Valmieras Namsaimnieks - Ūdens skaitītāji.
Valmieras namsaimnieks dzīvokļos uzstāda ūdens skaitītājus, kuru derīguma termiņš atšķiras no montāžas derīguma termiņa. Paša skaitītāja derīguma termiņš ir 2 gadi, bet nomaiņa jāveic ik pēc četriem gadiem. Līdz ar to ja uzstādītais skaitītājs ir sabojājies, tad pēc viņu domām klientam ir jāpērk jauns. ļoti labs peļņas avots.Tāpat interesants fakts ir tas, ka daudzdzīvokļu māju energoaudita komisijās tiek iekļauti apzaļumošanas speciālisti un transporta līdzekļu vadītāji, kuriem ir maz sakara ar celtniecības darbiem.
Комментарии (3)
;)
Par "skaitītāju biznesu" šajā pašreizējā "tiesiskajā valstī".
Pirmais "skaitītāju biznesa" etaps = jebkādiem līdzekļiem piedabūt iedzīvotājus uzstādīt aukstā / karstā ūdens patēriņa, siltuma patēriņa u.c. skaitītājus, kas "vispārzināmajā praksē" izpaužas kā tiešs vai netiešs "spiediens" uz tiem, kuri nevēlas uzstādīt skaitītājus savos atsevišķajos dzīvokļu īpašumos - ieskaitot "pakalpojumu sniedzēju" pieņemtus juridiski nepamatotus lēmumus un "izdotus rīkojumus" par OBLIGĀTU skaitītāju uzstādīšanu, nepamatoti "izkalkulētu" vairākkārtīgi palielinātu "patēriņa normu" voluntāru noteikšanu, ja nav izpildītas nepamatotās prasības uzstādīt skaitītājus, dažādas "sabiedrisko aktivitāšu" manipulācijas, administratīvā un juridiskā šantāža u.t.t., un taml.
Otrais "skaitītāju biznesa" etaps = dažādas "ienesīgas" (gan "pakalpojumu sniedzējiem", gan arī skaitītāju tirdzniecības / uzstādīšanas / modernizācijas / sertifikācijas / verifikācijas kantoriem, kuri nereti izrādās "cieši saistīti" ar "pakalpojumu sniedzējiem") aktivitātes, izmantojot tehniski finansiālas manipulācijas uz pirmajā etapā panāktās "OBLIGĀTĀTĀS skaitītāju uzstādīšanas" bāzes. Vienlaikus arī - turpinot lētticīgo ļautiņu, kuri pakļāvās "spiedienam" par skaitītāju OBLIGĀTU uzstādīšanu, neierobežotu psiholoģisku čakarēšanu un elementāru aplaupīšanu, t.sk. ar komunālo pakalpojumu rēķinos iekļautiem "pārtēriņa papildaprēķiniem", "skaitītāju rādījumu korekcijām" un tamlīdzīgiem "finanšu instrumentiem".
Savukārt - saistībā ar iepriekš minēto, "skaitītāju biznesa" apzināti PRETLIKUMĪGAJĀ shēmojumā / "vispārzināmajā praksē" absolūti netiek ņemts vērā un pat demonstratīvi konsekventi tiek ignorēts tāds "sīkums", ka - šajā "tiesiskajā valstī" spēkā esošajā likumdošanā VISPĀR NAV definēta kā obligāts pienākums un, līdz ar to, no šāda aspekta nekādā veidā NETIEK reglamentēta tā saucamo "hidroietilpīgo" komunālo pakalpojumu patēriņa uzskaites mērinstrumentu (skaitītāju) uzstādīšana atsevišķajos privātīpašumos (dzīvokļos).
Muļķu Zemē "skaitītāju bizness" joprojām rullē, kā pa cūku taukiem! ;)))
Ja runājam nopietni, tad - iespējami visoptimālākā "tekoši aktuālās" problēmas risinājuma izvēle IR elementāra "kā lāpsta": tā vietā, lai pa dārgo pirktu un regulāri pa dārgo "sertificētu", "verificētu" un taml. "apsaimniekotu" n-tos ūdens skaitītājus KATRAM atsevišķam dzīvoklim - nesalīdzināmi lietderīgāk būtu iztērēt daudz mazāku naudiņu, lai dzīvokļu īpašnieki kopīgi iegādātos VIENU kontrolskaitītāju uz visu dzīvojamo māju: uzstādīšanai uz maģistrālā ūdensvada, līdzās ūdens piegādes kantora uzstādītajam / noplombētajam un šim kantorim piederošajam skaitītājam. Tur, kur šādi papildus kontrolskaitītāji jau ir uzstādīti, skaitītāju rādījumu starpība mēdz būt vismaz 30-50% un pat līdz 80% - "par labu" ūdens piegādes "biznesmeņu" nekad nepiepildāmajiem bezizmēra maciņiem, dabiski.
Vēl jo vairāk tas būtu lietderīgu tāpēc, ka (vēlreiz uzsverot būtiskāko) - šajā "tiesiskajā valstī" spēkā esošā likumdošana ne tikai nereglamentē, bet VISPĀR NEPAREDZ kā principiālu un "visaptverošu" Likumīgu pienākumu ūdens skaitītāju uzstādīšanu atsevišķos dzīvokļos, kur nu vēl - kā dzīvokļu īpašnieku “obligātu pienākumu”, kā to apzināti pretlikumīgi un praktiski neierobežoti mēdz jebkuros "līmeņos" masīvi lobēt un no savas Likumīgās Tiesības pienācīgi nezinošiem / aizsargāt nespējīgiem "klientiem" atļaujas voluntāri kategoriski pieprasīt pašvaldību / valsts / privātstruktūru "komunālbiznesa" kantori.
Ir sacīts: "DOMĀ līdzi!!!..." ;)
-----
Zini, izmanto un aizsargā savas Likumīgās TIESĪBAS!
( viedokļa oriģinālversija: http://www.manastiesibas.lv/pun/viewtopic.php?id=6136 )
Iespējamajiem interesentiem, kuri izvēlas zināt savas Likumīgās Tiesības - Interneta portāla MANASTIESIBAS.LV juridisko diskusiju "Forums":
http://www.manastiesibas.lv/pun/index.php
t.sk. "Foruma" tematiskā sadaļa "Dzīvokļa tiesības":
http://www.manastiesibas.lv/pun/viewforum.php?id=20
u.c., kopā 26 tematiskās sadaļas.
Ir sacīts: "Viens Likums un viena Taisnība VISIEM!" ;)
Ūdens patēriņa skaitītāja verifikācijas termiņš saskaņā ar MK noteikumi no 09.01.2007. Nr.40 "Noteikumi par valsts metroloģiskajai kontrolei pakļauto mērīšanas līdzekļu sarakstu", ar grozījumiem http://likumi.lv/doc.php?id=151306
Verificēšanas periodiskums (ne retāk kā): Ūdens patēriņa skaitītāji reizi 4 gados.
Šie noteikumi nosaka ūdens skaitītāju ekspluatācijas termiņu.
Garantijas termiņu nosaka pārdevējs, parasti tie ir 2 gadi. Ja skaitītājs iziet no ierindas pēc garantijas termiņa, jā, tas ir pamatots maksas pakalpojums.
Av skaidrs, kapec ipashnieks netiek informets par skaititaju derigumu terminju beigam. lidz tam rekina esot uzradits, bet pec tam netiek uzradits, ka ari netiek informeti ipashnieki. fascinejoshakais ir tas, ka nesen tika veikta parbauda skaititajiem un pat nepazinjoja, ka tie ir jamaina. Tatad apzinati tiek veikta smalka manipulacija, slepjoties aiz likumdoshanu blokiem. Mana skatijuma ir javeic izmainjas shaja un noteikti jaizcelj, jainforme ipashnieki par to. Noteikti javeic izmainjas.