Urala.lv SIA - Slikts serviss
Šī gada 23. Aprīlī mums ar sievu notika ilgi gaidītās kāzas viesu namā Urala, Ķekavā. Pats viesu nams bija ļoti foršs, tur neko sliktu mēs nevaram pateikt. Beigās jau ballīte pateicoties draugiem un radiem arī noritēja normāli, jo galvenais bija pats notikums. Pēc paša pasākuma viesu nama vadītājs zvanīja un prasīja vai viss apmierināja. Atbildēju, ka jā, jo nevēlējos bojāt sev dienu, viesu nama priekšniecībai dienu un garastāvoklī kā tādu. Pēcāk nākošajā dienā mums atsūtīja bildes, ka esam noķēpājuši gāzes ar parafīnu no svecēm un parafīns arī vienā vietā notecējis uz grīdas. Tad nu man radās dusmas un izklāstīšu visu dēļ kā, manuprāt, par dažām netīrām glāzēm un grīdu, ko var notīrīt 5 minūšu laikā, varētu arī paklusēt.
1. Brokastīs par kurām piemaksājām 200eur tika solītas karstmaizes, soļanka 50 porcijām un beļģu vafeles. Tika atnesta tikai soļanka, arī ne 50 porcijām un bulciņas. Teiksim tā ka knapi puse no tā, kas bija atrunāts.
2. Sarakstēs pirms pašiem svētkiem vairākkārt gribējām noskaidrot, kas ir ar gultas veļu? No atbildes viesu nama īpašnieks izvairījās sūtot pretī bildes ar to kā viņš labo pirti utt, ko pat nebijām prasījuši. Bija jābrauc runāt klātienē. Klātienē es sejā cilvēkam prasīju par šo jautājumu. Atbilde bija tāda, ka tūlīt pirks jaunus kvalitatīvus komplektus. Pat cenu par cik eur gabalā teica, bet nu jau vairs neatceros. Aizbraucot uz viesu namu nebija ne smakas gultas veļas kā tādas. Daudzās gultās nebija nekā, pliki matrači. Daudzām gultām kur bija paredzēts gulēt 2 cilvēkiem kaut kāda lupatiņa, ko grūti nosaukt par segu. Beigās mani vecāki brauca pēc savas veļas. Absurdi. Kad viesu nama vadītājs juta, ka es jau sāku protestēt, kaut manā kāzu dienā par to vispār nebūtu jāsatraucas, viņš nometa 4. Istabā kaut kādus komplektus – klājiet paši. Pa nakti palika 35 viesi…
3. Vienā no istabām bija bērnu gultiņa. Par to tika atrunāts, ka tā tiks izvākta un vietā ielikts matracis. Arī tas nebija izdarīts. Principā radās sajūta, ka ar gultas vietām netika darīts pilnīgi nekas kopš pēdējās reizes, kad viesu namu braucām apskatīt. Šajā istabā bija jāpaliek manai mammai. Pēc vairākkārtēja jautājuma kas notiek ar to istabu, man atbildēja “ā tā tur sieviete” jau “apmēram” ir apnikusi. Kad vedēja interesējās, atbilde vispār bija – eto ņeopgavareno. 😊 kaut arī tas tika skatoties viens otram sejā atrunāts.
4. Kāpēc mums vispār mūsu kāzu dienā ir jāskraida pa visu namu un jāmeklē rokās kāds, lai nokārtotu gultu jautājumu? Nebija laiks uzklāt līdz dienas vidum? Mums svētki sākās 15: 00…
5. Mēs uz galda neredzējām ēdienu uz 40eur par cilvēku. Ēdiens bija labs bet maz. Tātad ar ēdienu viss līdz galam labi nebija nevienā no abām dienām.
6. Kad naktī sapratām, ka pēc mūsu dj darba beigām mums ir nepieciešams internets, lai uzliktu savu mūziku, sapratu, ka nekur nav atstāta wifi parole. Zvanīju viesu nama īpašniekam. Paroli pateica, bet nākošajā dienā paŗmetums, ka ir pamodināts. Es atvainojos, bet bet vai viesu nama vadītājam nav pienākuma šādas lietas nodrošināt? Ja sāktu tecēt pods, arī kungu nedrīkstētu modināt?
7. Kā atbildi par to, ka kaut kādas netīras glāzes un tas parafīns… tomēr no rīta mūsu meitenes sakārtoja visu bāra leti un nomazgāja traukus, jo to neviens nedarīja, kaut bija samaksāts, lai brokastu klāšanas laikā viss tiktu novākts.
8. Viesu nama vadītājs bija solījis, ka būs, kas izceps gaļu nākošajā dienā. No rīta teica, ka esot saslimis. Ok, saprotam, visādi gadās. Bet tad nu man ir jautājums, vai tad nebūtu jānodrošina kāds, kas to izdara? Interesanti arī ir tas, ka pazīstam citu pāri, kurš tieši turpat ir precējies un atruna ar slimošanu saprotu, ka nav nekas jauns. Diemžēl tas atklājās tikai pēc mūsu kāzām… būtu paspējuši vēl kāzas pārcelt uz citu viesu namu.
10. Bijām lūguši vismaz 2 slēdzamas istabas, kuras mums apsolīja, ka būs. Protams, ka nebija.
Viesu namam ir kur augt. Lūdzu avansā nemaksājiet neko! Varbūt viesu nama īpašnieks būs motivācijas pilnāks, ja zinās, ka naudu saņems tikai pēc tam.
Комментарии (4)
No malas lasot, redzu šeit divas problēmas -
1) Jūs neapmierināja sniegtais pakalpojums - kad īpašnieki prasīja viedokli, jūs to noklusējāt. Šī bija jūsu iespēja risināt šo problēmu, ko jūs nezimantojāt.
2) Acīmredzot arī saimniekiem bija zināmas pretenzijas, ko viņi nenoklusēja - jo ir tikai godīgi, ka cilvēki izrunā pretenzijas. Tas jums nepatika.
Nepārprotiet, es nekādā veidā nevēlos noniecināt jūsu pieredzi, jo izklausās, ka tiešām pamatoti bija iemesls kritikai. No manas puses acīs iekrīt tieši šī latviešu nespēja izteikt savu viedokli, t.sk. kritiku. Jums ir pamatotas sūdzības, tās bija jānodod saimniekiem. Izrunājot to ar viņiem, jūsu frustrācija mazinātos. Tagad jūs esiet izvēlējies klasisko variantu "acīs smaidam, viss bija labi", bet pēc tam aiz muguras internetā atstājam kritiku. Mums kā sabiedrībai ir jāmācās runāt arī par nepatīkamajām attiecību daļām aci pret aci, nevis acīs smaidīt, cik viss bija labi.
Būtībā tas, ko es gribu pateikt, ka izklausās pamatoti nekvalitatīvs pakalpojums, bet tomēr akmens arī jūsu dārziņā - mācieties pārstāt smaidīt acīs un teikt, cik viss bija labi, bet reāli arī izteikt patieso viedokli. Tas ir normāli, ka jums bija iebildumi, tos vajag verbalizēt. Jo varbūt visi tam saimniekam smaida acīs un saka, cik viss bija labi, un, lūk, šeit rezultāts. Nevienam taču nav iebildumu. Kāpēc kaut ko mainīt savā darbībā. Nemeklējiet arī attaisnojumus viņa rīcībai - noruna ir noruna, netika izpildīta? - tad lūdzu paskaidrojumus no saimnieku puses. Tas ir komerciāls pakalpojums un tā pret to arī jāizturas.
Atvainojiet, bet kā tieši būtu risināma lieta, kas jau ir notikusi? Arī īpašnieka zvans bija PĒC pasākuma. Visas pretenzijas sīki un smalki aizsūtītas viesu nama īpašniekam Staņislavam. Cilvēks ir izvēlējies noignorēt.
😇❤👌 labākais servis!
100℅ iesaku
Ēdiens perfekts, gultas veļa tīra un izgludināta, gultas ērtas, smaržo pēc tīrības un koka, izklaides iespējas, lieliska pirts, banketu zāle 😍 karaliski.