VEHO - kvalitāte
2007 nopirku C3. Galīgais mēsls. Jau trīs reizes salūza priekšējās atsperes. Lukturu korektori nedarbojas.vēl-ģenerators, ABS elektronika,stiklu tīrītāju vadība u.c. ķibeles.
2007 nopirku C3. Galīgais mēsls. Jau trīs reizes salūza priekšējās atsperes. Lukturu korektori nedarbojas.vēl-ģenerators, ABS elektronika,stiklu tīrītāju vadība u.c. ķibeles.
Комментарии (2)
Pie visām franču autobūves problēmam ir vainīgs Veho? Vajadzēja domāt pirms pirkt Citroen.
Es nevēlos viņus reklāmēt, bet serviss ir ļoti labs un cenu ziņā ir draudzīgs arī lietotu auto īpašniekiem. 2007.g. mašīnai, nopietns ritošās daļas remonts izmaksāja gandrīz divreiz lētāk, nekā pārī ielai, Gros auto. Cenas un remontus saskaņo pirms(!) darba uzsākšanas un nosauktās cenas pie apmaksās, neaug nesaprotamu iemeslu dēļ. Attieksmē arī iepriecināja, jo man ieteica veikt dažas apkopes, kuras biju ieplānojis pie noteiktā nobraukuma, nevis uzreiz tagād. Pēc iepriekšējas pieredzes, daudzos LV auto servisos atieksme tāda, it kā tu pirmo un pēdējo reizi esi atbraucis uz apkopi un esi vienīgā iespēja nopelnīt.
Arī veho tagad tā ir, auto bija servisā 4h, rēķinā ieliktas 7, 8h, arī detaļas nomainīja par 400+€ nesaskaņojot ar mani ne cenas ne saturu.