United Colors Of Benetton - Attieksme
Vai tiešām Benetton veikalā (t/c Domina) nekad nemainīsies pārdevēju atieksme ? Esmu pastāvīgā kliente un iegriežos veikalā regulāri. Benetton apģērbi ir stilīgi un kvalitatīvi. Tomēr tur esošo pārdevēju nelaipnā, augsprātīgā attieksme nu jau ilgākā laika periodā ir tiešām kaitinoša. Savstarpēja klačošanās viņām ir svarīgākas par klientu apkalpošanu. Esmu bijusi Benetton veikalos ārzemēs un nekur neesmu sastapusies ar tādu attieksmi. Mani izbrīna fakts, ka šobrīd, kad ir krīze un katrs pircējs veikalā ir zelta vērts, veikala vadība var atļauties tādu attieksmi pret pircēju.
Комментарии (18)
Tad parcelies uz arzemem, kur tev liekulos pa labi un pa kreisi!TApec ari pardeveji nepieversh tadiem klientiem uzmanibu, jo gaida sazin kadu attieksmi!!!Pieej klat meitenem un vienkarshi pajautaa to, ko tev vajag, neticu, ka meitenes tev tad nepalidzes!!
Nu paklau! Klientam NAV nekur jāiet un jāprasa!! Tāpēc viņas tur strādā, lai pienāktu pie klienta un pajautātu, kā var palīdzēt, nevis sēdētu pie kases, rubinātu degunu un gaidītu, kad klients pats sevi apkalpos!!
Autorei- man arī tas besī. Neesmu saskārusies ar to tieši Benetton, bet ļoti daudzās vietās ir tāda attieksme. Man draugam pat esot uk un aizejot uz LV vēstniecību lai kārtotu pasi, attieksme tur bija tāda, ka vnk pa seju tām darbiniecēm gribējās sadot!!
Nu voob4e to eto objazannostj prodavca, obsluzivatj klienta, a imenno begatj i pomogatj...ili ej platjat za to, 4tobi sidela i v nosu kovirjalasj?
ja man ir tāda situācija, es vnk.apgriežos un izeju ārā no veikala un vairs to neapmeklēju, kā piemēram apavu veikals stylebeat, tirdzn.centrā alfa, man pietikās pilnīgi ar vienu reizi:(
Nu kad latvijā beigsie šī zaimojošā attieksme pret pārdevējiem, kā pret kaut kādu zemāku šķiru, viņi taču arī ir tikai cilvēki, un ja būsiet pozitīvi noskaņoti pret pārdevējiem nevis pret kaut ko zemāku un jūs esiet kaut kas augstāks un varenāks, kuram tikai jaklanas, un jaskraidā priekšā pakaļā, tad pašiem būs patīkamām iepirkties un pārdevējiem jūs apkalpot.Es parasti pati pieeju kāt pārdevējiem un pajautāju, ja kas nepieciešams un viss ir kartībā!
mani, piemēram, besī, ja pārdevējs plijas virsū- kā varu palīdzēt? tā vien gribas iedot visus savus rēķinus, lai nomaksā manā vietā, ja tik ļoti gribas palīdzēt. Pārdevējam vnk jāstāv pamanāmā vietā, lai viņš būtu pieejam, ja nu tiešām man kas viņam jautājams.
Piekrītu Dzintrai.Arī man patīk pašam visu apskatīt.Ja būšu izlēmis kaut ko pirkt, tad sameklēšu kādu pārdevēju, kas man kaut ko paskaidros vai apkalpos.Esmu daudzreiz it kā "izdzīts" no veikala āra ar pārmērīgu palidzēšanu, tas mani kaitina.
pilnigi piekritu Dzintrai.
Pastāv ētika. Veikalā vai jebkurā citā darba vietā klientu klātbūtnē savu personisko problēmu apspriešana ir rupjš pārkāpums. Augstprātīgas parasti ir tās pārdevējas, kurām ir zems intelekts. Tikušas kaut kādā, viņuprāt', baigi brendīgā vaikalā strādāt, jūtas baigi krutās. Tad nu gan baigais sasniegums profesionālajā karjerā! :) He, he! Piezemētās zosis. Es arī ar tādām esmu strādājusi. Un atlaidusi no darba. He he.
Katraa veikalaa ir jaabuut veikala menedzherim, un ja gadiijumaa pirceeju neapmierina attieksme droshi jaagriezhaas pie mendzhera un jaaizsaka suudziiba!
Es uzskatu ka kompetents pārdevējs redz kad cilvēkam ir vajadzīga palīdzība.
Es kā klients vienmēr cenšos būt pozitīva un jauka pret pārdevējiem un kasieriem, jo viņu darbs ir grūts un parasti nepateicīgs, bet bieži vien saņemu rūkšanu vai kko tamlīdzīgu.
Tad jau labāk internet veikalā iepirkties, nekādu pārdevēju sēdi mierīgi un skaties cik ilgi gribi..
Tās kas palaiž šeit muti, pašas nav strādājušas par pārdevējām un nezin ko nozīmē šis darbs! Nezin cik cilvēkam var būt kaitinoši ja pakaļ vazājās pārdevējs un visu laiku jautā kā palīdzēt, nezin kā jūtās pārdevēja kurai šajā gadijumā uzbrēc pircējs, ka viņš pasauks ja vajadzēs! Pārdevēja darbs ir pārdot nevis skraidīt pakaļ un maukties virsū, un ja pircējam kas interesē pieej un pajautā, nevis gaidi pastaro dienu kad tev kundei pieies klāt! Gribi tādu apkalpošanu meklē veikalus kur tu nepaspēj iekšā ienākt un tev jau kā bites virsū ar jautājumu kā palīdzēt...
nepiekrītu raksta autorei!
es pati strādāju par pārdevēju. neesmu nedz stulba klačotāja..nedz nez vēl kāda tur, ... bet pagaidām apstākļi spiež strādāt šādu darbu, kāmēr mācos!
Turpinot par tēmu... tici man lielākai daļai nepatīk, ja nāk klāt un prasa kā var palīdzēt... tas ir pierādījies 100tām reižu.. un iepūt...
Patiesībā pastrādājot kādu laiku var just, kam iet klāt un kam nē.. bet citreiz tas tāpat ir maldīgi.. klienti mēdz būt vienkārši šausmas... cik augstprātīgi...
Tas, ka pārdevējas klačojās ... nez man kā klientei, , nekad nav traucējis, ja kaut kur aizeju iepirkties.. lai jau... zinu, ka darbs ir gaužām nogurdinošs, , kā nekā visu dienu uz kājām... jaaskraida, , jākārto un plus jāpkalpo tādas kā tu, kas prasa sev uzmanību, to neprasot ar vārdiem, bet tik ar savu acu skatienu... visticamāk, ka pārdevējas beigtu klačoties... palīdzētu!
Jā es arī esmu šokā par BENETTON dominā, eju bieži, daudz ko pērku, bet tie pārdevēju feisi, nu sorry, un pēdējo reizi kad pirku drēbes, ņemot ārā pīkstuli izrāva 2 caurumus apģērbā, tajā pašā dienā, nesu atpakaļ un skandalējos, vāks, gribētos ar to vadītāju parunāt, bet šammējās telef, nedeva...
Ši veikala vadība pati ir neiedomājami iedomīga un nelaimpna sieviete, kas iedomājusies ka viņa ir pasaules naba, veikala pārdevējas likās man tādas "zashuganajas"...
Benetonā Dominā tiešām ir briesmīga īpašniece un tāds pats personāls, ja to tā var nosaukt, žēl ka tik labu zīmolu pārstāv tādā veidolā..
Esmu šī veikala kliente jau ilgus gadus, pērku drēbes sev un bērniem. Bet diemžēl pēdējais pirkums bija gana nekvalitatīvs.. un arī tas būtu štrunts. Bet veikala personāla attieksme bija vienkārši neiedomājami riebīga. Meitenes visas kā viena neko nespēj atrisināt, skatās acīs un augstprātīgi atbild uz jebkuru jautājumu. Kad lūdzu iespēju tikties ar vadību, man paziņoja, ka kundze strādā tikai no 12, un agrāk viņu darbdienās traucēt pat pa telefonu ir nepieļaujami.. Esmu šokēta par to, cik ļoti arvien zems klientu servisa līmenis mūsdienās var būt normāla zīmola veikalam, kuram vajadzētu saprast, ka katrs apmierināts klients ir staigājoša reklāma.. Es savu kāju vairs nesperšu šajā nožēlojamajā veikalā, kura vadītāja pati nespēj neko atrisināt un nav iemācījusi arī savas meitenes saprast, kā ir jāstrādā ar klientiem. Ir tomēr arī veikali mums, no kuriem var šo to pamācities.. Šī zīmola veikalos iepirkšos turpmāk tikai ārzemēs.. Skumji, bet fakts. Jo drēbes un kolekciajs ir tiešām lieliskas. Bet attieksme neiedomājami pretīga. Par to, ka Tu iztērē savu naudu viņu veikalā un nodrošini šīs iedomīgās/nevarīgas sejas ar ikmēneša ienākumiem. Vēeee... Tā, ka Tu apstulbsti no tā visa nekaunīguma ļooti.
Briesmīgs veikalu personāls!!!