veikals "Sarma" - nekvalitatīvas preces un grūtības naudas atgriešanā
Veikalā "Sarma" par nelaimi tika iegādāta gāzes plīts ar elektrisko cepeškrāsni. Prece nebija "lētā". Ieslēdzot cepeškrāsni, sāka smirdēt pēc kausētas plastmasas un nedaudz dūmot. Ierodoties iegādes vietā, veikala pārstāvis sāk stāstīt, ka tas ir normāli un instrukcijā minēts, ka 1.reizi var būt smaka. Saprotams, ka jaunām precēm tā var būt 1., labi 2.reizi, bet nejau 5...un smaka ir drausmīga...Tad nu sekoja norāde , ka jāvēršas Servisa centrā, kas vizdrīzāk nekādu atzinumu neiedos tāda sīkuma dēļ.. Par nožēlu veikala pārstāvim, iedeva gan, nu tad sākās. 1.reizi ierodoties veikalā, saka, ka nav kārtībā papīri no Servisa centra, 2.reizi, kad papīri kārtībā, ka naudu nevar atgriezt - jāmaina uz citu preci (likums nosaka, ka patērētājs var atgūt naudu ), un, kad nu redz, ka nesanāks pa ausīm braukt, saka atbrauciet rīt (nezinu precīzi kāpēc ne šodien, pati nebiju klāt tajā reizē) un nu beidzot nauda ir atgūta, bet cik tas prasīja laika, ceļa izdevumu un nervu...
Добавить комментарий