Veikals house TC Spice - house cenas un apkalpošana
16.01.2011 bijām ar dēlu iegājuši TC Spice veikalā "house", lai apskatītos ko veikals piedāvā pircējiem ar atlaidēm. Mums iepatikās viena jaka, pamērījām, paskatījāmies, nospriedām, labi, varam pirkt. sākuma cena jakai bija ~27.99 LVL (precīzi santīmos cenu neatceros). Šobrīd pārdošanas laikā ar atlaidi jaka maksāja 11.99 LVL, tāda bija norādīta preces cena uz marķējuma. Tad ieraudzījām, ka kreisās rokas aproces manžete ir nedaudz atirusi. Lūdzu pārdevējam atlaidi, uz ko man atbildēja, ka pats to nenolemjot, iešot aprunāties ar savu kolēģi. Aizgāja, parunāja, atnāca, un teica, ka varot dot atlaidi 5%, t.i. cena būšot 11.39 LVL, teicu, lai tad jau dodot atlaidi līdz 11.00 LVL, uz ko puisis pārdevējs attieca, ka maksimāli ko varot iedot esot 5%. Puiša pārdevēja attieksme bija ļoti nievājoša. Aprunājos ar meiteni pārdevēju, cik sapratu viņa bija gatava arī iedot 10% atlaidi, tomēr puisis bija negatīvi noskaņots, iespītējies. Labi, piekritām, lai būtu atlaide 5%, un tad sākās: izrādās pie kases noskanējot jaka maksā jau 17.99 LVL!!! teicu, lai sazinās ar veikala vadītāju, kas tā par lietu, kas par pircēju mānīšanu! cena uz preces ir norādīta 11.99 LVL, tad nu es par tādu arī vēlējos pirkt. Meitene kaut kur aizgāja, nezinu, vai zvanīja veikala pārdevējam, vai nē. Manā klātbūtnē vismaz to neredzēju. Tad nu pārdevēji man bija gatavi uzreiz jau piedāvāt 10% atlaidi, kaut gan pirms tam bija kategoriski pret! Teicu, lai dot lielāku atlaidi, jo viņiem ir atsevišķš stends, kur pārdodās preces ar defektiem, un tur atlaide sākas ar 20% līdz pat ~57% (jau no atlaižu cenas). Uz ko man atbildēja: Nu tad lai gaidot, kad tā jaka būšot stendā ar defektiem! Un attieksme no puiša pārdevēja puses, bija ar tādu kā izsmiekla pieskaņu.
Pēc šādas apkalpošanas mēs protams to jaku nenopirkām.
Uzskatu, ka tā atkal ir pircēju krāpšana! Norāda vienu cenu, mēs pamēram, apskatamies, nolemjam pirkt, un kas notiek? Izrādās precei ir cita cena! Vai varbūt Latvijā veikali sāk piekopt šādu mārketinga stratēģiju?
Un neviens no pārdevējiem neatvainojās par savu apkalpošanu.
Комментарии (11)
tāpat kā dakteri reizēm vēderā aizmirst vates tamponus un celtnieki mūrē sienas šķībi un greizi, tāpat arī veikalos pārdevēji ik pa laikam uzliek nepareizas cenas...
neciešu tādus cilvēkus kā jūs!!! Atnāk uz veikalu un domā ka viņiem ir tiesības saukt savu cenu pārdēvējam... Ar to ka jums izdarīs 10 % atlaidi tas defekts pazūdīs??? Pati strādāju veikalā un zinu tādus pircējus... zābakiem atlaide 70%, bet nē vajag vēl atlaidi... nenopirksiet jūs, nopirks kads cits un ja cena bija uzlikta nepareiza, tā nav pircēju manīšana, tā ir kļūda, ko var pieļaut jebkurš cilvēks, es varu iedomāties cik daudz drēbju ir tājā veikalā un tas ka viena jaka bija nepareizi nocenota, nav manīšana!
Nu, preci, kas ir bojāta (atirusi mala) nedomāju, ka būtu labi pārdot par pilnu cenu. Turklāt labs paŗdevējs jebluru situāciju pratīs atrisināt bez konfliktiem, nevis pircējam vēl izrādīs savu necieņu. par arī runa.
Pircējs ir jāciena.Ja gribas saukt klientus par lupatlašiem, diedelniekiem un vēl nezin kā, nav jāstrādā veikalā.Neviens jau arī pārdevējiem nav liedzis labi mācīties, studēt, ieņemt augstu amatu un vadīt savus vai svešus uzņēmumus.Ja nu tā ir sanācis, ka prāta un spēku pietiek tikai šim darbam, tad esiet tik laipni un pildiet pienākumus godprātīgi, ja nevarat vai negribat, darbs ir jāpamet.Pēc jums neviens neraudās un palikt nepierunās.Katram jāzin sava vieta.Gan par cenām, gan pircēju apkalpošanu atbild pārdevējs un ja šis darbinieks kaut ar skatienu, kur nu vēl ar mīmiku vai vārdiem uzdrošinās aizskart pircēju ir jārunā ar vadību.Jums tāds darbs mīlīši.
Nesaprotu, par ko cepties, jaka jau tā ar atlaidi bija. Arī pircēja izskatās diezgan kasīga, labi, neatvainojās, tas nav pareizi šādā situācijā, bet pārdevējam ļoti reiti ir pilnvara lemt par atlaidēm, un par attieksmi runājot, bieži vien paši cilvēki iedomājās, ka pa viņeim visi ņirgājas...
To Vita ... Jums nav ienācis prātā, ka sakarā ar krīzi valstī, cilvēki ir spiesti strādāt tur, kur var?! Kurš teica, ka pārdevējiem nav augstākā izglītība? Ir tādi, kas mācās un papildus strādā... Kā nav kauna ko tādu rakstīt? Oo
he, esmu redzējusi tādus santīmu p*sējus- prece jau tā ir par puscenu, papildus tiek piedāvāti vēl 5% (jo tas taču ir tik eksistenciāli svarīgi - izdīkt tos nabaga 60 santīmus) - bet nē, ar to vēl nepietiek, tač vēl pāris santīmus vajag nokaulēt- un rezultātā protams, vienalga viss ir slikti, pārdevēji slikti, prece slikta, attieksme slikta.
nebrīnos par pārdevēja attieksmi- viņš taču jau pēc dialoga pirmajām 5 minūtēm saprata, ka dari ko gribi, pircējam vienalga nekas nebūs pa prātam, un ka rezultātā jaku dabūs bezmaz par velti atdot - savādāk tiesā vēl tiks iesūdzēts, par necieņu un aizskarošu attieksmi :D
Dusmīgā...Ja jau tā krīze valstī tik liela, tad it īpaši slikti strādāt ir bīstami, jo var palikt bez darba vispār.Un darba devējam arī ir svarīgi, lai uzņēmumā strādātu kvalificēti darbinieki.Lai arī ko gribētu klienti-par velti, par naudu, graudā vai kā savādāk pirkt, profesionāls pārdevējs to neapspriedīs.Tā ir darba ētika.Nīstot savu darbu, necienot sevi un klientu ir ļoti grūti strādāt.Lasot, ko pārdevēji atļaujas, nevar pat saprast-jāraud vai jāsmejas.Darbs grūts, neapšaubāmi.Ja nepatīk, tad neizturams.Tomēr visu nevar attaisnot ar krīzi, problēma lielā mērā galvās.Kaut mirkli padomājiet kur strādāsiet, ja klients tā vietā lai rakstītu sūdzību šeit, sameklēs administrāciju.
Piekritīšu, ka cenas Latvijā visam ir saskrūvētas un tikai nevajag te stāstīt par atlaidēm.Atlaide tāpat tiek atpelnīta, Ja ir uzlikta 70 % atlaide, tad pašizmaksa ir bijusi oi oi, ku zema.bet mums jau visam 200% uzcenojums.Turklāt, kvalitāte-nekāda!
Tieši tāpēc cenšos iepirkties ārzemēs, kur atlaide tiešām nozīmē atlaidi, nevis klientu krāpšanu.Tas, kas mums te latos, citur tas pats eiro un vēl mazāk.
Veikals nav ta vieta, kur prasit atlaides !!! Vai perkot partiku ari prasiet atlaides-ha, ha, ha... Neperc Spice-skaidrs, ka dargaku veikalu Latvija nav- perc tirgu Kinas un turku shirpatrebu. Lai gan, ja ta padoma, tad visas mantas gan tirgu, gan Spices nak no vienas vietas - leishu tirgus vai kaut ka tamlidzigi. Shmaucas visi ka mak un var. 200% tirdzniecibas uzcenojums ir vismazakais, lai shini Zeme uznemejs varetu izdzivot. Padomajiet cik maksa veikala ire, algas un NODOKLI...Uzcenojums ir izdzivoshanas jautajums. Tapat jau pari paliek tikai KAPEIKAS, bet uznemejs-ipashnieks strada 24 st.diena...ja grib, lai darbs kustetos no vietas. Te ir tikai atbildibas jautajums- kursh ir kursh...Protams, tagad par pardevejiem strada gan ar vienu, gan vairakam augstakajam izglitibam, jo izveleties darbu vareja padomju laikos, tagad tikai ar blatu un partijas piederibu...!!!
Ipašnieks strādā 24st.dienā. Nu-nu, kāds "bednjazhka". Varbūt cenas ir tik briesmīgas, tā kā sev uz kabatu vajag atstāt un lai uz "lexus" un dārgo māju kaut kur Jūrmalā pietiektu. Un vispār Spice nav tik labs veikals, un cenas arī diezgan lielas un tam nevar būt iebildumus. Visi no Jūrmalas puses brauc uz turieni, lai viņi maksātu tādu naudu.
Es biju vairākreizes tur un varu teikt, ka ir daudz kvalitatīvi veikali un lietas citos hiperveikalos nevis Spice