Vadītājs nepaņema autobuss - Klienta neapkalpošana
!
Nezinu cik tas ir labrīt!
Šodien 06:00 Dobele-Jelgava vadītais nepaņem manu māsu autobusā, jo redziet viņam nau ko izmainīt 20 eiuro,
Man ir jautājums vai tā nau nauda? Tāpēc dēļ tā māsa netika pie ārstu kuru gaidīja 5 mēnešus.
Bet meiteni paņemt vest bez maksas mēs vāram, jo redziet vadītājam nestrādā karšu terminals. Bet kad masa pateica ko viņa netiks pie ārsta viss ko vadītais pateica nau mana problēma un kāpiet ārā! Forši jā?!
Комментарии (11)
Jā, nevienlīdzība, visā tās krāšņumā!
Ko domāju:
Tas, ka autobusa vadītājs nepaņēma pasažieri tikai tāpēc, ka nevar izdot no 20 €, ir nepieņemami. Tā nav pasažiera atbildība, ka vadītājam nav maiņas vai nedarbojas karšu terminālis.
Vadītāja frāze "nav mana problēma" ir klajš necieņas un bezatbildības piemērs, kas īpaši šokē, ja runa ir par cilvēku, kurš kavē svarīgu ārsta apmeklējumu.
Šāda attieksme met ēnu ne tikai uz konkrēto šoferi, bet uz visu uzņēmumu, kas nodrošina reisu.
-
Ko ieteiktu darīt:
Iesniedz oficiālu s*dzību pārvadātājam, norādot:
Datumu, reisa laiku, maršrutu (Dobele–Jelgava 06:00)
Notikuma aprakstu
Vadītāja frāzes un viņa attieksmi
Finansiālo zaudējumu (piemēram, ārsta apmeklējuma zudums)
Nosūti kopiju arī Autotransporta direkcijai, kas uzrauga sabiedrisko transportu Latvijā.
Ja nesaņem atbildi vai atvainošanos, publiski padalies pieredzē, lai citi pasažieri zinātu, ar ko var rēķināties.
-
Padomi:
Nākamreiz ieteicams iepriekš sagatavot mazāku naudu (kaut arī šajā gadījumā atbildība tomēr gulstas uz pārvadātāja pusi).
Ja iespējams, pajautā vadītājam jau pirms kāpšanas vai var maksāt ar konkrēto summu, lai izvairītos no līdzīgām situācijām (lai gan tas, protams, nav attaisnojums šajā gadījumā).
Paldies par ieteikumu.
Kā jums liekas autobusam no aizmugures visu dienu braukā inkasācijas mašīna ar maiņas vēl jo vairāk 6:00 no rīta atnākt ar 20€ gabalā iepriekšējā vakarā vai dienā nezināja ka agri no rīta būs jābrauc un ieiet tuvākajā veikalā samainīt nevarēja vai ne, nestrādā galva strādā ...
Ja cilvēks strādā līdz 23:00 un pēc tam brauc no rīta ka jūs domājat var viņa pamainīt naudiņu.
Un jā autovadītājiem ir maiņas nauda, pate strādāju kurjera darba un vienmēr ir maiņas nauda.
Un viņa neatnāca ar 50 eiro.
Nevajag salīdzināt kasiera vai kurjera darbu ar autobusa vadītāja darbu. Vajag vienmēr turēt sīknaudu, kā priekš toletes 20 centus tā arī pāris piecīšus neparedzētiem gadijumiem.
Un neticu ko nebija maiņās nauda, jo māsa iegāja autobusā pēdējā un tur jau bija cilvēki.
Biļete maksā 3.80 un gribat teikt ko nau maiņās nauda.! Neticu
Ja katrs sāks dot 20 un vairāk, tad tur točna var nekas nepalikt un jau 5 euro var kļūt par grūtību.
Nezinu, kas tur ir un kas tur nav, bet šoferis arī nav kasieris. Iedomājos tagad skaitīt un pārskaitīt visu sīceni un laiks ta iet un braukt vajag un noteikti pārstrāde arī ir. Jaaizliedz šoferiem pārdot biļetes. Protams nav forša situācija un vajadzētu šoferim to visu darīt, bet nekad neesmu sapratis cilvēkus, kas šoferiem stumj papīru iekšā.
Termināļi arī atsevišķa lieta ko pašai firmai vajadzētu savest kārtībā. Domaju paši šoferi būtu priecīgi. ka nevajadzētu ņemties. Šaubos, ka tur vesela rinda ar negodprātīgiem šoferiem.
Tad lai firma tiek galā, bet klientiem arī nav jācieš un netikt pie ārsta, tikai tāpēc ka vadītājs nepaņema viņu autobusā.