Nekorekta attieskme. Prece neitiek izgatavota un piegadata laika. Pasutijuma laika rodas problemas ar izejmaterialiem, liek piemaksat un izveleties citus materialus. Drausmigi, riebigi, nekorekti!
Pagājušo gadu rudenī bija saskarsme ar šo firmu. Vēlējāmies iegādāties skapi. Tas skapis, kas bija uz vietas, pārdevēja paskaidroja, ka tas esot paraugs. Piedāvājām to nopirkt, pārdevēja augstprātīgi pajautāja ko tad vietā likt. Pateicu, ka varētu katalogu, uz ko viņa rupji pateica, ka varbūt mēs varētu katalogu nopirkt...labi, to it kā sagremoju, pateicām, ka vēlamies pasūtīt šādu skapi, uzdevām normālu jautājumu, saistībā ar priekšapmaksām, devām piemērus, vai arī tādos gadījumos, kad no firmas puses netiek izpildīti piegādes noteikumi, piedāvāta bojāta prece, un citus gadījumus, vai arī tad nauda (priekšapmaksa) netiek atgriesta, pārdevēja kategorisi pateica nē, pēc tam vispār apvainoja, ka mēs šādus jautājumus uzdodam, jo regulāri mēdzam atteikties no pasūtījuma. VĀKS! Kaut kāda pārdevēja atļaujas man kaut ko pārmest par to, ka es interesējos par savām tiesībām! Ja nemaldos pārdevējai vārds bija Renāte vai kaut kā tamlīdzīgi, blondiem matiem. Pasūtījumu tomēr veicām, preci piegādāja 2 nedēļas vēlāk nekā solīts, iepakots skapis nebija, ietīts tikai plēvē...bet vismaz saņemot preci bija cita pārdevēja, kura bija laipna. Cenšos šo gadījumu lieku reizi nepieminēt, bet veikala vadībai novēlu savus padotos izglītot attiecībā pret klientiem. Jo ne jau klientam esat jūs vajadzīgi, bet jums ir vajadzīgi klienti, un kamēr tādas blondīnes to nesapratīs, nez vai jūsu firmai izdosies uzplaukt :)
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (1)
Pagājušo gadu rudenī bija saskarsme ar šo firmu. Vēlējāmies iegādāties skapi. Tas skapis, kas bija uz vietas, pārdevēja paskaidroja, ka tas esot paraugs. Piedāvājām to nopirkt, pārdevēja augstprātīgi pajautāja ko tad vietā likt. Pateicu, ka varētu katalogu, uz ko viņa rupji pateica, ka varbūt mēs varētu katalogu nopirkt...labi, to it kā sagremoju, pateicām, ka vēlamies pasūtīt šādu skapi, uzdevām normālu jautājumu, saistībā ar priekšapmaksām, devām piemērus, vai arī tādos gadījumos, kad no firmas puses netiek izpildīti piegādes noteikumi, piedāvāta bojāta prece, un citus gadījumus, vai arī tad nauda (priekšapmaksa) netiek atgriesta, pārdevēja kategorisi pateica nē, pēc tam vispār apvainoja, ka mēs šādus jautājumus uzdodam, jo regulāri mēdzam atteikties no pasūtījuma. VĀKS! Kaut kāda pārdevēja atļaujas man kaut ko pārmest par to, ka es interesējos par savām tiesībām! Ja nemaldos pārdevējai vārds bija Renāte vai kaut kā tamlīdzīgi, blondiem matiem. Pasūtījumu tomēr veicām, preci piegādāja 2 nedēļas vēlāk nekā solīts, iepakots skapis nebija, ietīts tikai plēvē...bet vismaz saņemot preci bija cita pārdevēja, kura bija laipna. Cenšos šo gadījumu lieku reizi nepieminēt, bet veikala vadībai novēlu savus padotos izglītot attiecībā pret klientiem. Jo ne jau klientam esat jūs vajadzīgi, bet jums ir vajadzīgi klienti, un kamēr tādas blondīnes to nesapratīs, nez vai jūsu firmai izdosies uzplaukt :)