Benetton - naudas krapsana
Veikala darbinieki pieprasa maksat sodu par to ka es apgerbu merisanas laika esmu ieraudziju defektu. No apgerba nokrita poga, jo bija loti nekvalitativi uztaisita. Darbiniece pateica ka ta ir mana vaina, un ka tagad man jamaksa remonts. Kad pateicu ka nemaksasu par nekvalitativam precem mani saka apdraudet, lamat, turet aiz rokam lai es nekur neaziet kamer nesamaksasu.
Pirmo reizi muza saskaros pati ar tadu "tirgus-reketa" attieksmi pret klientiem.
Ir viena pazina, kura stradaja kadu laiku taja veikala. Stastija par to ka vairakas veikala darbinieces it loti stervozas damas, nekad negrib nakt klientam preti un uznemties atbildibu par nekvalitativam precem.
Ietiecu 100 reizes pardomat pirms iet uz to veikalu iepirkties, nejausi panemsiet kadu preci ar braki un pec tam naksies maksat par to...
Комментарии (3)
Tāda mums apkalpošanas kultūra.
Ja tā dara, tad lai sauc policiju. Viņiem, protams, jāpierāda, ka konkrētais pircējs ir defekta vaininieks. Vajadzēja skaļā balsī runāt, lai dzird citi pircēji, ja tādsi vispār tur bija. Lai redz, kādā veikalā ienākuši...
Pilnīgas muļķības!
Neviens veikals nav tiesīgs PIEPRASĪT SAMAKSU par precēm, kuras ir paņemtas uzlaikošanai un tās jau ir brāķis, vai radušies nebūtiski defekti laikošanas laikā piem. notrūkusi (nevis apzināti norauta) poga!
Pircēja atbildība iestājas TIKAI no tā brīža, kad esat samaksājis par iegādāto preci un izgājis laukā no veikala.
Ja veikala darbinieki mēgina IZSPIEST naudu vai vēl trakāk Jūs aizturēt, bez jebkādiem sirdsapziņas pārmetumiem izsauciet policiju.