Valst Zobārstniecības un Sejas Ķirurģijas Centrs - Skrieniet prom cik kājas nes

Ja kādam nāksies apmeklēt "Valsts zobārstniecības un sejas ķirurģijas centru", 130 ātrās palīdzības kabinetu, un tur strādās dr. Jānis Sakalovskis - skrieniet prom cik kājas nes... Man gadijās iekaisums, pēc rentgena J.Sakalovskis secināja ka ir jāgriež. Ielika drenu un aizsūtīja mājās. Neizrakstīja NEKĀDAS zāles. Pēc divām dienām atgriežos uz turieni ar tik pietūkušo seju, ka acs vairs nebija redzama. Un nelaime - dežurēja atkal J.Sakalovskis. Neko nepaskaidrojot, pat nesagaidot kamēr iedarbosies anestēzija, ilgi starp pietūkušiem audiem meklēja drenu, kurš nestrādāja, pēc tam pat neieliekot nekādu saiti, kas varētu sasūkt asinis un strutas, grieza vēl lielāku griezumu zobu smadzenēs. Neskatoties, ka asinis plūda ka trakas, komentēja, kāda es esot neizturīga un jūtīga pret sāpēm. Un atkal neizrakstot nekādas zāles gandrīz izdzina no kabineta. Tualetē stāvēju kādas 15 minūtes - nekā nevarēja apstāties asiņošana. Vēl kādas 5 stundas nevarēju atjēgties, ka tādā izreklametā iestādē tik rupji un brutāli var apieties ar cilvēku, kurš meklē palīdzību nelaimē. Tas neattiecās uz pārejiem ārstiem - turpinot pārsiešanas tājā pašā kabinētā, uzzināju, ka tādos gadījumos OBLIGĀTI ir jādzer antibiotikas, ka apskatīšana un pārsiešana var būt maiga un saprotoša, pat neskatoties uz to, ka tas notiek svētku dienā. Atceroties to visu, gribās novelēt J.Sakalovskim labo karjeru gaļas pārstrādes cehā, nevis šajā klīnikā. Un turpmāk pirms braucot uz šo klīniku, visu pirms zvanu un jautāju kas dežurē 130 kabinetā...

R

Комментарии (105)

P pele 15.07.2008

Sākšu ar to, ka pilnībā piekrītu pāšam pirmajam rakstam par Dr.Sakolovski, jo arī es pie viņa biju aizbraukusi, viņm laikam, viss ko ierauga, neapskatot cilvēku ir jāgriež...mana konsultācija ilga ne vairāk par trīs minūtēm un es pagriezos un aizgāju, apsolūti vienaldzīga izturēšanās, citā zobārstniecībā operācija notiek sterīlos apstākļos, bet šeit kā cehā...

M mārtiņš 01.08.2008

Es arī uzskatu, ka J.Sokolovskis nevar strādāt sejas ķirurģijā, jo iejūtības nekādas arī konsultēt viņš īpaši negrib.Izgriež un vari doties.Ja tu sāc izpaust sāpes, viņš pasaka, ka viņam neesot laika te ņemties, jo esot taču gara rinda.Pirms manīm iegāja 8g meitenīte un viņa tā bļāva, ka man padzīvojuši cilvēki teica, ka viņus šausmas pārņemot kur nu vēl bērnam.

L liene 07.08.2008

Sveicināti! Lasot daudzu Jūsu viedokli paliek drusku neomuligi..Kapec tik daudz kritikas par vienu arstu?? Personigi man šis ārsts liekas ļoti gudrs, viņa kopetence un nostradātais darba stažs vien liecina trikai par ļOTI PROFESIONALU ārstu.Redzot to, ka šajā kabinetā ir vislielaikais cilveku pieplūdums un visslielakais pieprasījums pēc šī kabineta, un piemineto dakteri varu, secinat, ka ir divas nianses.1)Pāšai organizācijai jādomā par vēl vienu kabinetu, lai atslogotu darbu pārgurušajaiem mediķiem .2) Un Jums, kas tik ļoti negatīvi pret visu noskanoti, meklejat privātos ārstus, kas varbūt nav tik kompetēti, bet Jus esat gatavi maksat par komfortu, attieksmi utt., un nebūs jabeidz savi nervi un *vienam kabinetam*, kam tiešām darba pietiks vienmēr...

R raimonda 07.08.2008

Tā jā godīgi, es tieši cerot uz kompetenci veršos uz šo klīniku un uz šo kabinetu.
Tieši šis "ļoti profesionals" rentgenā neredzēja, ka zobs nav bojāts, bet iekaisusi zoba sakne. Un sakne tādā "līkumā" ka ārstēt iekaisušo kanālu nav iespējams. Zobu bija uzreiz jārauj ārā. Kad atnāku pēc divām dienām, kā šis bija teicis, ar dubulto seju no tūskas, pateica ka nekādas zales, kur nu antibiotikas, man dzert NEVAJAG ! Nez vai kapēc viņa kolēģe kas dežurēja nākošo dienu / atbraucu jo vairs nevarēju ne muti atvert, ne žokli pakustināt/ uzreiz izrakstīja antibiotikas, antihistamīnu un stiprākas pretsāpju zāles.
Un pēc 1, 5 nedēļas vairs nevarēju izturēt un aizgāju uz privāto klīniku - un ko jūs domājat - iekaisums kā bija ap zoba sakni tā arī palika!!! Neko, izņēmot sāpes, nērvu bojāšanu un sašutumu no attieksmes tājā kabinētā NEDABUJU!!!
Kāda vēl kompetence...
Un vēl, esmu ļoti pateicīga liktenim, ka esmu spējīga iet pie "maksas" ārsta un saņemt kvalificēto medicīnisko palīdzību, jo tādi ka J.Sokolovskis arī tup valsts iestādē par mazo algu - ar tādu attieksmi nav iespējāms izveidot privātpraksi. Pie viņa nokļūst cilvēki kuriem nav izējas. Un kurš par maksu var iet pie tāda miesnieka - strādātu privātklīnikā nomirtu badā. Ja viņu vispār kāds pratīgs cilvēks ņemtu par ārstu uz to privātklīniku...

S simila 07.08.2008

Visvairāk ierēcu te par vienu komentāru, ka lūk viena daktere 4 reizes dabūjusi braukt uz Rīgu paskaidrojumus rakstīt.Pirmo reizi dzirdu, ka 4 reizes Madekki metas vienam un tam pašam ārstam virsū, par to, ka nelaipni izturējies pret pacientu.Vai nu pacients izsekojis dakteri un smalki zinājis kā un cik reizes viņa to paskaidrojumu rakstījusi:))))Smieklīgi:)Nu nelieniet lauciņos, kurus nepārzinat.Vienmēr jau izdevīgāk apvainot ārstus, nevis rūpēties par to, lai puvekļu mutē nebūtu.

H heijaa 11.08.2008

Bet tu, Simila, nerēc gan! Tā kā, starp citu, Veselības inspekcijā un nevis MADEKKI (tas, draudziņ, ir vecais nosaukums) pēc konkrētās sūdzības vai sūdzību izskatīšanas pacients var saņemt atzinumu, kurā ir visu ārsta rakstveida paskaidrojumu kopijas, tad tā nu var iznākt gan. Tas gadījumā, ja sūdzības par vienu ārstu ir vairākas. :))) Turklāt, Similiņ, draudziņ, Veselības inspekcijai ar ārstu ētiku (ja bijis rupjš pret cilvēku) nav nekāda sakara. Ar šiem jautājumiem nodarbojas LĀB Ētikas komisija.
Un vēl kas - varēsi, Simila, parēkt, kad tev ar saviem puvekļiem gadīsies nokļūt pie tāda ārsta.

S svetlana 11.08.2008

nu, jāsaka tā: "Žēl, ka ārstus pienācīgi nesoda!!", tāpēc arī rīcība no viņu puses ir bezbailīga.

H heijaa 11.08.2008

Jā, rupja, ciniska, brutāla. :( Par tādām ekstrām kā iecietību un laipnību vispār nerunājot.
Vajag tikai rakstīt iesniegumus uz visām pusēm! Ir milzīgs gandarījums, ka tam nelietim uzliek sodu, jo tas nozīmē - atkal lieku reizi prom uz Rīgu, parakstīt spriedumu un marš uz banku, uzskaitīt Valsts kasei naudiņu!

D daktersx 16.08.2008

nu dazi mūžigie neapmirinātie tik klāsta te muļķibas...ha ha ha...jums tak no savas neapmierinātās dzīves jālecās ar visiem un par visu...tādi dien dienā visur apgrozās...būtu labi ja paši būtu tik labi...ja vispār strādfājat kaut nedaudz nopietnāku darbiņu...

D daktersx 16.08.2008

un tiešām ...ko tad neiet tur kur kafiju ar kūkām dod????nevienu jau nesauc...tā tacu ir valsts iestāde...un kādu vēl otru kabinetu???vai traks tādu izķerdību...jāpriecājas ka negriež ar virtuves nažiem...un par attieksmi nav ko pārspīlēt...un visiem tāpat labs nebūsi ...
bet parprofesionalitāti citi nezinīši nevar spriest...vismaz ne objektīvi.

J jaja 16.08.2008

ei, Daktersx, tu ir viens cools mediķis!

D daktersx 16.08.2008

un ja būtu tik štruntīgi ..vai paši ārzemnieki te rindās gaidītu uz operācijām...???un operē tie paši...kas pieņem vecos gan jaunos letiņus...un smieklīgākis tas kaviņi te brauc kaut nekādas kūkas nedod!!!
ne man spriest par savu coolīgumu...esu vienkārši reāls...vīens paņurdēs, toties 20 turpat pasakās...ja visi būtu apmierināti tad privātie bankrotētu jo nebūtu ko vainot...un kas tad privātajā sektorā strādā atkal tie paši...hahaha, apburtais loks...

D daktersx 16.08.2008

un vispārklausoet ko saka...skrieniet ko kājas nes...ha ha ha ...lai citiem rindās nav jāgaida...

D dsgds 25.08.2008

Kur problēmas?Urbiet paši sev un raujiet zobus, i nauda ietaupīsies, i nebūs jāmeklē kašķi.

B Birste 27.08.2008

bija tāda Grava, ārprāts, pilnīgs ārprāts, ceru, ka viņa vairs nestrādā!

D dsgds 29.08.2008

Grava institūtā bija viena no normālākajiem ķirurgiem, diemžēl viņa tur vairs nestrādā, jo ir jau krietnos gados.
Bet cilvēkiem jau nekad nebūs gana labi, vienmēr vajag taču kautko riebīgu pateikt, uzrīdīt Veselības inspekciju, padirsties un tad apmierināti braucīt savu punci un teikt, redz kāds es labs, kruts, varens...phe, ar kāju pa dirsu šitādus pacientus no kabineta ārā!Kretīnu bars!

P PACIENTS 05.09.2008

Tiem cilvēkiem kuriem nav viss kārtībā ar humoru un kuri ir atnākuši ar savu problēmu kā ar naivu cerību, ka tur rada brīnumus, tad atvainojiet ne tur ESAT devušies. Dakteris - ķirurgs J.Sokolovskis ir labs speciālists savā amatā - runāju no pieredzes.
Tiem kam nav paveicies laikam vaina jāmeklē pašos:
1. nevajag novilcināt esošo problēmu līdz tādai stadijai, ka viss liekas slikti;
2. un mazliet draudzēties ar humoru, jo tāds ir dakteris un nebūt viņš nav rupjš, vnk nevajag izpovocēt.
Lai Jums visiem turpmāk veicās!

A aha 05.09.2008

Hotdog, atdziesti nedaudz!
Kas attiecas uz Veselības inspekciju, tās "uzrīdīšanu", kā Tu te raksti, - pagale nekad nedeg viena. Pacients, ja pret viņu izturēsies labi (ok - normāli) un viņam palīdzēs, NEKAD neskries tur sūdzēties, bet gan būs tam dakterim pateicīgs un, iespējams, ieteiks viņu kā labu speciālistu citiem.

Tādu Sokolovski nezinu, bet pēc tā, kas šeit par viņu rakstīts, nudien nevēlētos kādreiz gadīties ceļā.

D dsgds 06.09.2008

Klau, Aha!Ja nestrādā ikdienā ar daža`diem cilvēkiem, tad arī nezini kādi tik visādi idioti nenāk uz pieņemšanu pie ārstiem, riebjas skatīties!Paši staigā ar muti kā miskasti, bet grib nezkādu Holivudas smaidu, tagad un tūlīt.Bet to, ka zobi un mute ir jātīra, tas taču nav svarīgi:DDDD

A aha 06.09.2008

Hotdog, čau! *)))
Tur jau tas joks, ka es strādāju ar cilvēkiem (ārsts neesmu gan, bet, spriežot pēc Taviem rakstiem, Tu esi). Tā ka zinu, ka brīžiem var sagaidīt visu ko.
Mani tikai pārsteidz, ka Tu savos tekstos pacientus te nodēvē par idiotiem, te - par kretīnu baru. Man gan būtu nepatīkami, ja mans dakteris mani tā nosauktu. Nē, uz Veselības inspekciju tāpēc neskrietu vis.
Un vēl viena lieta - ja cilvēkam, kā raksti, mute kā miskaste (ja pareizi saprotu - daudz slimu zobu), tas varbūt norāda nevis uz nevēlēšanos kaut ko lietas labā darīt, bet gan baigu naudas trūkumu?! Sorry, tās tik manas domas.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы