmes diezvai būs ieguvējs
Par to apkalpošanu runājot - Dzirnavu ielas Simbā tā dāma ir vienkārši nepārspējami nelaipna! Pat smiekli nāk ejot veikalā, jo nu jau pēc vairākām reizēm saprotu ka viņai tāds darba stils, sākumā jau gan jutos neērti :D Dāmai par kādu darba kultūru derētu padomāt :) Kauns, ka laipnu vīriešu kolektīvā viena dāma nespēj savākties un katru klientu var sākt audzināt pēc sava noskaņojuma.
Kādreiz visi lamāja padomjlaiku brāķus, kuri vienam otram saimniekam kalpo vēl šodien, toties visi šie abšaubāmas izcelsmes objekti, kurus par nesamērīgu cenu tirgo tagad Latvijā salīdzinājumā ar tiem ir pēdējie sūdi. Laikam Latvija ir trešās pasaules valsts, kur visa pasaule var realizēt savus atkritumus un nelikvīdus, pārtiku ieskaitot. Šorīt pat DELFOS bija informācija, ka Daugavpils veikalos tirgota no Lietuvas ievesta cilvēku veselībai kaitīga gaļa.
Par to apkalpošanu runājot - Dzirnavu ielas Simbā tā dāma ir vienkārši nepārspējami nelaipna! Pat smiekli nāk ejot veikalā, jo nu jau pēc vairākām reizēm saprotu ka viņai tāds darba stils, sākumā jau gan jutos neērti :D Dāmai par kādu darba kultūru derētu padomāt :) Kauns, ka laipnu vīriešu kolektīvā viena dāma nespēj savākties un katru klientu var sākt audzināt pēc sava noskaņojuma.
Komentēja: Sancha 13-08-2011 [nosūtīt e-pastu]
Es, tieši par to padomāju, bet nerakstiju. Izrādās ka nesmu vienīgais.
Es neieteiktu neko nopietnu iegādāties veikalā ''Simba'' . Ar vārdu nopietnu es domāju, piemēram, sarežģītāku preci par urbi vai lodveida krānu. Man ir nepatīkama pieredze ar šo firmu un tās nevisai laipnajiem pārdevējiem. Liekas, ka daži pārdevēji šeit strādā pārāk ilgi un var atļauties runāt diezgan nepieklājīgi . Es šajā veikalā savu kāju vairs nesperšu un citiem arī neiesaku. Lai veicas !
Labs veikals! Pats Rigas centrs, plass sortiments, labas cenas. Nopirkto dusas kabini atnesa lidz masinai un palidzeja ari ielikt masina. Laipna apkalposana, visu izstasta un parada, piedava dazadus variantus. Pasam gan jaizvelas sev piemerotakais. Zinosi pardeveji, var konsulteties par visam santehnikas lietam. Meistars kurs uzstadija dusas kabini ari teica ka ieperkas tikai SIMBAS veikalos. Vinam ja gadijies nopirkt kaut ko kas nebija vajadzigs vai palicis pari, vekala vienmer var samainit.
Labs veikals! Pats Rigas centrs, plass sortiments, labas cenas. Nopirkto dusas kabini atnesa lidz masinai un palidzeja ari ielikt masina. Laipna apkalposana, visu izstasta un parada, piedava dazadus variantus. Pasam gan jaizvelas sev piemerotakais. Zinosi pardeveji, var konsulteties par visam santehnikas lietam. Meistars kurs uzstadija dusas kabini ari teica ka ieperkas tikai SIMBAS veikalos. Vinam ja gadijies nopirkt kaut ko kas nebija vajadzigs vai palicis pari, vekala vienmer var samainit.
Ļoti slikta, neprofesionālā klientu apkalpošana, pārdevējs, kurš strādā otraja stāvā, nekvalitatīvi veic savus pienākumus - savlaicīgi nebrīdina pircēju par iepriekš pasūtītās un apmaksātās preces pievedumu veikalā, un pat neatvainojoties par sagādātajām neērtībām.
Man varbūt ir palaimējies, taču gadiem iepērkos SIMBĀ kopš tā laika, kad vēl veikals atradās Ģertrūdes/Satekles ielu stūrī. Regulāri pērku visu ko gan Dzirnavu ielas, gan Slokas ielas veikalos un ne reizi neesmu "uzrāvies" uz brāķi. Starp citu, brāķi jau neražo SIMBA, bet gan ražotājs. Man, piemēram, ir SIMBĀ pirkts poļu kombinētais ELEKTROMET boileris, kuru regulāri kopju (tā, ka tas jādara neatkarīgi no pirkšanas vietas) un man tas darbojas kopš 2006.gada bez jebkādām problēmām. Tāpat esmu N reizes pircis visādus armatūras niekus, kļūdījies, nesis šo to mainīt un ne reizi man nav atteikts. Tāpat arī domāju, ka, pērkot specifiskas lietas specializētā veikalā, pircējam būtu jāsaprot, ko pats vēlas nopirkt, piemēram, noskaidrot kādas preces īpašības pirms vainot pārdevēju pie tā, ka pats nav to iedomājies noskaidrot. Par pārdevējiem, starp citu (varbūt atkal paveicies) varu teikt, ka esmu viņus diezgan pamocījis ar jautājumiem un konsultācijām, īpaši tad, kad pirmo reizi mūžā ierīkoju ūdensapgādi ar līmējamās sistēmas caurulēm un jāteic, ne reizi nav nācies neko no tā pārtaisīt nu jau gadus padsmit.
P.S. Nereklamēju šo veikalu, nestrādāju tajā un pašiem gadiem tā arī neesmu personīgi iepazinis nevienu no darbiniekiem, tas ir, neesmu nevienam ne čoms, ne radinieks un mani neviens nepierunāja ierakstīt te pozitīvu atsauksmi :) Esmu konkrēts cilvēks ar vārdu, uzvārdu un visām citām koordinātēm, kuram vienkārši līdz šim nav negatīvās pieredzes SIMBĀ. Ja kas, otrs veikals, ko izmantoju, ir AKVEDUKTS un teikšu, ka SIMBĀ ir daudz labāka attieksme pret iespējām samainīt nepareizi nopirktas lietas (manas vainas pēc). AKVEDUKTS principā nemaina preces, protams, tas ir arī skaidri izlasāms ienākot veikalā. Nekā personīga.
Biju ienācis nopirkt remontam dažus sīkumus šajā veikalā. Kad jautāju par preci, vai tāda ir, man pārdevēja asā tonī noskaldīja pretīm - nav. Jautāju, vai var ieteikt kādu analogu, līdzīgu preci un pretīm saņēmu: "Klau, tu tak celtnieks esi, ne es, ja tādu preci meklē, tad jābūt smadzenēm, lai saprastu, ar ko to aizvietot". Tālāk viņa pukstēja, ka "sanāk te visādi ērmi, kas nezin ko grib un jācenšas te viņiem palīdzēt". Runa bija par santehnikas trubām, stiprinājumiem, kā arī šo to no elektrības lietām. Jājautā, kāpēc šajā veikalā ir pārdevēji-konsultanti, ja tie nespēj man pat elementāri pateikt - atvainojiet, nezinu šo konkrēto jautājumu - nevis noskaldīt aizskarošu frāzi un vēl pukstēt tālāk, ka man jājūtas vainīgam, ka es vispār iegāju veikalā. Iedomājos, varbūt es kā nokaitinājis būtu vai izskatos pēc kāda nepatīkama cilvēka vai kas un tāpēc saņēmu tādu reakciju, bet skatoties tālāk vienatnē man vajadzīgās lietas pie viņiem piegāja puisis, kas esot nopircis kuponos sildītāju un atnācis paņemt. Pārdevēja viņam pateica līdzīgi kā man vienu vārdu - "Nav". Šis jautāja - un kad ir gaidāmi? Pārdevēja nu kļuva dusmīgāka un dusmīgā balsī noteica - nezinu un mani tas īpaši nekrata, man izbesīja, ka jūs visi te nākat un jautājat to sildītāju, nav un viss un vispār nav ko pirkt visādos kuponos, tad arī nebūs šāda čakara. Puisis pateica, vai nevar pieklājīgāk pateikt un vai tiešām veikals neko nezin par sildītājiem, kad tie būs. Turpināja viņa visu to pasakot "kroņa" frāzi: "Tu man algu nemaksā, tāpēc man tev nav jāatskaitās, kad būs sildītāji, tad arī nāksi". Interesanti - kā gan tas puisis varētu zināt to, kad jānāk? :) Tālāk tas džeks pajautāja priekšnieku, sakot, ka varbūt tas zin ko sīkāk. Iznāca resns tips ar bezkaunīgu skatieņu un pateica - nu ko vajag? Atkal puisis visu izstāstīja un šis viņam atbild: "un ko tu gribi, lai es daru? Man vienalga, saprati? Man vienalga tā, ka ej kur gājis".
Es vispār šādu attieksmi nebiju redzējis laikam gadus 10, man likās padomiskā attieksme pret klientu ir jau nozudusi, jo visi vecie aizgājuši pensijā, bet izrādās nē, vēl ir daži aisbergi, kuros vēl uzskats, ka pārdevējs ir karalis un klients nāk ubagot un lūgt. Brīnums, ka šādi veikali turas virs ūdens sevišķi krīzē, kad visi izmirst. Jebkurā gadījumā, viņi pazaudēja kā klientu gan mani, gan visus manus pazīstamos cilvēkus. Es saprastu, ja būtu uz viņiem brucis virsū vai tas džeks ar to kuponu, bet mūsu abu runas veids bija pieklājīgs un mierīgs, labi, iespējams, ka pirms tam pie viņiem atnāca kāds traks klients, kas nolamāja un sabojāja garastāvokli, bet tas nav pamats bojāt to citiem. Jāprot savas emocijas nenodot tālāk. Ja neprot, jāmaina darbs un jāstrādā darbi, kur nav jākontaktējas ar cilvēkiem. Varbūt attaisnosies - maza alga. Piedodiet, bet paši vainīgi, ka nemākat dabūt darbu ar algu, kas jums liksies gana laba. Atkal - klients nav vainīgs.