Veikals LA Senza - Par iegādātajām precēm naudu neatdodot
Iegādājos peldkostīmu Galerijas Centrs veikalā La Senza, taču mājās konstatēju, ka tā krāsa dienasgaismā galīgi neizskatās OK, tādēļ jau nākamajā dienā nesu preci atpakaļ, lieki piebilst, ka ar visām birkām, higiēnas uzlīmēm u.tt. Tomēr liels bija pārsteiums, kad meitene veikalā paziņoja, ka viņi par iegādātajām precēm naudu neatdodot!.. Precei jābūt ar defektu, lai viņi ielaistos diskusijās par naudas atgriešanu. Vienīgais variants - samainīt pret ko citu, uz ko arī pēc lielas stīvēšanās nācās piekrist.. Patētērtāju tiesību aizsardzības likums gan paredz, ka pircējs bez jebkādiem komentāriem un paskaidrojumiem drīkst un var atdot atpakaļ preci veikalā, saņemot atpakaļ samaksāto naudu, bet acīmredzot šiem tirgoņiem ir cita izpratne par LV likumdošanu, un sava interpretācija par to tiek uzspiesta klientiem bez variantiem..
Комментарии (11)
izlasi attiecīgo likumu, pirms apvaino veikalu - viņiem nebija pienākums pat mainīt, tā jau bija pretimnākšana - un te nu ir pateicība veikalam no pircējas, kas pati nezina, ko gribēja pirkt.
KAs tad tas par jaunu likumu???
Likums paredz- Atcerieties! Lai realizētu atteikuma tiesības, nesāciet preci lietot (izņemot tās pārbaudi vai uzmērīšanu), jo šajā laikā esat atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu.
Visos pārējos gadījumos, ja nopirktā prece Jums neder pēc izmēra, krāsas, fasona vai citu tamlīdzīgu iemeslu dēļ, bet tai nav defektu vai bojājumu, Jūs nevarat pieprasīt no pārdevēja to apmainīt pret citu preci.
Atcerieties! Preces apmaiņa šajā gadījumā ir atkarīga tikai no pārdevēja pretimnākšanas un labas gribas.
Bet mēs visi tik gudri ...:)Izlasi likumu un tad bļausties!!!
es gan esmu loti apmierinata ar so veikalu, loti patikamas pardevejas, vienmer visu paskaidro, iesaka un tik loti laipnas :)
Izlasi likumu!!! Veikalam taisnība, saki paldies, ka ļāva samainīt!
tad vajag jaunu likumu!!! tādu, kas aizstāvētu patērētāja tiesības un ļautu preci atgriezt veikalā, piemēram, nedēļas laikā (vācijā šis termiņš ir 2 nedēļas), nepaskaidrojot, ka peldkostīma krāsa nepiestāv svaigi iesauļotās ādas tonim, jaunajām kurpītēm, dvielītim vai matu gumijai.
Kāds sakars?!pati strādāju veikalā un šādas dāmītes nāk vismaz 1na reizi nedēļā!Uz jautājumu, kāpēc gribat atgriezt preci, skan atbilde, ka vot, mājās pamērīju un man vairs nepatika!
Tad tīri loģiski, es nopirkšu krekliņu, aiziešu uz ballīti, nakamā dienā pielikšu birku atpakaļ un nesīšu uz veikalu, lai atdod naudu, jo redz man mājās vairs nepatika!
Ciest nevaru šitās "bļaures", kuras kladzina pilnā rīklē, ka zin likumus un viņām ir savas tiesības! Citas pat uz atteikumu mainīt vai atgriezt preci bez pamata atbild, ka tūlīt defektu uztaisīšot!
Vot, LĪMENIS!
Labi, ka Latvijā nav tādu likumu kā Vācijā!!! Mums ir cits kultūras līmenis -to noteikti izmantotu klienti citos nolūkos!!! Preci bez defekta atpakaļ var atdot (14 dienu laikā)tikai iepērkoties internetveikalā, jo klātienē apskatīt nav iespējams!!!
Kas Tu pilnīga zoss? Tu veikalā neredzēji krāsu? Varbūt vēl uzvelc izpeldies pieliec birku un ej mainīt!!! Un vispār ja vēl esi pirkusi uz atlaidēm, kas bija šai veikalā uz peldkostīmiem tad vispār Tev pat apmaiņa nepienākas!!! Kur var būt tik glupas bābas????
man LA SENZAa vienmēr ir paticis - apkalpo vienmēr laipni un nav bijušas nekādas problēmas!
Kārtējais, kas saskatījies reklāmas!Bez pamatojuma tu tikai neta veikalos vari mainit!Bet La senzaa vienmer superiga apkalposana!
:D Atkal kārtējais gadījums - mājās pamērīju, pārdomāju... :D Skaidrs, ka no zila gaisa naudu neatdos... Pārdevējs jau nezina, ko Tu ar to preci esi iesākusi...